Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-04, 17:59
  #1
Medlem
Finns det någon bra podcast om bilar/fordon på svenska.
I nödfall engelska.
Har lyssnat på Expressen motors podcast men det värkar inte som den kommer
ut längre
Tacksam för svar.....
Citera
2014-10-04, 21:41
  #2
Medlem
whaks avatar
Bosse bildoktorn?
Finns på SR's hemsida.
Citera
2014-10-04, 21:59
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Bosse bildoktorn?
Finns på SR's hemsida.
Ska testas namnet låter låvande IAF
Citera
2016-09-25, 23:58
  #4
Medlem
Run3s avatar
Någon som har fler tips?
Citera
2023-04-07, 09:28
  #5
Medlem
ost-e-knarks avatar
Bumpar denna tråden istället för att skapa en ny eftersom jag behöver tips på fler poddar om bilar eller angränsande till bilar och fordon.

Jag ser helst att dom som deltar i poddarna faktiskt kan mycket och gärna är motorjournalister, racerförare eller motsvarande.

Dessa lyssnar jag redan nu på så att ni kan förstå ungefär vad jag uppskattar inome genren.

Smith and Sniff
the collecting cars/addicts podcast with criss harris
the smoking tire podcast
fuelling around
the autopian om dom lyckas få ut fler avsnitt

Man kan säga att dom är sorterade i min gillningsordning.

Så fyll på med tips gott folk
__________________
Senast redigerad av ost-e-knark 2023-04-07 kl. 09:35.
Citera
2023-04-15, 19:28
  #6
Medlem
Faukess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ost-e-knark
Bumpar denna tråden istället för att skapa en ny eftersom jag behöver tips på fler poddar om bilar eller angränsande till bilar och fordon.

Jag ser helst att dom som deltar i poddarna faktiskt kan mycket och gärna är motorjournalister, racerförare eller motsvarande.

Dessa lyssnar jag redan nu på så att ni kan förstå ungefär vad jag uppskattar inome genren.

Smith and Sniff
the collecting cars/addicts podcast with criss harris
the smoking tire podcast
fuelling around
the autopian om dom lyckas få ut fler avsnitt

Man kan säga att dom är sorterade i min gillningsordning.

Så fyll på med tips gott folk

Ett par poddar jag lyssnar på är SpeedCircus Podcast. Värden är otroligt duktig på att bygga bilar, tävlar i Timeattack och har många intressanta gäster. Allt från kända bilbyggare till F1-läkare.
Min personliga favorit i denna podd är nog avsnittet om Nordic, ACE Competition eller Cammo och John Del 1 där dom bland annat pratar om hur Cammo fick ner en V8 från en Porsche Cayenne i sin BMW Z4.

Annars är Onroaders rätt trevlig.
Där är favoriterna Hennes kvinna, Daniel "Limmet" Liimatainen, Tokan och Adde & Karl Bryngelsson.

Allt finns där poddar finns.
Hoppas du kan hitta nåt som passar dig.
Citera
2023-04-15, 19:45
  #7
Medlem
ost-e-knarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faukes
Ett par poddar jag lyssnar på är SpeedCircus Podcast. Värden är otroligt duktig på att bygga bilar, tävlar i Timeattack och har många intressanta gäster. Allt från kända bilbyggare till F1-läkare.
Min personliga favorit i denna podd är nog avsnittet om Nordic, ACE Competition eller Cammo och John Del 1 där dom bland annat pratar om hur Cammo fick ner en V8 från en Porsche Cayenne i sin BMW Z4.

Annars är Onroaders rätt trevlig.
Där är favoriterna Hennes kvinna, Daniel "Limmet" Liimatainen, Tokan och Adde & Karl Bryngelsson.

Allt finns där poddar finns.
Hoppas du kan hitta nåt som passar dig.

Trevligt med lite tips, man tackar. Jag får ta mig en lyssning på dessa när arbetsveckan åter står för dörren.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback