Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-20, 19:54
  #409
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty474
Har också sömnapne! Behöver veta först vad du provat?

Theralen, propavan, lergigan, imovane...jag vet ingen av dessa är särskilt effektiva mot ångest.

Sover med tandställning. Grova insomningsproblem och vaknar på nätterna.
Citera
2016-02-21, 04:27
  #410
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Theralen, propavan, lergigan, imovane...jag vet ingen av dessa är särskilt effektiva mot ångest.

Sover med tandställning. Grova insomningsproblem och vaknar på nätterna.
Sömnen är svår men prova quetapin eller zyprexa? Provat melatonin?

Gällande ångest kanske voxra eller cymbalta är värt att prova? Aldrig testat antidepressiva?
Citera
2016-02-21, 09:32
  #411
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty474
Det städer vi funderar på är Västerås, Sundsvall, Örebro och Karlskrona. Någon av er som bor eller har bott där?

Ja säger desto mer norrut du kommer desto bättre! Kommer själv söderifrån men har gått diverse utbildningar norröver under ett par år (runt Sundsvall) och jag kan säga att det är så enorm jäkla skillnad på folk och folk i allmänhet där uppe.

Sundsvall är ändå bara halvvägs genom Sverige, men fy vad jag saknar trakterna! En mycket stor anledning är just folket, så jäkla trevliga och gästvänliga oavsett var man gick. Så om du kan välja friskt mellan de städerna säger jag Sundsvall flera gånger om!
Citera
2016-03-30, 07:35
  #412
Medlem
Hej alla! Här kmr en mycket sen uppdatering i punkform.
  1. Har fått gyno. Dom är väl i storleken en tredjedels golfboll på respektive sida och är väldigt ömma. Dom syns inte men känns som fan. Körde först arimidex utan framgång och nu letro men inget har hjälpt.. Blir väl operation sen. Frågan är hur länge jag ska köra letro?
  2. Har gjort slut med tjejen, således ingen flytt. Men känns så skönt att va själv, så mkt mindre ångest. Horar runt för tillfället.
  3. Kör 400 mg. Tren E e4d vilket är underbart. Deffar men ökar i styrka hela tiden.
  4. Kanske blir dnp trots mitt förra missöde.
  5. Har fått nytt jobb som passar min utbildning. Är inte riktigt klar med den men den är inte prio just nu eftersom jag ändå fått jobb. Kommer ha betald semester i sommar vilket känns underbart.
  6. Min syster som legat inlagd på Psyk 3 månader har visat sig ha en allvarlig spets demens trots sin unga ålder. Hon kommer aldrig "tillbaka" och lär inte leva speciellt många år. Stängde av för henne för längesen men är ledsen för mammas skull och för hennes barn.
  7. Tror jag fått en spricka i handen på helgjobbet, ska kolla upp det idag. Den är inte blå längre men fortfarande svullen såhär en vecka senare, kan inte pressa eller curla.
  8. Är väldigt kall och avstängd och har varit så senaste månaderna, det va bl.a. därför jag gjorde slut, för att jag inte kände nåt längre. Trennet bidrar säkert men det började redan innan. Är rädd för när "avstängdheten" släpper, får såna små ögonblick ibland där det känns som jag ska bryta ihop totalt.
  9. bestämt mig för att va singel ett lååååångt tag framöver. När jag är exklusiv med nån så har den lovat mig nåt och då kan jag ju bli sviken vilket resulterar i ångest dygnet runt vilket helt enkelt inte är värt det. Men visst, blir man kär så blir man.

Förlåt att jag uppdaterar dåligt, ska bli bättre! Uppskattar att ni läser!
Citera
2016-04-05, 08:03
  #413
Medlem
Riktigt jobbig dag igår, extremt mycket ångest och det kändes totalt hopplöst att klara av att jobba heltid. Förstår inte hur folk orkar, känner mig så svag. Hänt en del saker runtomkring. Mitt ena syskon har legat på Psyk i tre månader och nu gmgisse det sig att hen har en demens det inte finn någon bromsmedicin mot och kommer få bo på hem resten av livet. Fara två småbarn.

Jag är mest väldigt rätt för att behöva bli sjukskriven igen men hoppas på Medicinbyte nästa vecka. Tryckte i mig benso mu innan jobbet iaf, könns bättre
Citera
2016-04-05, 09:00
  #414
Medlem
LEDSEN FÖR OFF-TOPIC

Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Theralen, propavan, lergigan, imovane...jag vet ingen av dessa är särskilt effektiva mot ångest.

Sover med tandställning. Grova insomningsproblem och vaknar på nätterna.

Detta är vad jag har knaprat mot stress/lätt ångest och insomningssvårigheter.
Har kronisk smärta i kroppen vilket zolpidemen verkar lindra också vilket är ett stort plus, tar endast ett halvt piller vid sänggång, dock ska de vara beroendeframkallande.

Stilnoct =/= Zolpidem tar jag för tillfället, en benzodia. Fungerar bra tycker jag, 4 timmars halveringstid, dock har jag insomningssvårigheter.

Käkat lergigan - fick mycket krypningar i leder, även hallisar då läkaren inte visste att jag hade tramadol utskrivet.

Circadin insomningstablett med melatonin i, inget jag skulle rekommendera, tog vid 6 på kvällen och vaknade 4 mil längre bort vid lunchtid i skolan.. (Jag hade tagit mig dit med bil)

Theralen har jag börjat vakna av på nätterna och de tar nästan 24 timmar innan de är ur systemet vilket gör att man är en zombie ett helt dygn på skiten.
Citera
2016-05-02, 08:11
  #415
Medlem
Hej alla! Är kommer en ny uppdatering.

Träningen hr gått dåligt. Ett av benen i vänsterhanden var av efter att jag hade slagit en kille så fick gå med gips i två veckor vilket gjorde det svårt att träna ordentligt. Sen blev jag sjuk en vecka strax efter jag hade tagit bort gipset så har tappat en del och ligger efter med deffen. Har ju börjat jobba heltid vilket också tar väldigt mkt energi och sömn. Kom igång igår igen dock. Ska höja trennet genom att även lägga till a. Fick bra resultat på det och uppskattade den mentala effekten så med 350 mg tren a i veckan kommer jag att hamna på totalt ca ett gram.

Provade deffa på 500 mg dnp igen men det funkade inte med kontorsjobbet så jag gick av.

Måendet har inte varit så bra. Heltidsjobbet är svårt, inte själva jobbet men tiderna och stressen av att inte ha rutiner och varpå jag varit borta en del dagar vilket i sig känns jobbigt. Funderar på att va sjukskriven på 50% ett tag, sen gå upp till att jobba 75% och sen heltid men är lite osäker. Arbetsplatsen är bra men trivs inte 100%. Dock är det svårt att veta om missnöjet beror på att jag inte riktigt är glad i övrigt. Tänker att jag kanske ska välja en lite annan karriärsriktnimg som jag tror jag skulle trivas bättre med.

Eeeh jag vet att jag sa att jag skulle va singel länge men ah, jag har typ varit kk med en tjej ett tag nu, typ tillochfrån sen jag gjorde slut med mitt ex för 1,5 månad sen. Vi har hursomhelst utvecklat känslor för varandra. Ingen av oss ville ha ett förhållande men nu blev det såhär. Hon vill inte säga att vi är tillsammans för hon blir stressad av den etticketteringen men vi är på g, träffar inte andra osv. Hon är väldigt chill med hur jag är, vad jag gör osv, inklusive hela AAS-grejen. Hon är dock rädd för sprutor så tvingade henne hålla mig sällskap vid förra injektionen hon får mig att känna mig väldigt bekväm också, jag brukar har väldigt svårt med att känslomässigt lita på att någon tycker om mig men med henne gör jag det. Dessutom har hon hund och vill precis som jag inte ha barn, riktigt wifey-material med andra ord. Sen tycker jag såklart hon är underbar i övrigt också.

Det va allt för den här gången, kmr ligga på tren hela sommaren villet känns bra
Citera
2016-05-04, 14:09
  #416
Medlem
kentathemans avatar
kan man få så någon formbild?
Citera
2016-08-14, 02:09
  #417
Medlem
Albigbois avatar
Lever du mannen?
Var ett tag sen!
Citera
2016-08-14, 22:41
  #418
Medlem
Kör en monster kur ist för livet ut på testo/deca. Typ: gh, tren, test, deca, dianabol. Sedan 1g ew av varje
Citera
2017-02-19, 14:18
  #419
Medlem
felleboy90s avatar
Snubblade in på denna tråden av slump och läst igenom hela, lever du? Kan man få en update ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback