Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-19, 12:20
  #577
Avstängd
Pripps3.5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoreDump
Jag tror att Thorsten Flinck som julvärd skulle bli en ljusglimt i det tråkiga julfirandet.

Han är inte tillräckligt PK.

Varför inte ett gäng flyktingar, tiggare, Schyffert, Özz eller en transvestit?
Granen ska vara rosa och ljuset kan vara en handgranat.
För vi har ju ingen kultur i Sverige ändå.
__________________
Senast redigerad av Pripps3.5 2015-10-19 kl. 12:27.
Citera
2015-10-19, 12:26
  #578
Medlem
Mikojans avatar
Så skruvat som det blivit tror jag definitivt att SVT kan utse den iranske hipstern-jihadisten Navid Modiri. Han var skämskuddeklassad moderator på Löfvens pekoral Sverige tillsammans och verkar vara stor favorit hos Public Service

https://sv.wikipedia.org/wiki/Navid_Modiri
Citera
2015-10-19, 12:55
  #579
Medlem
whosgotthecracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Måste det bli en kvinna? Det var två kvinnor på raken före Dorsin. Det kanske blir Niklas Strömstedt.

Jag vet. Men glöm inte att det är SVT, och att köra med män två år på raken att fått feminist Sverige att falla ihop i något form av anfall
Citera
2015-10-19, 13:58
  #580
Medlem
Jag slänger iväg en gissning på nour alfakir eller vad tusan hon heter. Ni vet vem jag menar. Eller varför inte clara henry? Hon kan tända eld på en tampong istället för ett ljus. Hon har jobbat med svt förut och har väl en bok som kommit ut som hon vill ha lite promo för.
Citera
2015-10-19, 15:50
  #581
Medlem
Ratis avatar
Någon kan ju ta och starta en ny tråd. "SVTs Julvärd 2015."
Citera
2015-10-19, 20:53
  #582
Medlem
NickLidstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Någon kan ju ta och starta en ny tråd. "SVTs Julvärd 2015."
Eller gör du det själv? Din latmask.
Citera
2015-10-19, 22:07
  #583
Medlem
telefonforsaljarens avatar
Glodde på Sverigequizen. Björn Hellberg skulle passa som handen i handsken som julvärd. Glömt hur rolig han kan vara eller kanske Bengt Magnusson. Vet inte varför jag har snöat in på män. Fler favoriter bland kända män än kända kvinnor har jag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback