Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-12, 00:53
  #457
Medlem
somenknivs avatar
Och varför skulle de vara internationellt kända för det, och är det Tidaholms anstalten du menar?
Citera
2022-07-18, 21:01
  #458
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Per Oscarsson som det har snackats om en hel del i tråden, står nu skriven i ett sommarstugeområde i Karlskoga och hans fru står skriven i Åtvidaberg, nån som vet vad som har hänt där?

Han bodde ju centralt i Örebro och brukade hänga på puben Björnes, jobbade som kock på nåt matställe i stan också. Nu känner jag inte honom bara snackat lite skit när jag dragit nån bira på Björnes, lite nyfiken bara för han avskydde Karlskoga som håla. En plats han aldrig skulle flytta till.

Jag tänker om det är nån hotbild på grund av No Surrender, men det låter långsökt för då borde det ha hänt för länge sen, och klubben är väl nedlagd i Sverige.
__________________
Senast redigerad av Svarta-Skatan 2022-07-18 kl. 21:09.
Citera
2022-07-21, 23:32
  #459
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Per Oscarsson som det har snackats om en hel del i tråden, står nu skriven i ett sommarstugeområde i Karlskoga och hans fru står skriven i Åtvidaberg, nån som vet vad som har hänt där?

Han bodde ju centralt i Örebro och brukade hänga på puben Björnes, jobbade som kock på nåt matställe i stan också. Nu känner jag inte honom bara snackat lite skit när jag dragit nån bira på Björnes, lite nyfiken bara för han avskydde Karlskoga som håla. En plats han aldrig skulle flytta till.

Jag tänker om det är nån hotbild på grund av No Surrender, men det låter långsökt för då borde det ha hänt för länge sen, och klubben är väl nedlagd i Sverige.

Han är jagad hörde jag
Citera
2022-08-11, 02:08
  #460
Medlem
Finns dom kvar ännu?
Citera
2022-08-12, 00:54
  #461
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Acaii
Finns dom kvar ännu?

Ja
Citera
2022-08-12, 06:16
  #462
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodflyter
Han är jagad hörde jag
samma hörde jag , håller till i åtvidaberg nu hørde jag rykten om och han är inte uppskattad
Bandidos Mc heller
__________________
Senast redigerad av Hardcorebiker9999 2022-08-12 kl. 06:20.
Citera
2022-08-16, 00:35
  #463
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hardcorebiker9999
samma hörde jag , håller till i åtvidaberg nu hørde jag rykten om och han är inte uppskattad
Bandidos Mc heller

Visst pris på han
Folk vill knäppa han
Citera
2022-08-30, 10:06
  #464
Medlem
Någon som vet vad Geofrey kitutu gör nu förtiden är han ute eller inlåst igen?
Citera
2022-08-30, 22:33
  #465
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av joskee
Någon som vet vad Geofrey kitutu gör nu förtiden är han ute eller inlåst igen?


Ute
Citera
2022-09-29, 22:37
  #466
Medlem
FruJohansson30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Per Oscarsson som det har snackats om en hel del i tråden, står nu skriven i ett sommarstugeområde i Karlskoga och hans fru står skriven i Åtvidaberg, nån som vet vad som har hänt där?

Han bodde ju centralt i Örebro och brukade hänga på puben Björnes, jobbade som kock på nåt matställe i stan också. Nu känner jag inte honom bara snackat lite skit när jag dragit nån bira på Björnes, lite nyfiken bara för han avskydde Karlskoga som håla. En plats han aldrig skulle flytta till.

Jag tänker om det är nån hotbild på grund av No Surrender, men det låter långsökt för då borde det ha hänt för länge sen, och klubben är väl nedlagd i Sverige.

Han har ett pris på sitt huvud och enligt säkra källor förbjuden att sätta sin fot i Örebro igen. Ja om han vill behålla livet, lite längre.
Citera
2022-10-27, 14:38
  #467
Medlem
Per Oscarsson är inte så tuff när han inte sitter på Shahins kuk längre 😄
__________________
Senast redigerad av MrGoyim 2022-10-27 kl. 15:36.
Citera
2022-10-28, 17:07
  #468
Medlem
Vet någon vem som har förbjudit han att vistas i Örebro?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback