Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-11-03, 13:11
  #37
Medlem
Newcastle76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
9 § Domstolar samt förvaltningsmyndigheter och andra som fullgör offentliga förvaltningsuppgifter ska i sin verksamhet beakta allas likhet inför lagen samt iaktta saklighet och opartiskhet. Lag (2010:1408)

Jag har även läst ett domstolsutlåtande där man faktiskt tillämpat denna lagen i en kommun som hade opinionsbildande uppgifter hos tjänstemän. Domstolen slog fast att detta inte var förenligt med svensk lag.

Fast jag kan inte hitta den referensen just nu.


Är det ingen som orkar polisanmäla Danielsson för detta?
Citera
2015-11-03, 13:14
  #38
Medlem
Newcastle76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ministerstyre
http://www.aftonbladet.se/nyheter/sa...cle21399453.ab

Skillnaden är att i Libanon bor alla flyktingar i tält, får inga permanenta uppehållstilllstånd utan flyttar hem igen när krig/förtryck är slut. Hade Libanon haft samma generösa boende och ersättningsvillkor som Sverige hade Libanon nu gått i konkurs flera gånger om.

Anders Danielsson är ett skämt!
Citera
2015-11-26, 15:49
  #39
Medlem
Kloaksajtarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Är siffror lika ointressanta idag?
Ja ett svar från antivolymfjollan vore på sin plats.

Särskilt efter Löfvens uttalande idag kan man undra var politruken står i sifferhänseende?
Citat:
Löfven: ”Vi måste ner ännu mer, kraftigt ner”

http://www.svd.se/lofven-pressas-om-...tingmottagande
Citera
2016-07-03, 19:08
  #40
Medlem
systemkollapss avatar
https://mobile.twitter.com/Migration...26481530273792

Citat:
Ursprungligen postat av Anders Danielsson
"Sverige har inte knäckts av dessa 163.000 som kom -15. Hur många av er har fått det sämre? Hand upp." Anders Danielsson #NyVerklighet

Har jag tjänat 133 400 kronor/månad har jag inte känt av att jag fått det sämre. Ska en generaldirektör på migrationsverket uttala sig så här hånande En journalist på Aftonbladet eller en avdankad komiker är en sak. Ännu en som är cancer för det svenska samhället.
__________________
Senast redigerad av systemkollaps 2016-07-03 kl. 19:10.
Citera
2016-07-03, 20:07
  #41
Medlem
Ja, nog skiter Migv i sffror alltid, när de kan vara beredda att betala ett par norska båtskojare 800 000 / dygn om så båten blir oanvänd. Hur är det möjligt för oss skattebetalare, som inte har Danielssons lön, att ställa ansvarig inför rätta.

När man läser tråden om kryssningsfartyget, här på IoI, så tror man inte det är sant. Och Sverige skall vara ett utvecklat land!
Nej, ett u-land i intelligens är det.
Citera
2016-07-03, 22:27
  #42
Medlem
Tanuss avatar
Hur skall skattebetalarna skyddas?
Om aktivister får kontroll över en budget av "no-limit"karaktär så är vi körda.
Jag vill inte emigrera. Jag vill inte sluta jobba. Givet detta så kan jag inte slippa betala för massinvandringen, något som kommer leda till statsfinansiell kollaps, oro, våld, kaos och utrotningsläger.

På samma sätt som det är inskrivet i grundlagen att jag har rätt att stå utanför religiösa samfund, fackföreningar mm så måste skattebetalare tillerkännas rättigheten att slippa finansiera aktivism och fördelningspolitiska idiotier. Kostnad för medlemskapet i landet för vägar, sjukhus, poliser, skolor mm har jag inga synpunkter på.

Och varifrån kommer alla dessa galningar? Dan Eliasson var GD på nigrationsverket innan han förstörde poliskåren med kod 291 och annat värdegrundstrams. Denne Danielsson verkar om möjligt vara ännu sjukare.
Citera
2016-07-03, 22:29
  #43
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systemkollaps
https://mobile.twitter.com/Migration...26481530273792



Har jag tjänat 133 400 kronor/månad har jag inte känt av att jag fått det sämre. Ska en generaldirektör på migrationsverket uttala sig så här hånande En journalist på Aftonbladet eller en avdankad komiker är en sak. Ännu en som är cancer för det svenska samhället.

Ytterligare ett bottennapp av Danielsson, som kanske fått i sig för mycket rosevin. Hade det varit en regering med hår på bröstet hade han suttit på elefantkyrkogårdn för länge sen. Vem är förresten hans chef? Kommunist-Ylva, Lill-Morgan eller Drygeman? Vet dom ens själv?
Citera
2016-07-03, 22:37
  #44
Medlem
Jag, och Danielsson, tror faktiskt inte han har någon chef. Hans agerande och uteblivna repressalier tyder på det. Tänk bara hur HAN SJÄLV kunde besluta om PUT till alla för några år sedan.

Sanslöst! Svenske folk vakna!!
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback