• 14 820 online
  • 1 134 498 medlemmar
  • 58 816 873 inlägg
  • 1
  • 2
2014-10-26, 19:05
Medlem
Fick ett pm ifrån en använder med 0 inlägg som bad mig att posta denna tråd. Antar att det var killen som driver shoppen, jag har själv inget med den att göra.

Jag har själv handlat från många online kranar och det har strulat ofta, för ofta tyvärr. Får se om detta kanske är något att ha.

Helt ok priser, inte allt för dyrt. Brukar ju kosta 6-400 på gatan.

Här är adressen

http://freetexthost.com/lj5uwwmmad

Tråkigt att dom inte skickar samples dock, visst, samples är inte en garanti för att dom är gröna med gratis är ju alltid gott!
Senast redigerad av visualelite 2014-10-26 kl. 19:18.
2014-10-26, 21:06
Medlem
Såg att jag hade btc för en 100. Inte allt för mycket att förlora om det skulle visa sig vara scam. Verkade trevlig på mailen iaf.
2014-10-27, 14:58
Medlem
Skickade över bitcoin för ca 100kr efter mail konvers. Trevlig kille verkar det vara, snabb respons. Ska skickas idag. Säger till om det kommer eller inte.
2014-10-28, 16:35
Medlem
Hittade ett brev hemma i lådan efter jobbet. Skulle tippa på att det var ca 1 gram kanske lite mindre. Mjuk bit, bubblade och luktade bra. Rökte ca hälften av biten och jag är hel väck atm.
2014-10-30, 11:25
Medlem
Mailade dem igår tiiidigt på morgonen, fortfarande inget svar.. Tråkigt, hade lite förhoppningar om denna men är de inte snabba så går det bort för min del.
2014-10-30, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlime
Mailade dem igår tiiidigt på morgonen, fortfarande inget svar.. Tråkigt, hade lite förhoppningar om denna men är de inte snabba så går det bort för min del.

Har alltid fått svar samma dag jag iallafall. Säker på att du mailade helt rätt? Samt från en safe-mail?

Är nästan helt hundra på att du mailat till fel. Finns ingen anledning för honom att inte svara. Dom vill ju tjäna pengar.
2014-10-30, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av visualelite
Har alltid fått svar samma dag jag iallafall. Säker på att du mailade helt rätt? Samt från en safe-mail?

Är nästan helt hundra på att du mailat till fel. Finns ingen anledning för honom att inte svara. Dom vill ju tjäna pengar.
Dubbelkollade nu när du påpekade detta och jag tror att dom skrivit fel mail i freetexten. safe-mail.com står det men safe-mail är en .net-domän.

Isf tror jag att de missat många affärstillfällen..
2014-10-30, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlime
Dubbelkollade nu när du påpekade detta och jag tror att dom skrivit fel mail i freetexten. safe-mail.com står det men safe-mail är en .net-domän.

Isf tror jag att de missat många affärstillfällen..

Se på fan. Ja dom kan ha missat bra mycket på det. Jag har använt både counter/safe mail länge och har alltid hållt noga på att skriva .net vid safe-mail, har själv missat många mail på det viset tidigare. Jag mailar dom och ber dom ändra på detta.
2014-10-31, 12:23
Medlem
Beställde en till halv i onsdags och se på, en halva till i lådan idag. Tänkte lägga upp en bild för att visa vad det är man får hem. En bra anonym tjänst man kan använda?

Påpekade det där med att dom skrev fel mail. Verkar so dom har ändrat det nu
2014-10-31, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av visualelite
Beställde en till halv i onsdags och se på, en halva till i lådan idag. Tänkte lägga upp en bild för att visa vad det är man får hem. En bra anonym tjänst man kan använda?

Påpekade det där med att dom skrev fel mail. Verkar so dom har ändrat det nu
AnonImg.com har jag använt förr. Akta så din mobil/kamera inte lägger in metadata, typ koordinater eller nåt sånt. Finns appar/program som strippar sånt om du är osäker.
2014-11-02, 16:54
Medlem
En gröning från användaren "hyped".

Fick det på pm. Framför det bara, tar en ställning till det.
2014-11-02, 17:06
Medlem
länken funkar inte längre.
  • 1
  • 2