Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-30, 18:03
  #1
Medlem
treochenhalvs avatar
Går det? Igår i fyllan och villan så skrev jag en hel del dumma sms till folk, vilket jag idag bittert ångrar.
Finns det någon möjlighet att ångra detta? Personens telefon är avstängd så hen har inte fått smsen ännu.
Har raderat smsen från min mobil så jag slipper eländet. Jag antar att de är ute och snurrar i telefonrymden nu, men finns det något jag kan göra?



Citera
2014-09-30, 18:09
  #2
Avstängd
Kanel-Kalles avatar
Om du inte har tillgång till deras telefon-/-er så kan du inte föra nåt nej.
Förutom att hoppas på att dom bytt nummer eller förlorat telefonen på nåt sätt.

Sluta sup din nolla.

Bjud på nåt du skrev igår då.
Citera
2014-09-30, 18:11
  #3
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Rent tekniskt är det möjligt.

Men i praktiken, nej.
Det skulle i såfall krävas att du har tillgång till deras telefonoperatörs system.
Citera
2014-09-30, 18:11
  #4
Medlem
ex69-dtrs avatar
Tyvärr går inte detta. Har du klickat "skicka" så är det försent!

Men det är inte försent för dig att berätta vad du skrev för roligt
Citera
2014-09-30, 19:14
  #5
Medlem
treochenhalvs avatar
Haha okej. Men om telefonen är avstängd i X antal dagar, hur många daga rtar det innan smsen försvinner i sms-rymden? Jag tappade min telefon för ett tag sedan och köpte en ny med samma nummer, tog drygt en vecka men jag fick inte några gamla sms då.

Äh, det var inte så mycket för er att smaska på. Mest att jag ville knulla med någon som förmodligen tycker det är asjobbigt att få sådana fyllesms. Lite annat också men jag kommer inte ihåg eftersom jag raderat smsen i fråga. BRa ångestdämpare.
Citera
sms

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback