• 12 525 online
  • 1 135 278 medlemmar
  • 58 843 338 inlägg
2014-10-31, 09:51
Medlem
Stone..s avatar
En ny sida med röka från Chris tydligen.

Jag har inget med denna shop att göra!

http://www.sundcannabis.tk/

Mvh.
2014-10-31, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
En ny sida med röka från Chris tydligen.

Jag har inget med denna shop att göra!

http://www.sundcannabis.tk/

Mvh.

Intressant o bra priser.

Kanske värt o lägga en order till början av veckan.
2014-11-06, 06:52
Medlem
Beställde från dessa och allt gick hur bra som helst, leveransen var snabb MEN när jag fick brevet var det uppklippt och allt som låg kvar i var emballaget med en fläck i vakumpåsen. Så antagligen stal någon på posten biten men det är ju omöjligt att utesluta scam. Han skulle återkomma när han hört om fler drabbats men hörde inget mer igårkväll från dem.

Så kan varken gröna eller röda dessa..
2014-11-06, 07:05
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlime
Beställde från dessa och allt gick hur bra som helst, leveransen var snabb MEN när jag fick brevet var det uppklippt och allt som låg kvar i var emballaget med en fläck i vakumpåsen. Så antagligen stal någon på posten biten men det är ju omöjligt att utesluta scam. Han skulle återkomma när han hört om fler drabbats men hörde inget mer igårkväll från dem.

Det låter väldigt mysko!
2014-11-12, 00:57
Medlem
Stone..s avatar
Citat:

Har du hört något ifrån dom än?
2014-11-12, 06:42
Medlem
Citat:
Har du hört något ifrån dom än?

Han säger att det inte är en chans att han skulle scamma och att han ska ge mej ersättning när de får in nytt. Tror inte på ett ord av det dock, känns som han bara försöker uppehålla mej. Med det utbudet, hur kan man vara torr på en vecka?

Så i min bok är de röda..
2014-11-12, 12:29
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Han säger att det inte är en chans att han skulle scamma och att han ska ge mej ersättning när de får in nytt. Tror inte på ett ord av det dock, känns som han bara försöker uppehålla mej. Med det utbudet, hur kan man vara torr på en vecka?

Så i min bok är de röda..
Ja, det låter konstigt!
2014-11-14, 14:13
Medlem
Citat:
Ja, det låter konstigt!
Och freetexten är bortplockad nu.. jävla scammers. Akta er för det upplägget i framtiden: bra utbud och billiga lockpriser på första 10 eller så ordrar.
2015-02-10, 17:47
Medlem
Jag är lite ny här. Får fråga vad som innebär med "röka från chris"?
2015-02-10, 18:05
Avstängd
LysergicZeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sipofa
Jag är lite ny här. Får fråga vad som innebär med "röka från chris"?

Att dom antagligen har importerat det ifrån Chris/danmark..
2015-02-10, 19:04
Medlem
sonsofsthlms avatar
scam