Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-25, 00:21
  #253
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EUO
1. Krypton / O-desmethyltramadol (Min första opioid, och den som gett mig skönast rus, kanske för att det var den första jag testade, jag vet inte. Men har aldrig fått samma välmående av någon annan opioid.)
Kan hålla med om att krypton var helt underbart när det fanns. Det var även min första opioid. Men jag undrar vad man hade tyckt nu, när man har lite mer erfarenheter och tesstat på de mesta.
Citera
2018-10-25, 12:23
  #254
Medlem
MackinawPeachezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Kan hålla med om att krypton var helt underbart när det fanns. Det var även min första opioid. Men jag undrar vad man hade tyckt nu, när man har lite mer erfarenheter och tesstat på de mesta.
En hög dos Tapentadol/Palexia tycker jag är det närmsta jag kommit effekten av O-Desmethyltramadol.

OnT: Har skitsvårt att ranka mina favoriter. +500mg Tapentadol ligger högt. Men kombinationen Oxy och Morfin är svårslagen, och heroin är i en klass för sig.
Citera
2018-10-27, 08:58
  #255
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Kan hålla med om att krypton var helt underbart när det fanns. Det var även min första opioid. Men jag undrar vad man hade tyckt nu, när man har lite mer erfarenheter och tesstat på de mesta.

Citat:
Ursprungligen postat av MackinawPeachez
En hög dos Tapentadol/Palexia tycker jag är det närmsta jag kommit effekten av O-Desmethyltramadol.

OnT: Har skitsvårt att ranka mina favoriter. +500mg Tapentadol ligger högt. Men kombinationen Oxy och Morfin är svårslagen, och heroin är i en klass för sig.

Ja, undrar också hur den skulle kännas idag. Skulle nog behöva högre doser iaf. Gillade att det gick bra att kombinera den med sub utan att det krockade, gick att gå från krypton till sub och sub till krypton utan att vänta.

Hm låter intressant med Tapentadol, kanske skulle ta och testa den. Hur är det med Tapentadol och Sub? Blockar subben tapentadol, eller är det som med tram/krypton, dvs att det går att blanda dom utan att subben blockar?

Vore bra att veta innan man köper några...

mvh
EUO
Citera
2018-10-27, 09:31
  #256
Medlem
MackinawPeachezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EUO
Ja, undrar också hur den skulle kännas idag. Skulle nog behöva högre doser iaf. Gillade att det gick bra att kombinera den med sub utan att det krockade, gick att gå från krypton till sub och sub till krypton utan att vänta.

Hm låter intressant med Tapentadol, kanske skulle ta och testa den. Hur är det med Tapentadol och Sub? Blockar subben tapentadol, eller är det som med tram/krypton, dvs att det går att blanda dom utan att subben blockar?

Vore bra att veta innan man köper några...

mvh
EUO
Det kan inte jag svara på tyvärr, förhoppningsvis kan någon annan
Citera
2019-08-28, 23:16
  #257
Medlem
Citodon (Gör aldrig om det!)
Trodde jag skulle dö sen spydde jag som fan o grät xD
Är dock cannabisrökare :P
Citera
2019-08-29, 23:05
  #258
Medlem
Helt klart oxy om.man får välja. Den e både energi givande och skönt tung. Annars är det heroin.

Det skönaste ruset är dock alltid den som du får när du är dålig och tar en återställare! Då duger t.o.m. kodein (200mg.på en gång!)
Citera
2019-09-08, 05:49
  #259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joponen
Helt klart oxy om.man får välja. Den e både energi givande och skönt tung. Annars är det heroin.

Det skönaste ruset är dock alltid den som du får när du är dålig och tar en återställare! Då duger t.o.m. kodein (200mg.på en gång!)
Bortser vi från det när man är sjuk (då slår ingenting heroin IV, p g a dess snabba upptag - men så kan det vara ett jävla meck att träffa heroin IV när man sitter och skakar, fryser, svettas, och det gör vansinnigt ont att bara trycka in nålen) så föredrar jag buprenorfinruset. Eller kanske norbuprenorfinruset.
Citera
2019-09-08, 13:31
  #260
Medlem
evions avatar
Aldrig prövat IV (och hoppas aldrig jag gör). Oxy ger skönast, "cleanast" rus tycker jag. Heroin ger ett "starkare men smutsigare" (mer kli, tyngre känsla). Dock bara prövat gatu-h. Får förhoppningsvis tag på bra varor om några dagar, då återkommer jag med nytt svar
Citera
2019-09-10, 13:46
  #261
Medlem
Metadon eller oxy ;D
Citera
2019-09-13, 22:50
  #262
Medlem
Homebwoys avatar
Heroin alla dar i veckan!
Citera
2019-10-03, 03:31
  #263
Medlem
evions avatar
Rökt heroin är svårt att slå. Oxy ger annars ett skönt "cleanare" rus. Aldrig testat IV men det lär vara det softaste men också det mest diaboliska.
Citera
2019-10-05, 00:55
  #264
Medlem
InomEnSnarFramtids avatar
400mg tramadol och en väldigt liten joint. Typ en 0.2a
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback