Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-28, 19:54
  #565
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nevlec
Det är så jävla sjukt inte nog med att han fick enbart 3 månader fängelse, pedofilen är tillbaka på det där äckliga hotellet där allting började. Den där Anton figuren har hållit hotellet varmt åt lilla vincent och nu har vincent tagit över. Pedofilen har även skrivit ut en snyftartikel om händelsen där en annan pedofil valt att publicera här på forumet. Hur fan kan detta fortgå? Vart fan är alla cybernördar som ddosar allt möjligt, varför tar ni inte ner pedofilverksamheten aka gthotel?

Fyfan jag är så jävla sur just nu usch för det svenska rättssystemet usch. Hade det varit annorlunda om vincent hette Anders och var arisk svensk?

Läs inlägg nr.500 i denna tråd. Uppenbarligen har han en personlighetsstörning, alltså på ren svenska så är han bakom flötet. Det är tydligen förmildrande att vara mentalt utmanad. Jag hoppas han får tvångsvård.
Citera
2015-02-28, 20:02
  #566
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nevlec
Det är så jävla sjukt inte nog med att han fick enbart 3 månader fängelse, pedofilen är tillbaka på det där äckliga hotellet där allting började. Den där Anton figuren har hållit hotellet varmt åt lilla vincent och nu har vincent tagit över. Pedofilen har även skrivit ut en snyftartikel om händelsen där en annan pedofil valt att publicera här på forumet. Hur fan kan detta fortgå? Vart fan är alla cybernördar som ddosar allt möjligt, varför tar ni inte ner pedofilverksamheten aka gthotel?

Fyfan jag är så jävla sur just nu usch för det svenska rättssystemet usch. Hade det varit annorlunda om vincent hette Anders och var arisk svensk?

Skulle gärna vilja veta vem denna Anton är så man kan ringa och ta ett snack med honom också, eventuellt hans mamma & pappa om han bor "hemma". Illa nog att han höll stolen varm tills pedofilen kom tillbaka och kunde ta över igen, men hur fan man inte kan förlora all respek man tidigare haft för Vincent efter vad han gjorde är bortom mitt förstånd. Stödjer dessa killar pedofili rent allmänt eller? Låter verkligen som en säker community att låta sitt barn vara på. Usch!
Citera
2015-02-28, 20:19
  #567
Medlem
ContractLaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TD-Mystic
Skulle gärna vilja veta vem denna Anton är så man kan ringa och ta ett snack med honom också, eventuellt hans mamma & pappa om han bor "hemma". Illa nog att han höll stolen varm tills pedofilen kom tillbaka och kunde ta över igen, men hur fan man inte kan förlora all respek man tidigare haft för Vincent efter vad han gjorde är bortom mitt förstånd. Stödjer dessa killar pedofili rent allmänt eller? Låter verkligen som en säker community att låta sitt barn vara på. Usch!
Verkar ha postats förut:
https://www.flashback.org/sp51767756
Citera
2015-02-28, 20:45
  #568
Avstängd
EatThisMorons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baanja
Det är nog mycket ovanligt med att någon som är dömd för något så hemskt som jag är går ut med en story om det hela, men jag känner att jag måste få ut detta annars kommer jag aldrig kunna få ro.

Allt detta har varit en av de jobbigaste sakerna jag varit med om. När jag försvann från alla och fick helt sitta isolerad och ensam i två månader. Jag låg ensam i sängen och försökte sjunga med i låten ”Thinking Out Loud” av Ed Sheeran minst en gång varje dag eftersom låten spelades så ofta, men det var svårt när man inte kunde texten så bra och jag fick istället gissa mig fram hur texten gick.

Jag har ingen att skylla på förutom mig själv i mitt naiva handlande, men efter allt detta så är jag helt slut. Vanligtvis är jag en väldigt glad kille, jag älskar musik och det gör mig alltid så glad liksom, på alla bilder brukar jag alltid ha hörlurar i öronen och jag var så rädd att jag skulle förlora det under tiden jag fick sitta på häktet. Det gick inte att tänka på något, jag hade svårt att äta och sova, hjärtat dunkade i konstig takt, det gick inte ens att gråta och ibland fick man sådan lust att bara dunka huvudet mot väggen. Såhär var det aldrig tänkt att det skulle bli, varför blev det såhär? :/

Jag och tjejen satt uppe flera nätter och bara skrev och skrev, vi båda hade Tumblr (blogg) och bloggade varandras bilder och dagarna bara gick. Varje dag skrev vi med varandra och vem kunde ana att något var fel? Och vems fel egentligen? Hon försvarade mig så gott hon kunde, hon tänkte bara på hur jag mådde under tiden jag satt häktad och det fick jag veta när jag senare såg på förhören på henne från polisen. Jag vet inte var all min ilska ska ta vägen för det finns bara mig själv att skylla, jag som egentligen borde ha vetat bättre.

Vi bestämde träff och många visste om det, jag körde 10 timmar från Stockholm till Luleå och vi båda såg fram emot träffen. Allt var så bra, jag gick ut ur bilen och vi kramades och sedan gick vi runt och pratade om allt möjligt, fortfarande blyga för att se varandra i ögonen men allt bara kändes bara bra då…

…tills sista dagen kom, då hennes mamma anmälde henne försvunnen. Dock var hon med mig under hela tiden och hade bara inte hört av sig. Polisen hittade oss genom att kolla igenom hennes dator och se vilka hon hade varit i kontakt med under den senaste tiden och då fann de både namn och bild på mig så det tog inte lång tid förrän de hittade oss. Men ingen av oss visste att det skulle sluta som det gjorde. Både hon och jag blev chockade när polisen öppnade dörren med ficklampa och pistol (som vi trodde att det var fast det var pepparspray), de skrek på mig och gav blicken som att jag var den värsta människan i världen. Jag visste fortfarande ingenting då tills polisen skrek ”hon är för fan tolv, du ska fan till fängelset.”

Jag hade bara några sekunder på mig att ta på mig jacka och skor för annars skulle de släpa ut mig, detta gjorde de även fast jag stressade att klä på mig vilket resulterade i djupa blåmärken på ena axeln och handlederna efter gripandet trots att jag inte gjort något motstånd alls. Jag var i chock och förstod knappt vad som hade hänt, tjejen var någon helt annan än vad jag hade trott. Tänker inte skriva mer om flickan nu då hon redan fått utstå mycket och förtjänar inte att gå igenom mer.

Det var första gången i hela mitt liv jag fick sitta anhållen och det var inte det mest bekväma jag varit med om direkt, vilket jag inte heller hade trott, du får sitta i ett litet rum helt ensam med endast dina tankar. Det fanns ett fönster som inte gick att se ut igenom, en lampa på taket som aldrig släcktes och en toalett som man var tvungen att kalla på personal för att gå in på. Så det var bara jag och mina tankar som snurrade konstant i huvudet och även hjärtat dunkade i konstig takt. Allt jag kunde göra var att lägga mig på den kalla, hårda sängen och försöka blunda.

När jag kom till häktet så var det mycket bättre, man fick äntligen rutiner och koll på tiden. Rummet hade en egen toalett, TV samt radio. Jag slog genast på radion och försökte hitta NRJ, sen var det bara att höja volymen och börja fixa i ordning på rummet. Jag måste säga att personalen i Luleå är nog de bästa jag stött på, de brydde sig verkligen och ställde upp så gott de kunde. Jag hade inga linser på mig och det var tvillingar som jobbade då så jag trodde först att jag såg dubbelt haha. Det var ändå lite roligt för båda var exakt lika från topp till tå (iaf utan linser haha).

När det började närma sig rättegång efter att suttit isolerad i 2 månader började jag må riktigt dåligt, jag hade ju aldrig varit på rättegång tidigare. Många tankar snurrade i huvudet… hur går det till, vilka kommer vara där? Och tänk er att behöva återberätta allt igen i minsta detalj… Jag kan säga att jag fick ångest och en depression började krypa allt närmre inpå. Dagarna innan rättegång lyckades personalen ordna fram en psykolog eftersom att jag kände att jag klarade mer, det var då han tyckte att medicin skulle hjälpa mig för att prata gick inte för mig då inga tankar kunde slås fast liksom. Inte nog med det så hittade polisen också bilder från två tidigare relationer som jag haft för flera år sedan och ålderskillnaden mellan oss var väldigt liten och det var väldigt dumt av mig att ha kvar bilderna förstås.

Jag blev jättetrött av medicinen men den hjälpte mig mycket faktiskt för utan den mådde jag så dåligt att jag kände att jag ville bort från världen. Det var lite läskigt för såna tankar hade jag aldrig haft tidigare i mitt liv. Jag glömde också att nämna att jag fick träffa på en jättetrevlig präst, hon lät mig bolla runt med mina tankar och bara prata ut, även fast det bara var en gång i veckan var det riktigt skönt för det behövdes ju verkligen. Tack så mycket för dagarna du besökte mig, du vet vem du är. :-)

Det finns egentligen så mycket mer att berätta men jag börjar känna att ingen kommer orka läsa detta om jag skriver om allt, om någon ens orkar läsa detta. Men jag vill också berätta att jag träffade massor av olika personer, många av de som satt på häktet var jättetrevliga och som bara haft otur eller en dålig uppväxt. De jag tyckte mest synd om var människorna som skulle bli utvisade, speciellt en kille som varken kunde engelska eller svenska, ingen pratade med honom och han hade inte ens fått en tandborste att borsta tänderna med. Det fanns även en annan kille som skulle bli utvisad och hade suttit i häktet i över 15 månader, tänk er: över 15 månader(!). Han pratade på konstant och jag förstår honom, det är så sjukt mycket man får/fått uppleva och vilken syn man får på livet när ALLTING tas ifrån en och man märker att livet är mer än bara materiella saker eller förmögenhet. Jag lovade att jag skulle skriva om er och nu har jag gjort det, hoppas ni ser detta även fast ni inte skulle förstå.

Dagen jag fick åka hem kändes som en befrielse, det kändes som att man äntligen hade lyssnat på mig vilket man inte gjorde i tingsrätten.


Vilken lång resa och även text… Jag vill tacka alla som stöttat mig, ni vet vilka ni är och vad ni gjort för mig betydde verkligen allt för mig då jag satt på andra sidan, även om vissa av er fick skit för att ni kände mig… Även poliserna som förhörde, min advokat Niklas och åklagaren har varit supertrevliga och jag får inte glömma personalen på häktet i Luleå också. Här har ni min story och om ni har läst hela vill jag tacka så hemskt mycket, nu kan jag äntligen få lite ro. /Vincent


Mycket bra skrivet ifrån vincent!!!
Det värsta är att du inte trollar, du är bevisligen så efterbliven att du faktiskt tycker Vincent skriver något bra.
Fy fan Armend, du och din peddo kompis Vincent kvalar in någonstans mellan en hink diarré och ebola.

Mvh
Citera
2015-03-01, 00:29
  #569
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TD-Mystic
Skulle gärna vilja veta vem denna Anton är så man kan ringa och ta ett snack med honom också, eventuellt hans mamma & pappa om han bor "hemma". Illa nog att han höll stolen varm tills pedofilen kom tillbaka och kunde ta över igen, men hur fan man inte kan förlora all respek man tidigare haft för Vincent efter vad han gjorde är bortom mitt förstånd. Stödjer dessa killar pedofili rent allmänt eller? Låter verkligen som en säker community att låta sitt barn vara på. Usch!

Ja, Vincent, Anton samt Banja är uppenbarligen en liga eller någon sort av en liga där dom indirekt driver ett cyberhotellet som skall efterlikna sulakes habbohotel (givetvis är det en piratkopia och är därmed olagligt) deras huvudsakliga syfte med hotellet är antagligen att tjäna pengar men om man tittar lite närmare på dessa tre så verkar deras huvudsakliga syfte vara att gå efter små tjejer (antar att det knappast finns 20+ på det hotellet och som är dumma nog att falla för deras skådespel) träffa dom IRL och införa samlag med dessa små tjejer i utbyte för att dessa tjejer skall få en viss form av ersättning på själva hotellet, någon skrev tidigare att hotellets ''staff'' verkar bli tvingade att skicka bilder på sig själva och då snackar vi inte vanliga ansiktsbilder utan då snackar vi om helkroppsbilder antagligen med så lite kläder som möjligt.

Hur fan kan dessa 20+ män (pojkar) få härja runt så öppet?
Citera
2015-03-01, 00:46
  #570
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nevlec
Ja, Vincent, Anton samt Banja är uppenbarligen en liga eller någon sort av en liga där dom indirekt driver ett cyberhotellet som skall efterlikna sulakes habbohotel (givetvis är det en piratkopia och är därmed olagligt) deras huvudsakliga syfte med hotellet är antagligen att tjäna pengar men om man tittar lite närmare på dessa tre så verkar deras huvudsakliga syfte vara att gå efter små tjejer (antar att det knappast finns 20+ på det hotellet och som är dumma nog att falla för deras skådespel) träffa dom IRL och införa samlag med dessa små tjejer i utbyte för att dessa tjejer skall få en viss form av ersättning på själva hotellet, någon skrev tidigare att hotellets ''staff'' verkar bli tvingade att skicka bilder på sig själva och då snackar vi inte vanliga ansiktsbilder utan då snackar vi om helkroppsbilder antagligen med så lite kläder som möjligt.

Hur fan kan dessa 20+ män (pojkar) få härja runt så öppet?

Har du ens läst tråden? Banja äger sin egna sajt som han dessutom gör reklam för flitigt här och han jublar varje gång den andra sajten går ner.
Citera
2015-03-01, 03:32
  #571
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DonnieTrump
Har du ens läst tråden? Banja äger sin egna sajt som han dessutom gör reklam för flitigt här och han jublar varje gång den andra sajten går ner.

Hur kan jag ha undgått det, så det finns alltså två pedofilhotell drivna av två pedofiler? Men vad i helvete är det här? Vad har hänt med sulakes egna hotell? Jag menar vad i helvete två pirathotell? Vad gör polisen, låt mig gissa deras servar är satta utomlands så svensk polis kan inget göra även fast dom vet om vad ägarna har för bakgrund och att hotellet är piratkopierade d.v.s olagliga. Vart är hollywood polisen när man behöver dom som mest, vart är alla cybernördar VART I HELVETE ÄR robert arselberg som är så stolt att sätta dit trollar som näthatar, varför gör han ingenting här? Detta är årets nyhet två pedofiler undgår rättvisan genom att driva ett hotell utan att någon gör någonting åt det.
Citera
2015-03-01, 11:57
  #572
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nevlec
Hur kan jag ha undgått det, så det finns alltså två pedofilhotell drivna av två pedofiler? Men vad i helvete är det här? Vad har hänt med sulakes egna hotell? Jag menar vad i helvete två pirathotell? Vad gör polisen, låt mig gissa deras servar är satta utomlands så svensk polis kan inget göra även fast dom vet om vad ägarna har för bakgrund och att hotellet är piratkopierade d.v.s olagliga. Vart är hollywood polisen när man behöver dom som mest, vart är alla cybernördar VART I HELVETE ÄR robert arselberg som är så stolt att sätta dit trollar som näthatar, varför gör han ingenting här? Detta är årets nyhet två pedofiler undgår rättvisan genom att driva ett hotell utan att någon gör någonting åt det.
RA lär knappast jaga dessa gossar. Han jagar de som hatar och hör är redan fastställt sedan länge att dessa pojkar faktiskt ÄLSKAR småflickor.
Citera
2015-03-02, 19:30
  #573
Medlem
C148s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TD-Mystic
Skulle gärna vilja veta vem denna Anton är så man kan ringa och ta ett snack med honom också, eventuellt hans mamma & pappa om han bor "hemma". Illa nog att han höll stolen varm tills pedofilen kom tillbaka och kunde ta över igen, men hur fan man inte kan förlora all respek man tidigare haft för Vincent efter vad han gjorde är bortom mitt förstånd. Stödjer dessa killar pedofili rent allmänt eller? Låter verkligen som en säker community att låta sitt barn vara på. Usch!

Beror på vem "denna anton" du menar. Det finns två anton på hotellet, Anton nr 1 (Noxy) Verkar ha startat hotellet med Vincent men övergett ägar rollen het och hållet till Vincent samt Anton nr 2 (.blast).
Kan tänka mig att det är Anton (.blast) som hållit stolen varm åt Vincent.

(Noxy) https://www.facebook.com/FearTheFear?fref=ts
Citera
2015-03-04, 20:17
  #574
Medlem
Någon som kan dela med sig av förhöret?
Citera
2015-03-08, 18:48
  #575
Medlem
C148s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av violetflea
Någon som kan dela med sig av förhöret?

Tveksamt om det finns en FUP osv att hämta.
Citera
2015-03-08, 18:52
  #576
Medlem
C148s avatar
Enligt vincents egna ord från en "Myntfest" inne på hans hotell så kommer han och anton (blast) tydligen att sluta och därmed ge bort hotellet till någon annan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback