Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-08, 11:46
  #1
Medlem
Troians avatar
Finns det något tangentbord som fungerar till både Samsung smart-TV och iOS (en iPhone och en iPad)?

Tycker det här ser trevligt ut, men verkar inte funka till smart-tv:

http://www.logitech.com/en-us/produc...-keyboard-k480
Citera
2016-12-02, 21:59
  #2
Medlem
Kan man ansluta ett Logitech k400 tangentbord till en Samsung smart TV? I så fall hur?
Citera
2016-12-03, 09:42
  #3
Medlem
patrik-wids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jhana
Kan man ansluta ett Logitech k400 tangentbord till en Samsung smart TV? I så fall hur?
Det beror nog på modellen på TV'n om det funkar eller inte. Jag har ett sådant tangentbord, och det fungerar alldeles utmärkt till min Samsung (modell F6345). Man sätter bara tangentbordets mottagare i en av USB-portarna på TV'n.
Citera
2017-02-21, 10:22
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av patrik-wid
Det beror nog på modellen på TV'n om det funkar eller inte. Jag har ett sådant tangentbord, och det fungerar alldeles utmärkt till min Samsung (modell F6345). Man sätter bara tangentbordets mottagare i en av USB-portarna på TV'n.
Kan man få en mus att funka även denna väg? Är ju fruktansvärt jobbigt att styra musen med fjärrkontrollen till tv:n....
Citera
2017-02-22, 13:44
  #5
Medlem
patrik-wids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKarlsson88
Kan man få en mus att funka även denna väg? Är ju fruktansvärt jobbigt att styra musen med fjärrkontrollen till tv:n....
Fungerar det att använda tangentbord så fungerar det förmodligen med mus också. Själv har jag ett tangentbord med pekplatta och det fungerar i alla fall.

Nu använder jag i och för sig inte tangentbordet till TV'n eftersom webbläsaren i TV'n är så jäkla seg så att den blir näst intill oanvändbar, men det fungerar, och har man en TV med snabbare processor kan det säkert fungera riktigt bra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback