Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-20, 23:12
  #289
Avstängd
12hoppihagens avatar
Överlag så sköter jag mitt och är fokuserad på mig och min egen prestation, skiter således i andra och låter folk gör hur och som dom vill utan att brusa upp mig…

Men, och det är ett stort men, sönder-rojdade snubbar i bar överkropp som knull-stön-skriker när dom kör hantelpress, för att mellan sina ”set” studsa testostint framför spegeln kan få mig att lämna på stört, och undviker aktivt gym där sådana jävla avvarter av människor förekommer, det är hugget i sten att dom där efterblivna idioterna förr eller senare kommer vara huvudroll i en ”Rättegångspodd”.

Ofta är dom kortväxta med fula tatueringar, så det skriker napoleonkomplex och mobboffer om dom oavsett hur många stick i skinkan dom gör, och hur tunga vikter dom en lassar på så kommer dom aldrig tvätta bort bilden av ett ängsligt, osäkert mobboffer…..
Citera
2022-08-24, 20:30
  #290
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
- Jag stör mig på den sortens människor som lägger sin mobiltelefon mitt på golvet bland vikterna eller bland bänkarna. Förr eller senare kommer någon trampa på den eller ännu värre att man tappar en vikt på den.

- Människor som inte använder vattenflaska utan dricker direkt ur kranen där man fyller på vatten. Ibland ser det nästan ut som de är så nära att de har munnen runt kranen.

- Folk som hänger i gymmet fast de inte tränar.

- Folk som slänger sin väska lite här och var på gymmet

- 15 åriga grabbar som tränar 6 pers i grupp. De kan ta upp 2-3 bänkpressar i 2 timmar
Citera
2022-08-24, 20:38
  #291
Medlem
Kan störa mig enormt på:

Grupper om 4-6 stycken grabbar i tonåren som står å knuffas, leker, spänner sig och är allmänt ivägen. Dom använder också nästan alltid den utrustningen man själv behöver och dom har alltid typ 10 totalt värdelösa set kvar, dom heter ofta typ Joel och har mittbena också.

Sen allmänt folk som inte klarar av att hänga tillbaks vikter eller blandar vikterna om dom mot förmodan hängs bort.
Citera
2022-08-26, 21:46
  #292
Medlem
Amazon-mannens avatar
Porrstönande spännisar

Ni vet vilka de är, spännisarna som låter hela gymet och stadsdelen veta hur satans mycket de pressar sig själva under sista sita lyftet och ..gggGGGGNNAAAAAAaaagghh.
Ursäkta,tror du vi blir imponerade för att du vrålar som om du fått en motorsåg i benet?
Citera
2022-08-26, 21:52
  #293
Medlem
BewilderedHulders avatar
Jag blir aldrig störd.
Pluggar in bose, zonar ut och gör min grej.
Citera
2022-08-27, 06:36
  #294
Medlem
Lala.s avatar
Dem som går dit och leker kurragömma! Jag dör HAHAHAHAHAHAH 😂🤣😆
Citera
2022-08-27, 17:19
  #295
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Dem som går dit och leker kurragömma! Jag dör HAHAHAHAHAHAH 😂🤣😆

Gör folk det? Vuxna eller småpojkar?
Citera
2023-12-11, 19:47
  #296
Medlem
Oavsett när jag tränar så är det alltid folk som ska råglo / stirra på en. Jag brukar träna runt 22-23 alt 05-06 vanligtvis bara för att jag inte tål människor. De senaste dagarna har jag träna runt 19-20 och tro fan att oavsett om det är svenskar eller invandrare så skall de alltid glo sönder en. Sjukt komiskt. Jag är OK tränad, utstrålar dock självförtroende hos mig. Går rakryggad mm, men annars inget särskilt. Från nästa vecka blir det nattgym igen.

Var med om samma sak i somras när jag tränade 10 dagar på ett gym i Portugal. Helt otroligt. Vissa har väl en viss aura kring sig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback