Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-11-04, 19:22
  #13
Medlem
hmmm.. hade hoppats lite grann på det här programmet. Jag väntar nog med att se avsnittet som Jean Pierre Barda är med i.
Citera
2014-11-04, 19:53
  #14
Medlem
Isnatts avatar
'Jag känner av nån. Det är en man. Vi måste hålla varandra i händerna och bilda en ring, då bildas en energistation som hjälper honom över på andra sidan'

Det skulle nog varit bättre om det bara var 3 deltagare med per avsnitt, blev lite för lite tid åt var och en.
Citera
2014-11-04, 23:55
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Dendär "energibollen" gjordes långt senare än efter 10-15 sekunder. Erkänn du kollade på hela programmet

Eller... Så zappade jag in mitt i, tittade 10-15 sec, zappade från...

Innan du anklagar folk för att ljuga, så kanske du skulle försöka använda mer än två hjärnceller, klappträ.
Citera
2014-11-05, 04:40
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kad1
Eller... Så zappade jag in mitt i, tittade 10-15 sec, zappade från...

Innan du anklagar folk för att ljuga, så kanske du skulle försöka använda mer än två hjärnceller, klappträ.

Sa jag att du ljög ?
Citera
2014-11-09, 22:14
  #17
Medlem
Såg reprisen och tyckte det var jätteintressant. Skulle verkligen vara intressant att göra mer forskning inom området. Känns verkligen som ett evolutionärt område som skulle kunna vidareutveckla samhället mycket.
Citera
2014-12-08, 23:11
  #18
Medlem
GesusPetterssons avatar
Har plitat ner lite om det här - om någon vill och giter kika på det...

https://gesusbloggen.wordpress.com/2...rade-kandisar/
Citera
2016-12-09, 19:17
  #19
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Såg reprisen och tyckte det var jätteintressant. Skulle verkligen vara intressant att göra mer forskning inom området. Känns verkligen som ett evolutionärt område som skulle kunna vidareutveckla samhället mycket.

Kan bara hålla med dig, kära Favoritgame!

Nu till årets säsong har det ju blivit ännu bättre medium, den norska Anne-Kristine Augestad, vilken pärla!

Hon prickar ju rätt på nästan varenda stjärna som kommer till slottet, eller hur?

Vad tycker ni andra?

Visst är det hög kvalitet på programmet!


För er som händelsevis inte vet tiden när programmet går, så är det 21.00-22.00 på måndagar, sjuan såklart!
__________________
Senast redigerad av Död o återfödd 2016-12-09 kl. 19:26.
Citera
2016-12-10, 11:52
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Kan bara hålla med dig, kära Favoritgame!

Nu till årets säsong har det ju blivit ännu bättre medium, den norska Anne-Kristine Augestad, vilken pärla!

Hon prickar ju rätt på nästan varenda stjärna som kommer till slottet, eller hur?

Vad tycker ni andra?

Visst är det hög kvalitet på programmet!


För er som händelsevis inte vet tiden när programmet går, så är det 21.00-22.00 på måndagar, sjuan såklart!

Ja hon är verkligen pricksäker blir lite kul med skeptikerna som nu påstår att det hela är en stor konspiration
Citera
2016-12-19, 22:21
  #21
Medlem
Vilken clown Kanalen kan lägga ner det här skitprogrammet, det blir bara värre och värre
Citera
2016-12-19, 22:43
  #22
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Vilken clown Kanalen kan lägga ner det här skitprogrammet, det blir bara värre och värre
Vem clowna mest?, btw vad innebär det att va clown?, varför ä det negativt?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback