Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-10-03, 05:02
  #13
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuuuarkBraah
För att om det påverkar mycket, så kan det vara så att jag inte har dåliga gener. Mao vill försöka lista ut om jag har gener som tillåter mig att bli stor eller inte. Då menar jag typ 50cm överarmar, rippad. Det kan inte många oavsett prepp.. Asså skulle vilja bli så stor, men så blire nog inte :P
Men ska bli så stor jag kan, ska dock hålla mig till injects huvudsakligen.

Ja det påverkar men det enda sättet att veta hur mycket är att helt enkelt börja träna och äta bra. Att bygga muskler handlar om oändligt mycket mer än testo-värde, du stirrar dig blind på bara en liten del i en jävligt stor ekvation. Optimera de andra bitarna först. Har du grymma träningsprogram? Hur ser progressionen ut? Kosten? Vilan? Mentala uppladdning? Mikronutrienter? När du har 100% koll på detta så kan du börja tänka på eventuell doping eller testorecept men det är ju helt bortkastat för dig att ens tänka på. För varje positiv effekt som doping har på kroppen medföljer en negativ effekt. Vore så jävla onödigt att du drog på dig biverkningar för livet och riskerar nedstängd testoproduktion och utebliven fertilitet bara för att du har lite mindre naturligt testo än andra. Dessutom har du oändligt mycket att hämta av vanlig hård naturlig träning och bra kost.

Varför tror du att en ökning av testonivån kommer lösa alla problem i livet?
Citera
2014-10-03, 08:32
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
men om du vill bli sååå stor krävs det sannolikt mer än testo. så varför nojjar du över testot nu???

vi trodde du va intresserad av att få en bra fysik.vilket du kan med 11nmol i värde... du kommer inte få en enorm fysik med eller utan trt den saken är helt klar

det va som jag misstänkt hela tiden. du är som nästan alla snorisar idag. bygger de inte tillräckligt fort eller bra gnäller de över sitt låga testo för att få en anledning att kura. fan testovärden va lika låga på 80 talet o då va de fan ingen som yrade över lågt testo o trt.

fan du gnäller över 12kg i vikt varav 5 kg muskler på 6-7mån . det är bra..även om du inte tro det.
sluta jämför dej med andra

tro du dessutom att du kan kura som fan utan att åka dit eller att folk tro du kurar för att du får trt kan du glömma det direkt...

är liksom lite skillnad på gainsen med trt dos o trycka 1000mg testo ew som tex
Vet det. Ska kura på "byggdoser" men inte än på ett par år. Har man inte bra gener(receptorer osv) blir man inte extremt stor oavsett kurande, eller är jag ute å cyklar?

TrT vill jag ha mest för välmående egentligen.
Mvh
Citera
2014-10-03, 08:39
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Ja det påverkar men det enda sättet att veta hur mycket är att helt enkelt börja träna och äta bra. Att bygga muskler handlar om oändligt mycket mer än testo-värde, du stirrar dig blind på bara en liten del i en jävligt stor ekvation. Optimera de andra bitarna först. Har du grymma träningsprogram? Hur ser progressionen ut? Kosten? Vilan? Mentala uppladdning? Mikronutrienter? När du har 100% koll på detta så kan du börja tänka på eventuell doping eller testorecept men det är ju helt bortkastat för dig att ens tänka på. För varje positiv effekt som doping har på kroppen medföljer en negativ effekt. Vore så jävla onödigt att du drog på dig biverkningar för livet och riskerar nedstängd testoproduktion och utebliven fertilitet bara för att du har lite mindre naturligt testo än andra. Dessutom har du oändligt mycket att hämta av vanlig hård naturlig träning och bra kost.

Varför tror du att en ökning av testonivån kommer lösa alla problem i livet?
Men jag tränar ju och äter bra. Har kört starting strength och nu coolcicadas PPL. Försöker alltid lägga på
Vikt på varje övning. Räknar alla macros. Sover väl någon timme för lite, ska försöka bättra det. Sen så har jag nyss börjat med concerta, som har tagit bort all min panikångest och ångest. Så mentalt är det mycket bättre nu än för ett para dagar sedan iaf.

Som sagt ska inte kura på ett bra tag.
Citera
2014-10-04, 18:15
  #16
Medlem
ALXALXs avatar
Jag fattar inte riktigt hur mitt tidigare inlägg tolkades, jag vet att studien med anabola handlar om större skillnader än 30% av naturligt testosteron, men det belyser ändå hur pass avgörande testo är för muskelbyggande. Vet verkligen inte exakt hur mycket 30% under det normala i T visar sig i styrka och muskelmassa men inte fan hjälper det om man försöker bygga muskler, det vet jag.

Det jag menade var iaf verkligen inte att TS skulle börja nyttja olagliga preparat.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback