Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-09, 07:21
  #133
Medlem
WaltzingMatildas avatar
För min del vill jag gärna se på vilket sätt tant Andersson von Bredow bidragit till att hjälpa flyktingar m fl? En människa som kör berusad, dessutom med sina egna barn i bilen, har jävlar i min lilla låda inte stor omtanke om andra - ja annat än i PK-teorin då.
Citera
2014-10-09, 09:08
  #134
Medlem
George-in-tha-Bushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Jag förstår det, men vänsterpöbeln här på FB bortser från allt fram tills att någon skickade ett "hatmail" om att de skulle bränna hennes böcker på bål.

Att är SDs fel.

Haha Bokbål.... Jag kan förstå att det skrivs allt möjligt, men bokbål? Vad passande... Klart att det är någon galen SD-nazist som skrev det.
Citera
2014-10-09, 09:09
  #135
Medlem
Från säker källa (dvs brevbärare ) har det kommit väldigt många kuvert från en viss myndighet som hjälper företag att driva in skulder
Citera
2014-10-09, 09:13
  #136
Medlem
George-in-tha-Bushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studiestraede
Från säker källa (dvs brevbärare ) har det kommit väldigt många kuvert från en viss myndighet som hjälper företag att driva in skulder

Där av behovet att få lite media exponering.... SDdårar springer och köpter hennes böcker nu när de ska göra en bokbål...

fuck my life hahahaha
Citera
2014-10-11, 01:19
  #137
Medlem
[Till Grottmongo101]


Tack för vidrigt PM ditt satans slemmiga äckel.

Jag skriver inga sketna böcker ditt sjuka lilla as.

Mongot här gillar tydligen hatmejl och född i Hjortsberga? Mysigt. Stackars SD.
Citera
2014-10-11, 04:14
  #138
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studiestraede
Från säker källa (dvs brevbärare ) har det kommit väldigt många kuvert från en viss myndighet som hjälper företag att driva in skulder
Tja, en enkel överslagsberäkning ger att hennes "författande" inte kan ha gett mer än en tiondel av en rimlig samlad hittillsvarande livsinkomst för en kvinna i hennes ålder. Så antingen har hon dragit in pengar på annat sätt, levt på andra eller dragit på sig skulder.
Citera
2014-10-11, 04:26
  #139
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
För min del vill jag gärna se på vilket sätt tant Andersson von Bredow bidragit till att hjälpa flyktingar m fl? En människa som kör berusad, dessutom med sina egna barn i bilen, har jävlar i min lilla låda inte stor omtanke om andra - ja annat än i PK-teorin då.
Med det bagaget skall man inte gå ut och klandra sina grannar och det hade säkert inte hänt om hon bara hade haft alkolås på sin Facebook — och inte låtit sina barn blåsa åt henne.
Citera
2014-10-11, 17:38
  #140
Medlem
Perriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Nej, tråden handlar om att hon är "slut i kolan" eftersom hon gått på myterna om SDs väljare, tillsammans med ett helt gäng här på FB som tror sig vara högutbildade, och plötsligt ska flytta 5 km till en annan by där "bara" 1/5 röstar på SD.

"Hoten" fick hon efter att hon idiotförklarade sig själv och byn hon bor i.

Frågor på det?
Haha, Ja det är ju just det jag menar, hon går på myten om SD:s väljare, och som straff för det så får hon hot och skitsnack från SD:s väljare. Kanske inte det visaste sättet att tvätta bort en "myt" på.

Citera
2015-02-23, 09:19
  #141
Medlem
Nu ska det gråtas ut.
1000 "hatmail" minsann, hurvida det är hat, eller människor som faktiskt bara klarlägger sitt politiska ställningstagande framgår naturligtvis inte.

http://www.jonkopingsposten.se/artik...-1-000-hatmejl


Citat:
Hon frågar sig om det var värt det här.

– Jag är rädd, jag har blivit mycket mesigare. Man ska inte behöva bli så skrämd, men det här har påverkat mitt liv. Jag har ju två barn att tänka på också.

– Det är en stor fara i att man inte ska kunna uttrycka sig som jag gjorde utan att bli utsatt för en storm av hat. Risken för självcensur är påtaglig, man låter sig tystas, säger Katarina von Bredow.


Jojo, JAG ska ha rätten att vräka ur mig vad jag vill. Men den jag har påstått saker om ska naturligtvis inte beredas möjlighet att gå i polemik. Om denne ändå TAR sig den rätten och i brist på andra kanaler öppna att framföra kritik på, väljer att meddela mig direkt, då är det en "storm av hat" som tystar den rättfärdiges åsikter .
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback