Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-04-20, 23:01
  #25
Medlem
Vad anser ni blir 1/60 för starkt (ska mecka det med vanlig tobak så man endast behöver ta korn elelr börj jag kör på 1/70 måste höfta så
Citera
2017-04-20, 23:11
  #26
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blut666
Har också tappat en del vänner pga dom inte sökt info ang om doseringar på olika droger
samt vad som hände när man kombinerade 2-3 droger tillsammans tex
Vet man inte så ska man ABSOLUT inte chansa & bara dra i sig ngn jävla dos
För det kan vara första & sista dosen i sitt liv man tar
Precis, dosen skapar döden. Sen finns ju allergi mot något metabolit/bit av substansen. Man ska inte chansa kring RCs, eller droger i övrigt. Allergitest, våg och info och voila du får behålla livet till 97%. Att dra i sig RCs utan info är 50/50 på liv och död, har varit dum åh pangat i mig oidentifierade RCs och SC åh hamnat i respirator och skit. Tog mig ett par ODs tills jag skaffade våg och utforska substansen/erna stegvis.
Citera
2017-04-20, 23:12
  #27
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Vad anser ni blir 1/60 för starkt (ska mecka det med vanlig tobak så man endast behöver ta korn elelr börj jag kör på 1/70 måste höfta så
Kör 1:80 isåfall, så slipper du mini-nypor samt risk för OD. Better safe then sorry. Körde 1:160 för att röka rent och 1:80 för att mixa med tobak.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback