Flashback bygger pepparkakshus!
2014-10-12, 03:04
Medlem
Hejsan är en kille på 24 år som söker en resepartner i MINST 1,5 månad till Sydney framförallt då min syster har flyttat dit och jag planerar att hälsa på henne.
Men jag vill gärna åka vidare och se Nya zeelands natur eller bara fortsätta genom Australien och uppleva allt som man kan hitta på vägen.
Är väldigt äventyrlig och öppen för förslag!

Mvh Victor
Citera
2014-10-12, 05:26
Medlem
Zaco666s avatar
Behöver du verkligen en reskompis? Jag åkte till Sydney själv tidigare i år och hälsade på en polare. Åkte runt en hel del på egen hand också. Det var inga problem med att träffa nya människor då Australiensare är grymt öppna och trevliga människor. Hur folk är på Nya Zeeland vet jag inte men det kan väl knappast vara nån större skillnad. God speed!
Citera
2014-10-14, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnsii
Hejsan är en kille på 24 år som söker en resepartner i MINST 1,5 månad till Sydney framförallt då min syster har flyttat dit och jag planerar att hälsa på henne.
Men jag vill gärna åka vidare och se Nya zeelands natur eller bara fortsätta genom Australien och uppleva allt som man kan hitta på vägen.
Är väldigt äventyrlig och öppen för förslag!

Mvh Victor

Tjena!
Jag är också kille på 24 år. Tänkte dra till Australien i februari och resa runt i landet, eventuellt jobba lite för att dryga ut reskassan. Funderar också på att resa vidare till Nya Zeeland och/eller Sydostasien. Tänkte vara iväg minst 3 månader och tänkte ta det lite som det kommer. Är lless på kalla Norden så behöver ett miljöombyte ett tag.
När hade du tänkt åka ner?

MVH
Robert
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in