Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-17, 07:43
  #61
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tralololux
Veckans NHL-timmen. Var det inte väldigt korkat av Uffe att kalla sina följare för spån som kommenterar domarna i SHL? Det väl ändå hans följare som klickar på hans hemsida så att han kan försörja sig på detta? Jag klagar sällan på domarna. Men tyckte det var magstarkt av honom. Han brukar ju vara så otroligt PK och korrekt annars.
Det är ju så PK det kan bli att skälla på folk som tycker domarna är dåliga.
Citera
2017-03-17, 07:56
  #62
Medlem
Har man läst och hört Uffe så är han väldigt saklig och korrekt annars. Så detta var verkligen oväntat tycker jag.
Citera
2017-03-24, 00:20
  #63
Medlem
EmileZolas avatar
Kommer inte NHL-timmen varje torsdag? Inget nytt avsnitt just nu. Puck Podcast har inte heller lagt upp något avsnitt idag så jag har abstinens.
Citera
2017-03-24, 00:22
  #64
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmileZola
Kommer inte NHL-timmen varje torsdag? Inget nytt avsnitt just nu. Puck Podcast har inte heller lagt upp något avsnitt idag så jag har abstinens.

Hugosson kunde inte spela in något avsnitt den här veckan. Upptagen. Olyckligt när den minst kunniga i trion blir tekniskt bärande.
Citera
2017-03-24, 04:09
  #65
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Hugosson kunde inte spela in något avsnitt den här veckan. Upptagen. Olyckligt när den minst kunniga i trion blir tekniskt bärande.

Uffe är för upptagen med sitt Hockeysverige (slutspel slutspel) och Jonatan sitter i LA nånstans i ett förmodligen litet kyffe. Kvar blir Hugosson. Sen är det väl hans projekt från början. Men ja, synd att det inte blev nåt avsnitt den här veckan.

Antar att de kraftsamlar inför Stanley Cup.
Citera
2017-04-05, 04:22
  #66
Medlem
Kongruensbojds avatar
SHL-podden har inte nämnts i tråden vad jag vet. Jag slår vad om att ni orkar med mer än fem minuter av denna NordicBet-sponsrade skit.

Vad är det för spån bakom spakarna?
Citera
2017-04-05, 08:07
  #67
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
SHL-podden har inte nämnts i tråden vad jag vet. Jag slår vad om att ni orkar med mer än fem minuter av denna NordicBet-sponsrade skit.

Vad är det för spån bakom spakarna?
Gillar Brendheden ändå. Hade gärna hört mer av honom i ett vettigare format.
Citera
2017-04-05, 11:05
  #68
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Gillar Brendheden ändå. Hade gärna hört mer av honom i ett vettigare format.

Är det han med den lugna rösten som blir avbruten konstant?
Citera
2017-04-05, 13:08
  #69
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Är det han med den lugna rösten som blir avbruten konstant?
Skåningen, ja.
Citera
2017-04-05, 20:45
  #70
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
SHL-podden har inte nämnts i tråden vad jag vet. Jag slår vad om att ni orkar med mer än fem minuter av denna NordicBet-sponsrade skit.

Vad är det för spån bakom spakarna?

Mårthen Bergman.
En fotbollskille som gillar Leksand.

Ja Brendheden borde få prata mer utan av avbryta.
(Han är fd Röglespelare) kan ändå berömma Malmö och andra lag, en kille som tänker efter lite.
Citera
2017-05-19, 00:31
  #71
Medlem
snillet_1s avatar
Vilken snubbe Jonatan Lindqvist är. Fantastiskt rolig.
Citera
2017-05-19, 00:43
  #72
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tralololux
NHL podden. Ekeliw och Bjurman. Bjurman är alltid lite grinig och stressar på Ekeliw. Kunniga båda två. Ekeliw är riktigt kul att lyssna på när han nördar ner sig och spinner på om olika resonemang. Kul att lyssna på!
Ja jösses vad Bjurman hackar på den unge spolingen ibland...gärna nåt fånigt som att Ekeliw råkat uttala nåt namn fel och då sitter fanskapet och skrockar om det och härmas, lite ovärdigt faktiskt och det riktigt kryper i en när man lyssnar.
Annars blir det i mångt och mycket upprepningar från vad Bjurman redan skrivit i sin NHL blogg, vilket är att föredra då han är svåröverträffad i skriven form.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback