Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-28, 20:35
  #85
Medlem
ChemicalGirls avatar
Detta är en av mina favorit RC. Bättre än PV, mer eufori och lite mildare med biverkningar.
IV är nice, men kort skjuss, påminner lite om amfetamin, kemiska smaken i halsen, dopaminet, värmevågen, men ändå annat. Slår inte bra amfetamin, men är en bra drog ändå. Bättre än PV familjen. Det borde inte va det men det känns som mer dopaminfrisättning än PV. Funkar nästan som vardagsdrog och går att "knarka på". Även bättre än pentedron, 4-mpd, 4-cpd osv.
Rekommenderas! Och då måste jag tillägga att jag är ganska sparsam med att säga att nått är jättebra. Men den här är bra!
Citera
2018-07-29, 15:55
  #86
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Detta är en av mina favorit RC. Bättre än PV, mer eufori och lite mildare med biverkningar.
IV är nice, men kort skjuss, påminner lite om amfetamin, kemiska smaken i halsen, dopaminet, värmevågen, men ändå annat. Slår inte bra amfetamin, men är en bra drog ändå. Bättre än PV familjen. Det borde inte va det men det känns som mer dopaminfrisättning än PV. Funkar nästan som vardagsdrog och går att "knarka på". Även bättre än pentedron, 4-mpd, 4-cpd osv.
Rekommenderas! Och då måste jag tillägga att jag är ganska sparsam med att säga att nått är jättebra. Men den här är bra!

Har du fått tag i NEP nyligen? Den är som jag förstår klassad sedan ett tag tillbaka. Gillade också denna, ruset var till skillnad mot NEB klart renare och finare.
Citera
2018-07-29, 16:16
  #87
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Har du fått tag i NEP nyligen? Den är som jag förstår klassad sedan ett tag tillbaka. Gillade också denna, ruset var till skillnad mot NEB klart renare och finare.
Skiter i om det är klassat eller ej, det är drogen jag vill ha, inte lagligheten.
Det var utrikes från den största darknet marknaden, för ca 110-150kr/g. Bara en som säljer där det. Fanns iaf för 3 mån sen. Annars finns NEH, nästan samma på utrikes rc shoppar.
Inte tagit NEB men tror de är ganska lika, alla droger har sina plus och minus.
PMa om du undrar något mer.
Citera
2019-01-04, 15:31
  #88
Medlem
Borde dimpa ned tre gram av denna i kristall form nästa vecka.

Tror ni detta skulle vara något att speedballa med?

Har en riktigt bra kran på varor men vill inte köpa ladd i Sverige.
Citera
2019-03-07, 18:27
  #89
Medlem
Jag körde rök-varianten av en "speedball" med denna, senast idag 6 timmar sedan faktiskt, var sjuuuuukt skönt och fint rus. Alltså inte IV utan rökte den på folie tillsammans med riktigt bra jonk. Och det var då fan i mig eufori!
Citera
2019-03-28, 22:56
  #90
Medlem
funderar o beställa, denna finns inrikes med en massa annat gott. har letat nått bra hoppas jag inte blir besviken
Citera
2019-05-21, 09:37
  #91
Medlem
ruttenfimps avatar
Den här minns jag att jag gillade. Men återdoserings behov var rätt starkt om jag minns rätt.

Ska nog pröva ett gram av denna från en inrikes o se hur den står sig idag. Behövde bara en nyckelspets, skit smidigt men man fick återföra konstant var jag kan minnas..?
Citera
2019-07-07, 12:17
  #92
Medlem
Toxiclife4433s avatar
Någon som vet hur Hazards batch är som dom har inne nu? Bra kåtig av sig eller?
Citera
2019-07-08, 16:07
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toxiclife4433
Någon som vet hur Hazards batch är som dom har inne nu? Bra kåtig av sig eller?

Jag körde ett gram IV över 2 dagar nu i helgen. Inte testat NEP innan, bara NEH och 4F-NEP som närmaste analoger. Den är bra! Potent, tjackig, sitter i typ 2h max sen dalar den, efterstimulans och bieffekter inte lika illa som NEH alls.
Citera
2019-07-11, 12:22
  #94
Medlem
Jag gillar denna. Snortar typ 0.10-0.15 o det slår på rätt bra. Håller med tidigare inlägg, sitter i 2h ca. Blir lite lagom fjuttad.
Citera
2019-09-05, 23:21
  #95
Avstängd
karlduschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfroSmurf
Jag gillar denna. Snortar typ 0.10-0.15 o det slår på rätt bra. Håller med tidigare inlägg, sitter i 2h ca. Blir lite lagom fjuttad.

Har du provat r*vpanna N-Etylpentedron?
Kommer ihåg att en polare slog denna men ansåg det bara var vakenhet utan nån särskild eufori. Om det nu inte var NEB.
Har väldigt dåligt minne och blandar lätt ihop saker.
__________________
Senast redigerad av karldusch 2019-09-05 kl. 23:24.
Citera
2019-10-16, 02:43
  #96
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Detta är en av mina favorit RC. Bättre än PV, mer eufori och lite mildare med biverkningar.
IV är nice, men kort skjuss, påminner lite om amfetamin, kemiska smaken i halsen, dopaminet, värmevågen, men ändå annat. Slår inte bra amfetamin, men är en bra drog ändå. Bättre än PV familjen. Det borde inte va det men det känns som mer dopaminfrisättning än PV. Funkar nästan som vardagsdrog och går att "knarka på". Även bättre än pentedron, 4-mpd, 4-cpd osv.
Rekommenderas! Och då måste jag tillägga att jag är ganska sparsam med att säga att nått är jättebra. Men den här är bra!

Vad låg dina doser på vid IV ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback