Citat:
Ursprungligen postat av
Iman2014
Ja, för att jag har förklarat för dig att det du gör är en krigshandling.
I ett muslimskt land hade du blivit avrättad. Till och med i sekulära länder som Turkiet får du inte lov att förolämpa och kränka religionen.
Det är just det här uttalandet som skapar olust och avsky mot din religion eftersom du är en av dem som förstör själva religionen genom ditt avrättningssnack.
Det betyder med andra ord att du menar att i ett muslimskt land MÅSTE man tro på koranen , ej ifrågasätta den då kallas det kränkning av anhängare till religionen.
Detta leder med andra ord till rädsla av folket som då eventuellt tror av rädsla och ej av hjärtat vilket i slutänden inte är den rätta tron i GUDS ögon. Eftersom man tror mer på avrättaren än Gud.
Då kan jag med andra ord säga att du gör en krigshandling mot Sverige eftersom du vägrar vara kristen i det här landet och borde med andra ord avrättas Och att allt du säger emot den kristna tron betyder att du kränker och förolämpar religionen.
Har Jesus sagt att man skall avrätta människor för att de inte tror på koranen? Eller att man inte får ifrågasätta något?
Det Gud vill är att man skall tro med hjärtat och kärlek INTE av rädsla för att halshuggas. Då är man feg och självisk och mer rädd om sitt eget liv än om att tro på gud.
Det är du som förklarar krig mot en annan människa. Tro på ? annars halshugger jag dig. Säg inget om ? annars halshugger jag dig.
Sök psykolog istället för att prata om Jesus och tro på Gud för du verkar ha fått för dig att tro på Gud är det samma som att kriga och halshugga människor.