2014-12-10, 11:21
Medlem
Beatriceaurores avatar
Misslyckat program tycker jag. De två programledarnas skojjsiga felsägningar och omtagningar i presentationerna är bara roliga för dem.
Jag tittar för sketcherna, väldigt bra skådespel av de medverkande där, särskilt den lilla söta blonda och den långa mörka tokallvarliga tjejen.
Citera
2014-12-10, 12:09
Medlem
Garneringsmannens avatar
Jag tycker att programmet helt klart duger som underhållning för stunden. Tycker dock att det hade varit bättre om de slopade mellansnacket med programledarna samt de oftast intetsägande experterna. Men sketcherna är ju oftast väldigt träffande, och lite igenkänningsfaktor är det allt....
Citera
2014-12-10, 14:14
Medlem
Jazzphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swandive
Vad heter den blonda söta tjejen i sketcherna?

Annie Lundin, om det är hon som var med i 112 Aina och Café Bärs.
Citera
2014-12-10, 22:27
Medlem
tordnapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzpher
Annie Lundin, om det är hon som var med i 112 Aina och Café Bärs.
Grymma meriter. Skulle hellre vara kalsonger åt Stefan Löfven hela livet än att se ett helt avsnitt av någon av de där serierna.
Citera
2014-12-11, 11:51
Medlem
De tar ju ändå upp en del saker som många behöver lära sig då vett och etikett för allt för många är ett okänt fenomen. Sociala regler är bra att känna till om man ska platsa in i samhället. Men upplägget på serien är rätt löjligt. Det tramsas för mycket och hälften av programmen går ju åt till iscensatta bloopers. Så inget jag tänker se mer än det 1,5 avsnitt jag stått ut med.
Citera
2014-12-11, 16:55
Medlem
kelvinis avatar
Ingen av min vänner pratar om detta program och jag ser nästan inget om det på social medier. Ändå har denna tråd legat i toppen på "ÄMNEN ÄLDRE ÄN EN VECKA" i flera dagar nu. Jag börjar ana ugglor i mossen!

Ang. programmet så tycker jag att det är ganska tråkigt och blir lite överraskad över att pk-människor inom mediaeliten vill tydliggöra vilka normer som gäller. Visserligen verkar dessa personer vara väldigt osäkra människor som gör allt för att passa in men att förstärka fåniga normer, som detta program gör, känns inte särskilt sympatiskt. Empati i dessa kretsar är tydligen bara viktig om man riktar den åt rätt håll.
Citera
2014-12-11, 18:54
Medlem
Jag verkar nästan vara ensam om att tycka detta program är kul. Fast i vissa fall tar dom upp saker som egentligen inte borde vara där utan bara för att fylla ut programtiden.
Citera
2014-12-11, 19:40
Medlem
hanklennarts avatar
jag trodde det skulle vara kul när jag såg reklamen ,
men nej helt bortkastad tid .
Citera
2014-12-12, 08:04
Medlem
TheMentalitas avatar
Själva sketcherna är helt okej, gillar han från Grotesco-gänget. Men skulle hellre se enbart sketcherna istället för allt emellan med programledarna. Är bara så löjligt upplagt med medvetna bloopers och omtagningar.
Citera
2014-12-12, 12:37
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garneringsmannen
Jag tycker att programmet helt klart duger som underhållning för stunden. Tycker dock att det hade varit bättre om de slopade mellansnacket med programledarna samt de oftast intetsägande experterna. Men sketcherna är ju oftast väldigt träffande, och lite igenkänningsfaktor är det allt....

De där experterna spolar jag bort (jag bandar programmen) de är ointressanta, riktigt trista. Programledarna är alldeles för flamsiga, de går också (i stort sett) bort.
Men absolut sevärt program på grund av sketcherna, han den mörke lille mullige, och han utan hår, ja allihop - så proffsiga !
Citera
2014-12-12, 13:30
Medlem
Programmet har helt klart en kul premiss. Det känns dock väldigt Storstads-centriskt med en tydlig förmyndarroll i visa inslag om vad som är ok/ej ok. På så sätt är det ju förvisso väldigt svenskt, media är ju Sveriges självutsedda organ för vad som är rätt och fel. Man skulle kunna skratta lite mera om man inte fick uppfattningen att programledarna och manusförfattarna verkligen tog detta på sånt allvar.
Citera
2014-12-12, 20:23
Medlem
Vilket jävla vidrigt program....
Har inte sett det, men inser att det SUGER
. Har sett dom där jävla reklamfilmshelvetena och jag blir så in i helvetet less en så här en fre kväll då jag tvingas titta på sörjan.

Programmetr riktar sig bara till STOCKHOLMARE. Som någon sorts intern skämt program fy fan för det här, SKÄMS..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in