Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-05, 19:07
  #277
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulbasaur72
Det luktar ingenting om tjejen e fräsch

Jag känner alltid någonting iaf. Även om man är nyduschad, då kan jag ana tvåldoften lite. Annars gillar jag precis dagen efter att någon duschat, innan det blir sunkigt men ändå lite doft. En del människor luktar riktigt gott! Men jag gillar faktiskt min egen doft bäst under just den tiden. Det luktar gott!
Citera
2017-01-05, 19:13
  #278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Jag känner alltid någonting iaf. Även om man är nyduschad, då kan jag ana tvåldoften lite. Annars gillar jag precis dagen efter att någon duschat, innan det blir sunkigt men ändå lite doft. En del människor luktar riktigt gott! Men jag gillar faktiskt min egen doft bäst under just den tiden. Det luktar gott!
Jo tvål kan det väl dofta om hon kommer precis ur duschen. Sant. Men min poäng var att det luktar ingenting = inte annorlunda än valfri annan nyduschad kroppsdel
Citera
2017-01-05, 19:15
  #279
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulbasaur72
Jo tvål kan det väl dofta om hon kommer precis ur duschen. Sant. Men min poäng var att det luktar ingenting = inte annorlunda än valfri annan nyduschad kroppsdel

Luktar det inte lite rumpis ändå? Jag trodde det var en del utav grejen, att man kan ana lite doft?
Citera
2017-01-05, 19:18
  #280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Luktar det inte lite rumpis ändå? Jag trodde det var en del utav grejen, att man kan ana lite doft?
Näsan e ju typ 3 cm in i fittan när jag e med tungan nere vid stjärten. Så jag har aldrig känt någon pruttisdoft
Citera
2017-01-05, 19:24
  #281
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulbasaur72
Näsan e ju typ 3 cm in i fittan när jag e med tungan nere vid stjärten. Så jag har aldrig känt någon pruttisdoft

Ah du gör så, jag föreställer mig att man kommer bakifrån och ja, slickar?
Citera
2017-01-05, 19:27
  #282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Ah du gör så, jag föreställer mig att man kommer bakifrån och ja, slickar?
Inte jag iaf. Jag slickar fitta primärt, med tjejen på rygg och låter tungan glida ner lite då och då
Citera
2017-01-05, 19:29
  #283
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulbasaur72
Inte jag iaf. Jag slickar fitta primärt, med tjejen på rygg och låter tungan glida ner lite då och då

Hmm, gillar hon det då? Det är väl skönare att bli slickad "där uppe" isåfall?
Citera
2017-01-05, 19:29
  #284
Avstängd
Jag älskar det. Mest för att det är "förbjudet". Så många brudar, förvånansvärt många brudar som rycker till och ryter till och undrar vad fan man gör när man drar till med en riktig. Gör det med varenda brud så länge jag vet att hon är fräsch. Ingen som inte gillat det.
Citera
2017-01-05, 19:30
  #285
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Hmm, gillar hon det då? Det är väl skönare att bli slickad "där uppe" isåfall?
Alla tjejer jag nånsin slickat har gillat när jag låter tungan snudda anus
Citera
2017-01-05, 19:34
  #286
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulbasaur72
Alla tjejer jag nånsin slickat har gillat när jag låter tungan snudda anus

Blev lite nyfiken på hur det känns nu, men nej! Jag är emot det. Kul för dina tjejer då. Jag tar en paus ifrån den här tråden nu.
Citera
2017-01-05, 19:36
  #287
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Blev lite nyfiken på hur det känns nu, men nej! Jag är emot det. Kul för dina tjejer då. Jag tar en paus ifrån den här tråden nu.
Haha okej jag tycker inte ens det är en konstig grej. Helt naturligt för mej att stoppa tungan där bak
Citera
2017-01-06, 01:55
  #288
Medlem
Slickar min tjej i röven när hon står på alla 4:a. Koncentration på röven och kom in med tunga långt är bäst i den ställningen tycker jag i alla fall. Fyller i det smakar bäst dagen efter hon duschat, inte bad tvål då. Men det ultimata är när hon kommer hem från jobbet och möjligen lite svettig mellan skinkorna. Då slickar jag för kung och fosterland
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback