Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-28, 18:17
  #1
Medlem
mohamedsvenssons avatar
Jag stötte på tre mc-killar från Utstött idag. Är de nazister el? En hade på sig en tröja där det stog stop the nigger invasion. Ren nazism enligt mig och de såg ut som hells angels. Söndertatuerade losers.
Citera
2014-09-28, 18:29
  #2
Medlem
Beemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mohamedsvensson
Jag stötte på tre mc-killar från Utstött idag. Är de nazister el? En hade på sig en tröja där det stog stop the nigger invasion. Ren nazism enligt mig och de såg ut som hells angels. Söndertatuerade losers.


Hur är det nazism?
Har du någon gång lyft upp en bok och läst om vad nazism är?
Visst en nazist kan bära en sådan tröja men nazism är ju så mycket mer än det.
Det kan lika gärna vara en rasist.

Just nu så är den enda losern du såvida du inte har mer information som skulle stötta din nazismhypotes och valt att inte dela med dig.
Citera
2014-09-28, 18:31
  #3
Medlem
neggerschwartzs avatar
Wow, var håller dessa hus?
Citera
2014-09-28, 20:14
  #4
Medlem
Tungsvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mohamedsvensson
Jag stötte på tre mc-killar från Utstött idag. Är de nazister el? En hade på sig en tröja där det stog stop the nigger invasion. Ren nazism enligt mig och de såg ut som hells angels. Söndertatuerade losers.

det är ju verkligen något nytt att bikers gillar att provocera
Citera
2014-09-29, 07:01
  #5
Medlem
CloseShaves avatar
Haha vart stötte du på dom? Utstött Mc är en riktig klubb och ska inte nämnas i ob.
Citera
2014-10-24, 01:17
  #6
Medlem
Mr Splendids avatar
då va vi där igen... Grabben har glömt sina mediciner och/eller vuxenblöjja. Som vanligt inget vettigt att läsa från dig din jävla mupp. Hade det vart kuk i dig så hade du stått för någonting istället för att bara skriva skit om andra istället för att gömma dig bakom din något gayiga avatar. Så alla bara vet. Det är en lätt utvecklingsstörd individ ni har att göra med... Va snäll annars skiter han på sig och stoppar fingret i röven och luktar fram till jul... Då han förhoppningsvis får nu medicin, typ abilify. Ja och jag vet redan svaret kuk i dig o kuk i mig, bla,bla, bla.. Faktum är du är en en akterskytt utan hoj och koll på något annat än din skitsnacks tillverkning. Sig heil!Fuck off. Looser
Citat:
Ursprungligen postat av CloseShave
Haha vart stötte du på dom? Utstött Mc är en riktig klubb och ska inte nämnas i ob.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback