Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-26, 14:39
  #97
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOVECAPSLOCK
Men ditt jävla as, du kanske ska ta reda på vad detta handlar om först. Se inlägg ovan.

edit: "Mödare för asyl" är alltså falskt, eftersom att han inte fått asyl.

Men ditt klappmongo asyl eller PUT spelar roll han får stanna för att han skulle få avtjäna sitt straff för mord på andra människor i ett fängelse som inte har AC och Hästensäng.

Förstår du inte ? vi låter mördare få stanna permanent för att de kan bli straffade i hemlandet för mord de har begått ?

Citera
2014-09-26, 14:51
  #98
Avstängd
Masshysterias avatar
nu har iaf jag skrivit till några tidningar utanför sverige och dragit en jävla rant. hoppas dom skriver något om vårt sjuka land alltså!
Citera
2014-09-26, 14:52
  #99
Medlem
LOVECAPSLOCKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostiga.Sheriffbrickan
Men ditt klappmongo asyl eller PUT spelar roll han får stanna för att han skulle få avtjäna sitt straff för mord på andra människor i ett fängelse som inte har AC och Hästensäng.

Förstår du inte ? vi låter mördare få stanna permanent för att de kan bli straffade i hemlandet för mord de har begått ?


Det är övertydligt att han inte har fått varken put eller asyl. Han får stanna under utredningen, det ser alltid ut såhär. Första ansökan misslyckades, och som jag skrev, så har han förmodligen spottat ut sig saker som "jag var diplomat och försökte rädda barn, nu riskerar falsk anklagan för mord" varpå migrationsverket gör en utredning och pausar utvisningen (som han övertydligt har på sig då han ansöker om asyl).

"för att han skulle få avtjäna sitt straff för mord på andra människor i ett fängelse som inte har AC och Hästensäng." är friatiders ord, och vi vet ju hur jävla dåliga de är. De är inte dåliga för att jag eller någon annan skulle vara PK, de är dåliga just för att de är dåliga.

Det är en sak om man rantar över en mördare som fått PUT/asyl just pga de dåliga fängelserna, men i det här fallet så talar vi om (se ovan).


edit: vänta, vad i helvette. Sa du till och med permanent? Det står ingenting om något permanent i migrationsverkets beslut, utan snarare tvärt om och orsaken känner du till nu - en orsak som friatider mörkar och döljer.
__________________
Senast redigerad av LOVECAPSLOCK 2014-09-26 kl. 14:55.
Citera
2014-09-26, 14:59
  #100
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Detta var ju verkligen riktigt korkat tänkt. Jag fattar fan inte hur våra politiker tänker jag skäms verkligen om detta är sant.
Citera
2014-09-26, 15:04
  #101
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOVECAPSLOCK
Det är övertydligt att han inte har fått varken put eller asyl. Han får stanna under utredningen, det ser alltid ut såhär. Första ansökan misslyckades, och som jag skrev, så har han förmodligen spottat ut sig saker som "jag var diplomat och försökte rädda barn, nu riskerar falsk anklagan för mord" varpå migrationsverket gör en utredning och pausar utvisningen (som han övertydligt har på sig då han ansöker om asyl).

"för att han skulle få avtjäna sitt straff för mord på andra människor i ett fängelse som inte har AC och Hästensäng." är friatiders ord, och vi vet ju hur jävla dåliga de är. De är inte dåliga för att jag eller någon annan skulle vara PK, de är dåliga just för att de är dåliga.

Det är en sak om man rantar över en mördare som fått PUT/asyl just pga de dåliga fängelserna, men i det här fallet så talar vi om (se ovan).


edit: vänta, vad i helvette. Sa du till och med permanent? Det står ingenting om något permanent i migrationsverkets beslut, utan snarare tvärt om och orsaken känner du till nu - en orsak som friatider mörkar och döljer.

Detta är en hyperkriminell som varit misstänkt för rätt alvarliga brott förutom att han varit i sverige i 15år olagligt trotts utvisningsbeslut så är han kvar.
Sen står det i beslutet att det är pgr av att fängelserna är såååå hemska för våran stackars missförstådde stackare.
Citera
2014-09-26, 15:07
  #102
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Detta öppnar upp för tusentals kriminella negrer och araber eftersom samtliga fängelser i deras länder är undermåliga jämfört med svensk standard.
Det handlar alltså om en dömd mördare som våra myndigheter vill befria från straff och släppa ut i samhället.

Man kunde ju åtminstone förhandlat med Libanon och försökt avtala att mannen sitter tiden i svenskt fängelse, Libanon betalar vistelsen och mannen utvisas efter avtjänat straff.

Aldrig i livet. Tror du jag vill att mina skattepengar ska gå åt till en luffare som har mördat någon i sitt hemland?
Citera
2014-09-26, 15:07
  #103
Medlem
bergochdals avatar
Hur länge har han varit i Sverige?
Citera
2014-09-26, 15:12
  #104
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergochdal
Hur länge har han varit i Sverige?

sen 99 och fick att han skulle utvisas 2004 men iglade kvar sig ändå.
Citera
2014-09-26, 15:24
  #105
Medlem
Jahannams avatar
Något säger mig att det här inte är något som kommer sändas i nyheterna på SVT direkt... Undra varför
Citera
2014-09-26, 15:29
  #106
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av falafel111
http://i.imgur.com/TLo80Kc.png


två kärringar från södermalm..

två svenskhatande anarkister som sitter i domstolen..

Diggar att domen inte får överklagas. Helt sjukt.
Citera
2014-09-26, 15:34
  #107
Medlem
GamleHerrHalmhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg-Smoke
Aldrig i livet. Tror du jag vill att mina skattepengar ska gå åt till en luffare som har mördat någon i sitt hemland?
Han skrev faktiskt att Libanon skulle betala för mannens tid i Sverige...
Citera
2014-09-26, 15:38
  #108
Moderator
Siegfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOVECAPSLOCK
Det är övertydligt att han inte har fått varken put eller asyl. Han får stanna under utredningen, det ser alltid ut såhär. Första ansökan misslyckades, och som jag skrev, så har han förmodligen spottat ut sig saker som "jag var diplomat och försökte rädda barn, nu riskerar falsk anklagan för mord" varpå migrationsverket gör en utredning och pausar utvisningen (som han övertydligt har på sig då han ansöker om asyl).

"för att han skulle få avtjäna sitt straff för mord på andra människor i ett fängelse som inte har AC och Hästensäng." är friatiders ord, och vi vet ju hur jävla dåliga de är. De är inte dåliga för att jag eller någon annan skulle vara PK, de är dåliga just för att de är dåliga.

Det är en sak om man rantar över en mördare som fått PUT/asyl just pga de dåliga fängelserna, men i det här fallet så talar vi om (se ovan).


edit: vänta, vad i helvette. Sa du till och med permanent? Det står ingenting om något permanent i migrationsverkets beslut, utan snarare tvärt om och orsaken känner du till nu - en orsak som friatider mörkar och döljer.

Han har fått PUT, permanent uppehållstillstånd.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback