Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-06, 12:19
  #229
Medlem
Ovcharkas avatar
Sanna skriver bok och berättar om sitt liv.

"...för att ha sex i hennes trappuppgång med en langare som jag har ringt in till hennes adress."

http://www.expressen.se/noje/drogern...-bradings-liv/

Inget jag kommer läsa.
Citera
2016-09-06, 13:38
  #230
Medlem
Jädrar vad hon åldrats dåligt. Knark och sprit är ingen bra kombination. Det enda positiva är väl att hennes röst matchar hennes utseende.
Citera
2016-09-07, 14:28
  #231
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Sanna skriver bok och berättar om sitt liv.

"...för att ha sex i hennes trappuppgång med en langare som jag har ringt in till hennes adress."

http://www.expressen.se/noje/drogern...-bradings-liv/

Inget jag kommer läsa.

"Chock" att en av hennes negerpolare våldtog henne dessutom...
Citera
2016-09-07, 16:39
  #232
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwolf
Kollar Sannas instagram emellanåt och är inte direkt imponerad av sonens pappa, "B". Han drog efter sonen föddes och låter Sanna ensam uppfostra pojken (hon får mycket hjälp av sina föräldrar).
Men sorgligast är att se vilken dörrmatta Sanna verkar vara. Hon vill gärna utge sig som stark kvinna osv, men det är ok för B att behandla henne och sonen som nåt ibland-nöje. När det passar honom. Sanna är ju så förstående, "han har sitt att deala med". Han måste få vara med sina kompisar.
Och nu senast berättar hon att han är direkt orsak till en abort, han "försvann" och hon gjorde därför abort.
Alltså, på vilket sätt är Sanna ett föredöme? Är det verkligen en "stark kvinna" som står ut med sån skit från en man? Hon verkar ha otroligt låg självkänsla. Det hade imponerat mig mer om hon skällde ut odågan och skaffade sig en RIKTIG man, en som finns där för henne och sonen.

Ja, hon var ju en av tjejerna som toppade "Generation Skin På Näsan" i P3 (innan hon torskade på innehavet men togs tillbaka). Hon sitter och pratar om vikten av att inte ta någon skit och vara ärlig mot sig själv. Hon vet kanske något vi inte vet men det är väl rätt vanligt både bland tyckare och relationspsykologer att man själv inte lever som man lär eller är hemmablind för hur de själva fungerar i förhållanden.
Citera
2016-09-07, 18:33
  #233
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Jädrar vad hon åldrats dåligt. Knark och sprit är ingen bra kombination. Det enda positiva är väl att hennes röst matchar hennes utseende.
Ser riktigt nerknarkad ut.
Citera
2016-09-15, 12:24
  #234
Medlem
Ovcharkas avatar
Var hon inte hos Filip och Fredrik nyss? I Breaking News? Nån dag sen. Missade det. Nån annan bör ha sett och rapportera ev. info värd nåt.
Citera
2016-09-22, 20:43
  #235
Medlem
Arne Bajses avatar
Sanna Bråding är en sunkig typ med ett högst tvivelaktigt förflutet. I sin bok "För mycket av allt" berättar hon om sitt vilda liv. Sanna tog droger (kokain) och hade sex med knarklangaren i trappuppgången utanför sin väns lägenhet. Hon har gjort fem aborter också..Gudrun Schyman klappar säkert händerna åt det, för Sanna är ju en frigjord modern kvinna.

Sannas ansvarslösa och osedliga beteende måste ge högsta poäng och många ryggdunkningar i pk-feminismens högborg, dvs "mellanmjölkens land" Här premieras fallna kvinnor som sexat och knarkat, det går det bra att gråta ut om knarksynderna och det utsvävande sexlivet, det ger bekräftelse och berömmelse, ja t.o.m. jobb på Sveriges Radio.


"Sanna Bråding är fri från drogerna och lever ett lyckligt familjeliv" skriver Hänt Extra. Sanna har i sann feministanda låtit sig befruktas av en svart man som lystrar till namnet Mbumba Mwasa, men han är tydligen avpolleterad. Sanna är ensamstående mamma...Gudrun Schyman klappar säkert händerna åt det också.
Citera
2016-09-24, 10:47
  #236
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Sanna skriver bok och berättar om sitt liv.

"...för att ha sex i hennes trappuppgång med en langare som jag har ringt in till hennes adress."

http://www.expressen.se/noje/drogern...-bradings-liv/

Inget jag kommer läsa.

Då måste langaren varit bra desperat efter sex eller så hade han satt en påse över hennes huvud för att slippa se eländet under själva akten.
Citera
2016-09-24, 13:16
  #237
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Då måste langaren varit bra desperat efter sex eller så hade han satt en påse över hennes huvud för att slippa se eländet under själva akten.

Ny svenskar är inte så kräsna, dom kan knulla det mesta som rör på sig.
Citera
2016-12-11, 07:19
  #238
Medlem
regelbrotts avatar
Såg att hon var gravid igen. Och att ingen vet vem pappan är. Tjoho
Citera
2016-12-11, 08:41
  #239
Medlem
Mosbulles avatar
Suck.
Och nu ska hon tjäna pengar på sitt tidigare knarkarliv?

Fin brud denna tjej.....
Citera
2016-12-11, 09:11
  #240
Medlem
Är det någon som vet vem som är pappa till hennes nya barn?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback