Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-19, 00:50
  #73
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Ja jösses vad Bjurman hackar på den unge spolingen ibland...gärna nåt fånigt som att Ekeliw råkat uttala nåt namn fel och då sitter fanskapet och skrockar om det och härmas, lite ovärdigt faktiskt och det riktigt kryper i en när man lyssnar.

Han gör det där lite för ofta, ja. Kan tonas ner, med fördel. Annars tycker jag deras tugg är ganska småtrevligt medan man pysslar med något annat.
Citera
2017-05-19, 00:52
  #74
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Han gör det där lite för ofta, ja. Kan tonas ner, med fördel. Annars tycker jag deras tugg är ganska småtrevligt medan man pysslar med något annat.
Mjo. Det finns ju en anledning till att man lyssnar. De kompletterar ju varandra rätt bra också; med Ekeliw som den förvirrade hockeyprofessorn och Bjurman som den gamle sjöbjörnen som sett allt och varit överallt.
Citera
2017-05-24, 19:11
  #75
Medlem
Lurigfaxs avatar
Gillar Holmgren möter väldigt mycket och har lyssnat på några avsnitt flera gånger, bl.a med Curt Lundmark och Pudding Weiderståhl. Rekommenderas!
Citera
2017-05-25, 00:41
  #76
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurigfax
Gillar Holmgren möter väldigt mycket och har lyssnat på några avsnitt flera gånger, bl.a med Curt Lundmark och Pudding Weiderståhl. Rekommenderas!

Holmgren har visserligen en egen tråd i Podcast-forumet, men man kan väl nämna att både Andreas Johansson och Jonas Bergkvist varit gäster de senaste veckorna. Även Mats Thelin för nån månad sen.
Tommy Söderström-intervjun var mycket underhållande, även den som Linus på NHL-timmen gjorde.

"Pudding" ska enligt Rickard Wallin f ö kalla Delicatobollar för Voltarenbollar.
Citera
2017-05-30, 08:02
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Vilken snubbe Jonatan Lindqvist är. Fantastiskt rolig.

Jo han är en riktig lustigkurre 😁. Fast det märks så tydligt att han så ofta har lite konstiga åsikter bara för att få klick och reaktioner. Inte så konstigt då han har det som jobb. Men han piggar upp 😊.
Citera
2017-05-30, 10:57
  #78
Medlem
Är det någon som vet vart den trevliga podden omgång 11/puckyoupodcast tog vägen? Tyckte den var annorlunda och trevlig att lyssna på.
Citera
2017-05-30, 12:39
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Mjo. Det finns ju en anledning till att man lyssnar. De kompletterar ju varandra rätt bra också; med Ekeliw som den förvirrade hockeyprofessorn och Bjurman som den gamle sjöbjörnen som sett allt och varit överallt.

Har delade meningar om Sportbladets NHL-podd, speciellt efter foljt Deadline Day-sandningen dar jag kande sig Ekeliw hojde sig markant utan Bjurman sma-spydiga kommentarer. Hade verkligen velat se Ekeliw ta en plats pa NHL-timmen, men det ar knappast realistiskt. Utan att ta ifran nagot fran Bjurmans blogg, vilket jag finner underhallande.

Tycker for ovrigt att NHL-timmen haller en valdigt hog internationell klass, aven i jamforelse med ett par av de stora Nordamerikanska hockey-podcasterna sa haller jag nog bara PDOcast over grabbarna pa HockeySverige.
Citera
2017-05-31, 02:18
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spilldmjolk
Har delade meningar om Sportbladets NHL-podd, speciellt efter foljt Deadline Day-sandningen dar jag kande sig Ekeliw hojde sig markant utan Bjurman sma-spydiga kommentarer. Hade verkligen velat se Ekeliw ta en plats pa NHL-timmen, men det ar knappast realistiskt. Utan att ta ifran nagot fran Bjurmans blogg, vilket jag finner underhallande.

Tycker for ovrigt att NHL-timmen haller en valdigt hog internationell klass, aven i jamforelse med ett par av de stora Nordamerikanska hockey-podcasterna sa haller jag nog bara PDOcast over grabbarna pa HockeySverige.

Jag såg också den sändningen med Ekeliw och Hugosson. Tyckte Ekeliw var grymt bra. Riktigt kul när han nördar ner sig och drar igång sina resonemang.
Citera
2017-06-06, 22:38
  #81
Medlem
Giggsys avatar
Jag gillar LHC-podden;

http://www.lhc.eu/artikel/rvh3aj3li-...-podden-ar-har
Citera
2017-06-09, 18:20
  #82
Medlem
NHL tugg har släppt ett par piloter och dom blir bättre och bättre. Dom har släppt avsnitt varje vecka sen dom startade. Tycker dom är värda att hålla koll på. Dom snöar in på vissa ämnen ibland bara, men tycker det är roligt att lyssna på om man är nhl-nörd!
Citera
2017-08-22, 12:22
  #83
Medlem
Kravallens avatar
Mysigt avsnitt nu senast i Viasats Hockeys Podcast inför säsongerna!

http://podtail.com/podcast/viasat-hockeys-podcast/
Citera
2017-11-03, 00:31
  #84
Medlem
Kongruensbojds avatar
Viasats hockeypodd levererar vecka efter vecka. Förstod jag det rätt kommer de även köra dagligen nästa vecka inför kommande NHL-matcher i Sverige.

Cmore har inte ens vaknat ännu. Lägger de ned sin podd eller vad är det frågan om?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback