Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-13, 10:14
  #1
Medlem
spoilers avatar
"Under natten mot söndag ska en 19-årig kvinna i Örnsköldsvik blivit våldtagen av tre män. Männen följde med kvinnan hem och där ska de ha våldfört sig på henne.

Enligt polisen erbjöd kvinnan de tre männen, som inte är hemmahörande i Västernorrland att de skulle få sova, duscha och äta hos henne."

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5989199

Är det stackars eu-migranter som misstolkat allemansrätten?
Citera
2014-10-13, 10:28
  #2
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Söte jesus... alltså jag vill verkligen inte skuldbelägga ett brottsoffer men hur fantastiskt naiv får man bli?
Citera
2014-10-13, 11:22
  #3
Avstängd
Knappast EU-migranter, zigenare gör mycket men har aldrig läst att de gruppvåldtagit.
Nä, här handlar det om araber alt. somalier - Övik är helt överfullt av dem.

Kvinnan gillade nog olika tills detta hände.
Citera
2014-10-13, 12:08
  #4
Medlem
spoilers avatar
Citat:
Vad gör polisen nu?
– Tekniker har varit på plats i bostaden och utredare från länskriminalen har tagit över ärendet. Sedan kommer materialet att sammanställas.
Enligt polisen gjordes polisanmälan under söndagen och senare under dagen kunde tre män anhållas, misstänkta för grov våldtäkt.
Hur mår kvinnan?
– Det kan jag inte uttala mig om, men jag utgår från att hon mår dåligt.
Hur är strafföljden för grov våldtäkt om man döms?
– Som lägst handlar det om fyra år och som högst tio års fängelse.
Männen anhölls under söndagen och ärendet leds nu av chefsåklagare Bertil Månsson.

http://www.allehanda.se/angermanland...s-for-valdtakt
Citera
2014-10-13, 12:55
  #5
Medlem
Enligt polisen erbjöd kvinnan de tre männen, som inte är hemmahörande i Västernorrland att de skulle få sova, duscha och äta hos henne."

Omfg..
Citera
2014-10-13, 13:02
  #6
Medlem
svennebabbians avatar
HAHAHAHAHAHA

fan va dumma vissa kvinnor kan vara .

liknar detta fallet med den gråtande negern som tog kvinnan i alla hål som tack

(FB) Snäll kvinna tröstade gråtande gråtneger på tunnelbanan - våldtogs tre gånger!
Citera
2014-10-13, 13:15
  #7
Medlem
Bajsfacistens avatar
Ja, vad ska man säga.

Om de ska få äta, duscha och sova så låter det knappast som några medelklass Svenssonsdirekt. Är man så dum att man gör en sådan sak, så kan man inte annat än att skratta lite. Lite fitta och röv tycker jag nog endå att de är berättigade till, hon borde inte vara så rasistisk och öppna sitt hjärta.

Det här är inte hemsk, det är bara komiskt!
Citera
2014-10-13, 13:24
  #8
Medlem
Kan förklara varför de inte fanns några "övernattande" på Resecentrum i morse.
Citera
2014-10-13, 13:56
  #9
Medlem
Signalkabels avatar
brottsoffret är dubbelt offer här, både för det aktuella brottet men också som offer för den politiska hjärntvätt som vill få henne att öppna sig för det nya
Citera
2014-10-13, 13:59
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Ja, vad ska man säga.

Om de ska få äta, duscha och sova så låter det knappast som några medelklass Svenssonsdirekt. Är man så dum att man gör en sådan sak, så kan man inte annat än att skratta lite. Lite fitta och röv tycker jag nog endå att de är berättigade till, hon borde inte vara så rasistisk och öppna sitt hjärta.

Det här är inte hemsk, det är bara komiskt!

Jag tycker det är hemskt!!
Såhär blir det när statsmakten, tv, radio och slaskpressen ljuger och undanhåller information till allmänheten. Den här stackars tjejen har väl svalt PK-medias beskrivning och sen när även sweinfelt går ut och säger öppna era hjärtan. Vad ska flickstackarn tro?? Klart hon tar med hem några araber/afrikaner och låter dom få bo hos henne. 'Dom gör ju aldrig något dumt'
Jag vill påstå att det här är fd statsministerns fel och han bör hållas ansvarig (självklart kommer det aldrig ske, vi kommer heller aldrig få läsa i pressen om dessa vidriga vilddjur som förstört ytterligare en människas liv)
Citera
2014-10-13, 14:00
  #11
Medlem
wishyouwereheres avatar
tragisk utveckling!
att inte en 19-årig tjej ens ska kunna ta hem tre hungriga smutsiga bostadslösa okända män utan å råka illa ut
undra om dem nappa på duschen eller bara satt igång direkt
Citera
2014-10-13, 14:05
  #12
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Det jävliga är att jag verkligen tror att flickebarnet inte hade en aning om vilken risk hon utsatte sig för... helt förblindad av MSMs idiotbeskrivning av våra nya Svenskar såg hon framför sig hur hon skulle skriva ett sånt där facebookinlägg som blir viralt och kanske bli intervjuad i lokalradio.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback