Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-29, 18:37
  #205
Medlem
1. Heroin
2. Opium ( tillsammans med en joint )
3. Oxy
Citera
2017-09-29, 18:59
  #206
Avstängd
DisSids avatar
Var länge sen jag tog opiater men minns att ketobemidon nasalt eller iv var riktigt djävla härligt.
Dextropropixifen dissas av de flesta men det var nog första förälskelsen när jag förstod hur den här familjen kunde bota social fobi rakt av, så får sätta den som bubblare.
Heroin nasalt är nog också den bästa antidepp jag provat.
__________________
Senast redigerad av DisSid 2017-09-29 kl. 19:01.
Citera
2018-03-26, 12:25
  #207
Medlem
Nkpgisits avatar
1. Subutex
2. Oxynorm
3. Morfin
Citera
2018-03-27, 09:38
  #208
Medlem
blackpig1s avatar
Oxy definitivt. Väldigt euforisk och drömmig. Tram blir för seg av, inte riktigt lika kraftigt rus heller.
Citera
2018-03-27, 22:57
  #209
Medlem
För tillfället så ger tianeptine mig det skönaste ruset

Helt perfekt
Citera
2018-03-28, 01:30
  #210
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
För tillfället så ger tianeptine mig det skönaste ruset

Helt perfekt
Låter fint ska nog prova den vid något tillfälle.
Citera
2018-03-28, 13:46
  #211
Medlem
creepyones avatar
Heroin
hydromorfon (palladon)
Oxy

Hade tänkt sub på 3:e men gillar fan inte sub längre ger ett sånt jävla svajigt skumt rus.
Citera
2018-03-28, 14:02
  #212
Medlem
zrtxs avatar
Favoriterna:
Heroin
Oxy
Tram

De jag blivit mest besviken av är sub och kodein
Citera
2018-03-28, 15:38
  #213
Medlem
FuGeeLalas avatar
Av de jag testat:

Fentanyl - försvinner direkt in i noddstadiet, dock inget jag medvetet kommer använda igen.
Heroin
Opiumté - när man är utan tolerans.
Citera
2018-03-29, 00:22
  #214
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Bästa:
1. Riktig fentanyl och midazolam IV, på sjukhus dock. Låter som en avrättning av en dödsdömd i texas, men sånt kör man med på svenska sjukhus.
2. Röka heroin, helst med några trevliga vänner runt köksbordet.
3. Tramadol utan tolerans, som delar plats med oxy (i höga doser).
Sämsta:
1. Kodein. Kort jävla "rus" och sjukt kliande som inte händer på någon annan opiat/opioid, huden typ brinner.
2. Någon fentanylanalog som jag inte minns namnet på. Kunde måtta upp en näve av dessa i piller och inte känna ett skit. Jag lägger förresten till rc-opiater överlag här på andra plats.
3. Suboxone. Blir helt svettig och allmänt sjuk av dessa skitpiller. Vanliga subutex och allehanda generiska b8or går dock bra.
Citera
2018-04-04, 12:15
  #215
Medlem
Danlos avatar
Utan tvekan Tram tidigt på morgonen precis när jag vaknat. Går upp dricker mitt morgonkaffe och efter nån timme eller två börjar änglarna sjunga för mig Då går jag och spelar tv-spel och har roligare än jag någonsin haft i hela mitt liv

Har tur som lyckats hålla nere doserna på väldigt låga nivåer och tar aldrig mer än 1-2 ggr i veckan när jag har fått tag i Tram. Euforin som jag upplevde första gången har jag nog aldrig uppnått igen, men jag mår fortfarande jäääävligt bra på 200mg.

Är dock lite sugen på att testa både oxy eller sub nån gång i framtiden.. de ska ju vara så mycket bättre än Tram har jag hört..
__________________
Senast redigerad av Danlo 2018-04-04 kl. 12:20.
Citera
2018-05-22, 21:07
  #216
Medlem
raven101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danlo
Utan tvekan Tram tidigt på morgonen precis när jag vaknat. Går upp dricker mitt morgonkaffe och efter nån timme eller två börjar änglarna sjunga för mig Då går jag och spelar tv-spel och har roligare än jag någonsin haft i hela mitt liv

Har tur som lyckats hålla nere doserna på väldigt låga nivåer och tar aldrig mer än 1-2 ggr i veckan när jag har fått tag i Tram. Euforin som jag upplevde första gången har jag nog aldrig uppnått igen, men jag mår fortfarande jäääävligt bra på 200mg.

Är dock lite sugen på att testa både oxy eller sub nån gång i framtiden.. de ska ju vara så mycket bättre än Tram har jag hört..

Lycko dig som känner på bara 200mg. Inte fått ut något rus av tram öht och då har jag tagit doser upp emot 900mg under en dag utan minsta effekt. Ont kratom är den ända opiat jag provat utöver tram. Dels för att fick en väldigt god effekt utav den. Funderat också på att prova oxy eller sub. Men oxy är vädligt riskabelt just nu pga fentanyl-risken i förfalskade piller. Sub var jag inne på men iom att det likt tram skiljer sig från person till person så tror att jag skippar det tåget.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback