Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-03-18, 15:10
  #61
Medlem
Oogway7s avatar
På samma sätt som med alla andra gissar jag.
Citera
2020-02-09, 21:07
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Lättare att ge en länk än att ge en fullständig förklaring.

Maria Bauer verkar enligt mitt tycke vara en jävligt insatt människa på området (hon har samma uppfattning som jag mao ) och bygger upp sin analys om dessa människor som överensstämmer med mina egna erfarenheter av dem. Det handlar om att finna en gemensam plattform för kommunikation och hur man styr dem till ett beteende som man önskar. Har funkat bra för mig när det kommer att ha med folk som dessa att göra om man velat komma ut hel efteråt ur relationer med dessa.

Detta är två mycket informativa föreläsningar av henne.

http://www.ur.se/Produkter/169998-UR...hetsstorningar

http://www.ur.se/Produkter/169999-UR...isksituationer

Nja, hon är väl inte helt insatt. Hon är bara en beteendevetare med en populistisk strävan. Hon verkar själv vara av en narcissistisk sort om man ser på hennes instagram. Självförhärligande deluxe 😂
Selfiebonanza!!!!!Lever väl på att föreläsa, kanske en kapten klänning i fårakläder🤓sitter socionomer och blir till sig i trasorna medan de på golvet skakar på huvudet haha.
Visst finns poänger i hennes föreläsning, men väldigt förenklat- vilket tilltalar folk såklart. Som föreläsaren Johan Berger. Samma skrot och korn. Men dessa människor kan diskuteras i annan tråd.
Citera
2020-02-09, 22:35
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjarnehys
Nja, Maria Bauer är väl inte helt insatt. Hon är bara en beteendevetare med en populistisk strävan. Hon verkar själv vara av en narcissistisk sort om man ser på hennes instagram. Självförhärligande deluxe 😂
Selfiebonanza!!!!!Lever väl på att föreläsa, kanske en kapten klänning i fårakläder🤓sitter socionomer och blir till sig i trasorna medan de på golvet skakar på huvudet haha.
Visst finns poänger i hennes föreläsning, men väldigt förenklat- vilket tilltalar folk såklart. Som föreläsaren Johan Berger. Samma skrot och korn. Men dessa människor kan diskuteras i annan tråd.

Blev helt till mig här av dessa självupptagna föreläsare, googlade- finns ju massor som gör pengar på att tycka utan att vara förankrade i en vårdverklighet! Inte bara den där Maria Bauer alltså. Fast Maria Bauer tycks ändå ta priset på att det viktiga hon tar upp hamnar bakom, för hennes självhävdelse tar plats. Men alltså! Ge mig en polis vilken dag som helst som pratar om våld.psykopati, narcissim. Eller anna 55 år som jobbat på Lssboende merparten av sitt liv. Eller med dementa. Fasiken måste skapa en ny tråd..
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback