Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-06-03, 19:44
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Och voodoo har hjälpt folk i Afrika bota AIDS om man frågar dem så det är väl ungefär lika livlig fantasi där.

Som sagt, jag skiter fullständigt i dina åsikter
Citera
2018-06-03, 19:47
  #38
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodius666
Som sagt, jag skiter fullständigt i dina åsikter
Varför då? Är det jobbigt att möta motstånd från omgivningen förstår jag att du hellre lever i din egen fantasivärld.
Citera
2018-06-03, 19:58
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Varför då? Är det jobbigt att möta motstånd från omgivningen förstår jag att du hellre lever i din egen fantasivärld.

Hahahaha, inte jobbigt alls.

Men dessa saker går inte att bevisa och det gör mig ingenting. Jag har inget behov av att bevisa något för trångsynta personer som dig.
Däremot så är det fruktansvärt jobbigt för trångsynta personer som dig som vill ha bevis för allt. För när du vet att ingen kan bevisa detta så tror du att det ger dig rätten att va ett rövhål.

Varför skulle jag bry mig om vad du tycker?
Ger det mig något positivt?
Varför är du ens här på den ockulta delen av forumet om du är så emot sånt här? Jag själv är här för att diskutera saker med folk som upplever omvärlden på samma sätt som mig. Inte för att bevisa för folk om att det som jag tror eller upplever är sant eller rätt.

Jag har levt för länge för att slösa min energi på idioter som dig
Citera
2018-06-03, 20:04
  #40
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodius666
Hahahaha, inte jobbigt alls.

Men dessa saker går inte att bevisa och det gör mig ingenting. Jag har inget behov av att bevisa något för trångsynta personer som dig.
Däremot så är det fruktansvärt jobbigt för trångsynta personer som dig som vill ha bevis för allt. För när du vet att ingen kan bevisa detta så tror du att det ger dig rätten att va ett rövhål.

Varför skulle jag bry mig om vad du tycker?
Ger det mig något positivt?
Varför är du ens här på den ockulta delen av forumet om du är så emot sånt här? Jag själv är här för att diskutera saker med folk som upplever omvärlden på samma sätt som mig. Inte för att bevisa för folk om att det som jag tror eller upplever är sant eller rätt.

Jag har levt för länge för att slösa min energi på idioter som dig
Det låter som om du är väldigt fördomsfull som blir arg över att höra att du skulle ha en livlig fantasi.

Vad är det du begränsar fantasi till att vara för i onödan? Ens fantasi kan vara gränslös, det behöver inte vara något trångsynt i det.

Men istället lägger du energi på att kalla andra för idioter?
Citera
2018-06-03, 20:10
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Det låter som om du är väldigt fördomsfull som blir arg över att höra att du skulle ha en livlig fantasi.

Vad är det du begränsar fantasi till att vara för i onödan? Ens fantasi kan vara gränslös, det behöver inte vara något trångsynt i det.

Men istället lägger du energi på att kalla andra för idioter?


Det är ju du som är fördomsfull som kallar min verklighet för fantasi. Möjligt att det är fantasier för dig, men inte för mig.

Det är diskusioner som denna som jag inte är intresserad av. Den kommer ingenstans. Jag kan inget bevisa och du vill inte förstå.

Just nu stjäl du bara min energi och det gör dig till en idiot för mig.
Jag har sagt mitt i denna tråden och lämnar den nu.
Citera
2018-06-03, 21:02
  #42
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodius666
Det är ju du som är fördomsfull som kallar min verklighet för fantasi. Möjligt att det är fantasier för dig, men inte för mig.

Det är diskusioner som denna som jag inte är intresserad av. Den kommer ingenstans. Jag kan inget bevisa och du vill inte förstå.

Just nu stjäl du bara min energi och det gör dig till en idiot för mig.
Jag har sagt mitt i denna tråden och lämnar den nu.
Du lever i din fantasi såklart, finns ingen riktig värld du kan förstå dig på.
Citera
2018-06-03, 22:41
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Du lever i din fantasi såklart, finns ingen riktig värld du kan förstå dig på.

😂😂😂😂😂
Citera
2018-06-20, 19:40
  #44
Medlem
Hephaestuss avatar
Människor är, med viss variation såklart, mycket känsliga för att uppfatta stämningslägen hos artfränder då det ligger ett stort överlevnadsvärde i att tolka sinnesstämingar. En person som vandrar in i en hotfull situation och totalt missförstår den emotionella kontexten i vad som utspelar sig mellan några individer som är på väg att bryta upp i en våldsam situation har stor risk att stryka med. Du kanske har särskilt välpolerad förmåga att snappa upp stämningar i grupper och individer, grattis.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback