2023-05-04, 15:17
Medlem
Såklart har tönten varit fäktare!

O såkkart är Huskvarna robotgräsklippare bäst fast den inte fungerar.

O så klart förstår han inte varför man har en robotgräsklippare på en villatomt.

Han hade kunnat vara en av karaktärerna i Solsidan.
Citera
2023-05-04, 15:40
Medlem
Voelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Lasse-basse har läst för många "Hamilton"-böcker av Guillou flera gånger om som så sidorna kletat samman !

Vill minnas att han nämnt nån gång att han överhudud taget inte läst Hamilton.
Citera
2023-05-04, 18:34
Medlem
Nä, o Jallai var ju en dålig författare med för mycket fantasi. När man påpekade faktarutorna i Jallais böcker kom motfråga, hur vet du att det är fakta?
Kanske för att man kollar upp det Iom. att man blir intresserad, men det trodde han inte på.
Han är en avundsjuk tönt eftersom Jallai är både mer man och mer militär än vad bloggaren kan sitaa o runka om.
Citera
2023-05-04, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voelsen
Vill minnas att han nämnt nån gång att han överhudud taget inte läst Hamilton.

Wilderäng läser inga böcker överhuvudtaget. Han saknar helt bildning. Nån enstaka space opera eller technothriller som Clancy är vad han läser.
Citera
2023-05-05, 19:37
Medlem
O då var Teslas battetiteknik, om inte utplånad, så i alla fall omsprungen av kinesiska BYD.
https://elbilen.se/nyheter/sakra-upp...teri-fran-byd/
Vi väntar med spänning att bloggarmuppen ska annonsera detta och därmed idiotförklara sig själv och sina hangarounds i kommentarsfältet.
Citera
2023-05-08, 15:04
Medlem
Så har då Lars kört från Stockholm - och ”slängvåningen” på Södermalm - och ner till ”Torp de Logiet” i Sätila med miljon Teslan leasad på firman utan att behöva ladda.

Måste dock vara surt för Lars att Tesla sänkt exklusiviteten på forodonen genom att SÄNKA priset på dem så att snart kleti och Preti kan visa upp sig i en.
Men har Lars helt glömt bort att Tesla till stor del består av delar från US Fords lagerhyllor varför man lätt kan missta en nya Ford Mondeo sedan för en Tesla S ?

Visserligen ligger parkeringshuset David Bagare på Norrmalm men han använder väl detta som en ˚maskirovska” för att hålla slängvåningens belägenhet ”hemlig”

Att parkera i David Bagare kostar 425:-/dygnet men det tar väl Lars på firman…

Annars verkar inte Lars ha företagit sig speciellt mycket..

https://cornucopia.se/2023/05/elbil-...-sex-mil-kvar/
Citera
2023-05-08, 21:40
Medlem
apanola IIs avatar
jag följer det Wilderäng skriver på sin blog, det tycker jag alla ska göra https://cornucopia.se/
insiktsfulla och intressanta inlägg, inte minst om den pågående konflikten i Ukraina
Citera
2023-05-08, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
jag följer det Wilderäng skriver på sin blog, det tycker jag alla ska göra https://cornucopia.se/
insiktsfulla och intressanta inlägg, inte minst om den pågående konflikten i Ukraina

Hyfsade uppdateringar om kriget. Det andra, inte så mycket.
Citera
2023-05-10, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Jag tycker tvärtom att ingen bör läsa Wilderäng, om man inte vill bli konstig i huvudet förstås.
Det enda som är sympatiskt med Wilderäng är hans engagemang för Ukraina. I övrigt är hans blogg en slaskhink full av förvirrade resonemang om saker han inte begriper och hetsande mot olika grupper i den svenska befolkningen som han av någon anledning ogillar.
Citera
2023-05-12, 13:14
Medlem
Rövhatten och hans småpojkar dyker upp endast när det är kritik mot S och deras Stormtrupper samt att bashar sittande regering. Inga diskussioner om kriget eller om bolån etc, bara när S får kritik. Det är verkligen Sveavägen 68s trollarmé. Det är sanslöst att så mycket OT får spåra ur utan att det händer nått!
Citera
2023-05-13, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamLem
Rövhatten och hans småpojkar dyker upp endast när det är kritik mot S och deras Stormtrupper samt att bashar sittande regering. Inga diskussioner om kriget eller om bolån etc, bara när S får kritik. Det är verkligen Sveavägen 68s trollarmé. Det är sanslöst att så mycket OT får spåra ur utan att det händer nått!
Igår gick Ben Dover verkligen loss, 80 inlägg! Han har dessutom en sjuklig perversitet om andras mammor.
Citera
2023-05-13, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmugghc
Igår gick Ben Dover verkligen loss, 80 inlägg! Han har dessutom en sjuklig perversitet om andras mammor.
Det är en vidrig jävel.
Avkräver andra svar men svarar aldrig själv. Personangrepp konstant men lipar som en nerkissad 5 åring när nån ger tillbaka. Kritiserar sittande regering, men fan ta den som kritiserar del förra som satt i 8 år. Osv osv
Och ser man Ben så nog fan dyker hans hangarounds "kaffepojke" Heasm upp och hjälper till med fultolkning och lipande om andras ton.
Om bloggaren menar allvar med att slänga ut troll så har han två där. De gör allt för att skapa kaos och byta diskussion mot annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in