2025-09-04, 07:45
Medlem
MyckeSenapSkaDeVas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dayeso
Det är roligt att läsa hans blogginlägg från februari 2022. Rysslands armé var i princip utplånad redan efter tre dagar om man ska tro på vad han skrev.

Då läste du helt fel
Citera
2025-09-04, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyckeSenapSkaDeVa
Då läste du helt fel

Är texterna kodade och man måste kasta om orden i meningarna eller vadå?
Citera
2025-09-04, 08:57
Medlem
Det har tydligen varit bröllop hos sexbrottslingen och horbocken uppe i Stockholm. Wilderäng redogör entusiastiskt för hur han deltog på bröllopet hos sin vän sexbrottslingen och horkarlen.
Citera
2025-09-04, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Det har tydligen varit bröllop hos sexbrottslingen och horbocken uppe i Stockholm. Wilderäng redogör entusiastiskt för hur han deltog på bröllopet hos sin vän sexbrottslingen och horkarlen.

Men nåde dig om du köper marabou!
Citera
2025-09-04, 19:28
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Du har fel. Redan hans första bok, om att ryssen anfaller Sverige, innehåller elementet att ryssarna utnyttjar kaozfolket till att ställa till jävelskap. Har sett liknade i andra böcker men orkar inte rota fram vilka.

Kanske minnet spelar mig ett spratt men det bestående minnet jag har var att den dimensionen var underdimensionerad eller knappt syntes. Några invandrare vid en vägspärr. Sedan ett helt kapitel om onda svenska poliser som skjuter en pensionär i hennes kolonistuga och tar all hennes mat. I ett verkligt scenario där Sverige hamnar i krig eller en stor naturkatastrof gör att vi måste ransonera mat och vatten så skulle alla sånna försök braka samman på en sekund tack vare mångkulturen.
Citera
2025-09-05, 00:46
Avstängd
Det är märkligt att Lars drar in 300 000 kr minst på sin blogg varje månad. Förutom det har han blivit rik på sina böcker och sina investeringar. Han har gjort sig själv självförsörjande men ändå så har han inte skaffat barn. Jag tror att han vet vi är påväg mot en dystopi?
Citera
2025-09-05, 11:36
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Det är märkligt att Lars drar in 300 000 kr minst på sin blogg varje månad. Förutom det har han blivit rik på sina böcker och sina investeringar. Han har gjort sig själv självförsörjande men ändå så har han inte skaffat barn. Jag tror att han vet vi är påväg mot en dystopi?
Han har barn.

Och han vet inte ett jävla skit! Vad fick du det ifrån?
Citera
2025-09-05, 20:23
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Citat:

Han har två barn. Men det är något sterilt över hans framtoning som inte jag förstår. Skulle vara intressant att läsa vad han skriver om han gick på en kur med bola och testo
Citera
2025-09-05, 22:04
Medlem
Citat:

Han har barn och är frånskiljd från tidigare äktenskap.

Inte så konstigt för övrigt.

Han räknar nog med att stålarna räcker för att köpa sig ur problem.när skiten träffar fläkten. Han har nog tillräckligt undanstoppat för att fly landet.

Varför tror du han gör "researchresor" till exotiska ställen som inte ligger i anknytning till länder som står Ryssland nära.
Citera
2025-09-06, 09:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GrandmasterE

Han räknar nog med att stålarna räcker för att köpa sig ur problem.när skiten träffar fläkten. Han har nog tillräckligt undanstoppat för att fly landet.

Varför tror du han gör "researchresor" till exotiska ställen som inte ligger i anknytning till länder som står Ryssland nära.
Så han lämnar barnen i sticket?
Citera
2025-09-06, 11:00
Medlem
Flabbars avatar
Citat:
Så han lämnar barnen i sticket?

Barnen är vuxna, dom får sköta sig själv och ta sig i kragen som alla myndiga personer.
Citera
2025-09-07, 13:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GrandmasterE

Det är intressant att han uppviglar till krig i Ukraina och tänker sedan fly landet. Den första som flyr kriget är satan själv brukar man säga.
Han påminner om Alexander Bard som uppmanar svenska killar att dö i krig medan han själv ska hålla sig borta för att ta hand om kvinnorna. Alexander Bard är icke-kristen och påminner mig om boken omgiven av psykopater där en man uppmanar alla män på land och bege sig för att fiska i flera veckor samtidigt som han övertygar dem att han måste stanna kvar för att skydda kvinnorna. Det resulterar i att mannen som är kvar våldtar och mördar kvinnorna. På minner mig om Breivik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in