2016-05-26, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vintersommar
Jaså, han har erkänt att han knullar nån brud i Oslo? Där ser man. Då är jag beredd att säga att jag till 99,9% litar på PM:et jag fick. Tänker inte hänga ut henne här dock. Kan ge hennes initialer så kanske Wilderäng inte anklagar mig för att trolla
LP

Lis...th Pa?me?
Citera
2016-05-26, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
... men han har långt kvar till verkligheten.

Även om hans böcker är fiction så är dom inte verklighetsfrånvända i mitt tycke. Hans böcker är väldigt sakliga, underhållande och beaktingsvärda.

Vem vet vad framtiden har i sitt sköte?
Citera
2016-05-27, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonPerkele
Även om hans böcker är fiction så är dom inte verklighetsfrånvända i mitt tycke. Hans böcker är väldigt sakliga, underhållande och beaktingsvärda.

Vem vet vad framtiden har i sitt sköte?
Någon större stilist har han väl aldrig varit
och ännu har han inte fått rätt i sina utsagor
men som tidsfördriv i brist på annat vettigt
är säkert hans böcker rätt underhållande.
Citera
2016-05-27, 10:38
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Som hämtat ur Havamal!
Eller hur?
😄
Citera
2016-05-27, 13:53
Medlem
Wilderäng tillhör gruppen av "nyttiga idioter" som genom sina inlägg och desinformation hjälper grannlandet Ryssland och Putin med att sprida villfarelser om Sverige. Inget av det han hittills har levererat har visat sig stämma.
Citera
2016-05-27, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vintersommar
Jaså, han har erkänt att han knullar nån brud i Oslo? Där ser man. Då är jag beredd att säga att jag till 99,9% litar på PM:et jag fick. Tänker inte hänga ut henne här dock. Kan ge hennes initialer så kanske Wilderäng inte anklagar mig för att trolla
LP

Klart han inte skriver att han knullar en yngre donna i Oslo. Men han har i flera inlägg skrivit att han har varit i Oslo utan att säga vad han har gjort där. Och med tanke på att hans unga Asperger-kk råkar jobba där är det ju inte så svårt att dra slutsatser. Att skriva om sina Oslo-besök på bloggen har nog som enda syfte att informera den stackars bedragna ex-frun om vad som händer. Riktigt äckligt beteende.
Citera
2016-05-27, 21:16
Bannlyst
Citat:

Påstår inte att han är stilist och något nobelpris lär han inte få. Det som tilltalar mig är hans förutseende för konflikter och där är han väldigt saklig. Den som vill ha fred rustar för krig om du förstår.
Citera
2016-05-27, 21:34
Medlem
Citat:
Påstår inte att han är stilist och något nobelpris lär han inte få. Det som tilltalar mig är hans förutseende för konflikter och där är han väldigt saklig. Den som vill ha fred rustar för krig om du förstår.
Wilderäng lever i ett annat universum för ingen av de apokalyptiska profetior som han hittills har levererat har visat sig stämma men visst kan hans fiction stories vara underhållande att läsa som rent tidsfördriv om man gillar den sortens litterära genre.
Citera
2016-05-27, 21:44
Bannlyst
Citat:
Wilderäng lever i ett annat universum för ingen av de apokalyptiska profetior som han hittills har levererat har visat sig stämma men visst kan hans fiction stories vara underhållande att läsa som rent tidsfördriv om man gillar den sortens litterära genre.

Jag anser att du har helt fel. Wilderäng har en saklig grund i sina romaner. Enbart en idiot förbiser det faktum som historien har lärt oss, dvs världen är inte fredlig.
Citera
2016-05-27, 21:56
Medlem
Citat:
Jag anser att du har helt fel. Wilderäng har en saklig grund i sina romaner. Enbart en idiot förbiser det faktum som historien har lärt oss, dvs världen är inte fredlig.

Wilderäng kopierar Operation Garbo rakt av och hävdar sen att han inte ens läst dessa böcker.
Citera
2016-05-27, 22:01
Medlem
Citat:
Wilderäng riktar sina skriverier i bloggar och böcker till de som redan är troende på hans lära. Sverige är ju sekulariserat samhälle där var och en får ha den uppfattning vederbörande själv vill bekänna sig till så fortsätt du att läsa hans blogg och böcker så länge du tycker dom är bra.
Citera
2016-05-27, 22:11
Bannlyst
Citat:
Wilderäng riktar sina skriverier i bloggar och böcker till de som redan är troende på hans lära. Sverige är ju sekulariserat samhälle där var och en får ha den uppfattning vederbörande själv vill bekänna sig till så fortsätt du att läsa hans blogg och böcker så länge du tycker dom är bra.

Självklart är det så. Förstår inte din kritik eftersom den är osaklig, du verkar mest visa en personlig missaktning mot honom.

Är du en av dom beryktade psyops typerna man blir varnad för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in