Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-11, 16:03
  #169
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Jag drar till närmsta ghetto och synar folket på gatan noggrant från topp till tå. Detta gör jag helt utan genans. Till de som ser mest brända ut kan jag slänga ut meningar på engelska, ibland kör jag med hård skotsk accent: "Where's the fooking grass, lad??!" för att verka råbarkad så jag inte ses som villebråd för blåsningar. Men Texas-accent funkar också, folk tenderar att undermedvetet koppla ett sådant uttal till vilda västern-filmerna de sett i barndomen och deras magkänsla säger att de inte ska bråka med mig för jag kan ha en revolver i hölstret.

Men det händer att jag beställer från darknet också.
Skrattfest in the ghetto
Citera
2018-04-11, 16:22
  #170
Medlem
Cashews avatar
Jag skulle aldrig handla av blattar i centrum, köper av svenskar. Utan kontakter är nätet bäst.

Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Hittar det första suspekta gäng och infiltrerar mig. Är det folk överallt så tror dem att jag är civilpolis, är dem bänga och redan utlämnade så får jag hjälp. I början så fick jag hjälp av kompisar, nu hustlar jag 13åringar på gram för 20kr st.

Citat:
Och det tror du själv på? LoL!


Citat:
Och det tror du själv på? Jag misstänker att de tycker att du ser så tattig ut med din attityd att du aldrig skulle kunna ställa till med problem. T.o.m. att du beter dig så tattigt så att du inte ens kvalar in som civilpolis. Men men, alla sätt är bra utom dem dåliga.

Lär dig tyda sarkasm i text.
Citera
2018-04-11, 16:28
  #171
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew
Jag skulle aldrig handla av blattar i centrum, köper av svenskar. Utan kontakter är nätet bäst.








Lär dig tyda sarkasm i text.
På delen att h*n kollar på människor ogenerat, pratar engelska eller utför knarkaffärer i ghetton? Nej. Hans berättelse hade för många variabler för att tolkas som sarkasm. Dessutom så är det fördelaktigt att prata andra språk än svenska i Sverige, det ses som något fint tydligen.
Citera
2018-04-11, 16:31
  #172
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
På delen att h*n kollar på människor ogenerat, pratar engelska eller utför knarkaffärer i ghetton? Nej. Hans berättelse hade för många variabler för att tolkas som sarkasm. Dessutom så är det fördelaktigt att prata andra språk än svenska i Sverige, det ses som något fint tydligen.

Dålig sarkasm är fortfarande sarkasm, såklart han inte börjar prata mcgregor engelska med blattarna i orten, speciellt inte med avslutningen om darknet. Skitsamma!

-har man inte några kontakter alls och inte är rätt person så är nog darknet bäst, jag har aldrig prövat det för cannabis eller något olagligt men såklart det är enklast.
Citera
2018-04-11, 18:11
  #173
Medlem
NotBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Jag drar till närmsta ghetto och synar folket på gatan noggrant från topp till tå. Detta gör jag helt utan genans. Till de som ser mest brända ut kan jag slänga ut meningar på engelska, ibland kör jag med hård skotsk accent: "Where's the fooking grass, lad??!" för att verka råbarkad så jag inte ses som villebråd för blåsningar. Men Texas-accent funkar också, folk tenderar att undermedvetet koppla ett sådant uttal till vilda västern-filmerna de sett i barndomen och deras magkänsla säger att de inte ska bråka med mig för jag kan ha en revolver i hölstret.

Men det händer att jag beställer från darknet också.
Skaffa bara en fast kran?
Citera
2018-04-12, 11:32
  #174
Medlem
blackpig1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Jag drar till närmsta ghetto och synar folket på gatan noggrant från topp till tå. Detta gör jag helt utan genans. Till de som ser mest brända ut kan jag slänga ut meningar på engelska, ibland kör jag med hård skotsk accent: "Where's the fooking grass, lad??!" för att verka råbarkad så jag inte ses som villebråd för blåsningar. Men Texas-accent funkar också, folk tenderar att undermedvetet koppla ett sådant uttal till vilda västern-filmerna de sett i barndomen och deras magkänsla säger att de inte ska bråka med mig för jag kan ha en revolver i hölstret.

Men det händer att jag beställer från darknet också.

Lmao bra skämt. Varför skulle du gå igenom allt det där trubblet och riskera att bli nedslagen/rånad när du uppenbarligen vet hur man beställer från darknet?
Citera
2018-04-12, 12:05
  #175
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Jag drar till närmsta ghetto och synar folket på gatan noggrant från topp till tå. Detta gör jag helt utan genans. Till de som ser mest brända ut kan jag slänga ut meningar på engelska, ibland kör jag med hård skotsk accent: "Where's the fooking grass, lad??!" för att verka råbarkad så jag inte ses som villebråd för blåsningar. Men Texas-accent funkar också, folk tenderar att undermedvetet koppla ett sådant uttal till vilda västern-filmerna de sett i barndomen och deras magkänsla säger att de inte ska bråka med mig för jag kan ha en revolver i hölstret.

Men det händer att jag beställer från darknet också.

hahaha klockren. Personligen har jag ca 10 kontakter i orten (har ju även pundarpolare som brukar hjälpa mig om mina egna kontakter har sandröka/skit och brukar ta deras nr efter jag hängt med å träffat dem) . Frågar alltid om kvallen på de som dem har. Testköper en 1-2 g för att kolla om de stämmer att de e bra/alt får jag en knatch för att testa då de vet jag är en storkonsument/brukade vara iaf. Har de bra kvalle köper jag det för ett pris på max 3500kr/halv kaka om de e riktigt fina bubblande grejer. Max 2500 om de e ok och är det standard/under standard så köper jag det helt enkelt inte.

Köper mestadels av araber så de har nästan alltid bruning. Ljuger dem om kvallen så säger jag till dem att jag e besviken och kommer inte höra av mig mer. Brukar leda till att de blir sura men brukar förklara att jag känner så många fler som har så då brukar de säga att de ger extra nästa gång/alt. blir otrevliga vilket leder till att jag inte hör av mig på ett tag så fattar dem att jag inte köper skit vilket brukar leda till att dem är ärliga nästa gång de hör av sig om sin nya produkt. Då hör jag bara av mig till dessa igen om alla andra har skit. Ljuger de för en andra gång så tar jag bort deras nr.

Dock bor jag i en mindre stad (55-70 000 pers) så många av gubbarna har samma skit. Ger aldrig degen innan jag fått lägga nävarna på varan för att känna av hur kletig den är och om den bubblar och märker jag att de e samma skit som ngn annan som jag redan reject.at har så säger jag tack hej. Antar att de flesta gör ungefär likadant.

Har dock slutat röka/äta CB för tillfället pga omständigheter jag ej kan gå in på... Men.. ill be back!

Säger detta för att alla för att vi tillsammans ska få upp standarden på marknaden - Köp inte grejer som inte är bra. Det leder till att de fortsätter importera skit vilket påverkar oss alla... De vill ju vi inte!
Citera
2018-04-21, 01:43
  #176
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotBad
Skaffa bara en fast kran?

Något jag lärt mig alla åren jag knarkat finns ingen fast eller stabil kran.
Förr eller senare åker de dit, behöver inte vara narkotika brott, kan vara misshandel eller rån.
Citera
2018-04-21, 02:26
  #177
Medlem
Citat:
TorrFlamingo

Omg, många roliga förslag och svar! Bor i en byhåla där det verkar som alla utom jag vet vem man ska prata med, så håller med ts. För mig gäller bara grönt grönt, fiskar inte!
Citera
2018-04-21, 17:04
  #178
Medlem
NotBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samwinter99
Något jag lärt mig alla åren jag knarkat finns ingen fast eller stabil kran.
Förr eller senare åker de dit, behöver inte vara narkotika brott, kan vara misshandel eller rån.
Jag har haft samma kran i 2 år nu, och om han inte är tillgänglig finns det ju alltid andra att höra av sig till.
Citera
2018-04-21, 18:30
  #179
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotBad
Skaffa bara en fast kran?

Och hur gör man det lättast IRL? När man inte har möjlighet och beställa hem via post.. och inte har kontakter heller, det är inte lätt längre, speciellt när helgen kommer och det är torrt =/
Citera
2018-04-21, 22:36
  #180
Medlem
NotBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julien.chachinga
Och hur gör man det lättast IRL? När man inte har möjlighet och beställa hem via post.. och inte har kontakter heller, det är inte lätt längre, speciellt när helgen kommer och det är torrt =/
Låter knivigt! Det är helg nu, det är en lördagkväll nu, om jag vore du hade jag gått till stationen och letat efter lokala blatten. Tro mig, när du ser en langare ser du en langare. När jag är i andra delar av Sverige och inte har något shit med mig så brukar jag gå in på appen Jodel och bara fråga om det är någon med Wickr i närheten. Inte det bästa sättet kanske men går det inte på något annat sätt kör man ju på det som går.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback