Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-20, 22:39
  #13
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Men du, niggern var min favorit i serien, därför blev jag förbannad att han ändrades .

Gulingen i serien hade förstås också en matchande dräkt men eftersom hon var så intetsägande i filmen märkte jag knappt av henne.

Min påstådda rasism har väl än mindre i tråden att göra än kopplingen till Ghostbusters som ju är relevant då även det är en reboot.
Filmen och serien finns som sagt oberoende av varandra och delar bara namn.
Citera
2017-06-20, 23:51
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Filmen och serien finns som sagt oberoende av varandra och delar bara namn.


Trams, filmen är baserad på originalserien Mighty morphin' power rangers och dess originalkaraktärer. Hade det varit som du påstår skulle man ha skapat helt nya karaktärer.

Men nu kände man att det skulle vara rasism att låta niggern ha en svart dräkt. Dessutom fick niggern bli den bästa rangern, som offrade sitt liv också samt var smartast av alla.

Man kände även att man måste pka in en flata också bara för att tillfredsställa den målgrupp som absolut inte följde serien.

Således floppade filmen.
Citera
2017-06-20, 23:59
  #15
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Trams, filmen är baserad på originalserien Mighty morphin' power rangers och dess originalkaraktärer. Hade det varit som du påstår skulle man ha skapat helt nya karaktärer.

Men nu kände man att det skulle vara rasism att låta niggern ha en svart dräkt. Dessutom fick niggern bli den bästa rangern, som offrade sitt liv också samt var smartast av alla.

Man kände även att man måste pka in en flata också bara för att tillfredsställa den målgrupp som absolut inte följde serien.

Således floppade filmen.
Mmm, det är så klart därför den floppade. För den svarta Rangern inte spelades av en "nigger". Vi säger så.
Citera
2017-06-21, 08:01
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Mmm, det är så klart därför den floppade. För den svarta Rangern inte spelades av en "nigger". Vi säger så.


Äh, du tar ju inte till dig informationen.

Jag säger att den floppade pga allt pk-trams som tog upp majoriteten av filmen.

Såg du serien Mighty morphin power rangers?
Citera
2019-02-24, 14:30
  #17
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Den verkar ju ganska bra.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback