Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-12-15, 15:46
  #25
Medlem
Väcker en gammal tråd till liv med mitt första inlägg
Om jag inte har helt fel fanns en gammal tråd om en grabb som pratat med några byggarbetare någonstans i slussen, typ i garaget, de visste tydligen inte vad de byggde eftersom det var hemligt
De skulle ha sagt något om att man behövde dykutrustning eller liknande för att ta sig ner, det var något i den stilen...

Om någon hittar tråden kan de gärna länka den, kanske har något med de här rummet??
Citera
2017-03-27, 12:35
  #26
Medlem
I Kaninjägaren av Lars Kepler har Säpo sitt hemliga häkte i ett utrymme i närheten av Katarinaberget.

Citat:
Ursprungligen postat av Sirbeast
Väcker en gammal tråd till liv med mitt första inlägg
Om jag inte har helt fel fanns en gammal tråd om en grabb som pratat med några byggarbetare någonstans i slussen, typ i garaget, de visste tydligen inte vad de byggde eftersom det var hemligt
De skulle ha sagt något om att man behövde dykutrustning eller liknande för att ta sig ner, det var något i den stilen...

Om någon hittar tråden kan de gärna länka den, kanske har något med de här rummet??
(FB) Rivna Akay ska bli skyddsobjekt?
Citera
2017-03-28, 10:30
  #27
Medlem
uppmarksamhetbehovs avatar
"Jag har via en släkting insikt i Slussen 2.0 och kan tyvärr berätta att i och med nybygget så kommer sensorer, värmekameror, larm m.m. mångdubblas i jämförelse med tidigare. Han har tillgång till ritningar och mer eller mindre varje dokument som berör Slussen.
Och även om du skulle tveka på min insikt så kan du redan idag kika på nya Odenplan så förstår du hur SL prioriterar "säkerheten" till skillnad från förr. Visserligen kan du bara se den säkerhet som syns från plattformen men dörrar, luckor, spårområde m.m. får den senaste tekniken inom rörelse/värme/larm/rfid-teknik."

Läste jag i en annan tråd.
Det lär bli ett problem att försöka ta sig in.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback