Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-29, 21:09
  #433
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NordicTags
Vadå inte ge upp? Han gav upp snabbt mot Diaz! Conor är en bra fighter men han har inget hjärta!

han hade ju ätit som en idiot inför första nate matchen och dök upp som ett svullo utan cardio. Vi såg inte den sanna Conor den natten, connors movement var helt sämst och man såg att han rörde sig tungt, visst kan han fighta(iaf testa) i WW men då måste snubben vänja sig minst 1 år med vikten
Citera
2017-02-02, 12:03
  #434
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laidbackk
han hade ju ätit som en idiot inför första nate matchen och dök upp som ett svullo utan cardio. Vi såg inte den sanna Conor den natten, connors movement var helt sämst och man såg att han rörde sig tungt, visst kan han fighta(iaf testa) i WW men då måste snubben vänja sig minst 1 år med vikten

Jasså jag antar att det är därför han sa att han kände sig mycket bättre i den vikten? Antar att conor förlorade sin kondition när han hade en hel "fight camp" inför matchen medan diaz kom direkt från semestern?
Nej conors shitsnack är en uppenbar indikation på att han är en råtta inombords!
Kolla hur conor såg ut i dom lägre viktklasserna, har såg ju ut att svälta. Han ser myckey mer naturlig ut i Diaz matcherna
Citera
2017-02-05, 13:52
  #435
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NordicTags
Jasså jag antar att det är därför han sa att han kände sig mycket bättre i den vikten? Antar att conor förlorade sin kondition när han hade en hel "fight camp" inför matchen medan diaz kom direkt från semestern?
Nej conors shitsnack är en uppenbar indikation på att han är en råtta inombords!
Kolla hur conor såg ut i dom lägre viktklasserna, har såg ju ut att svälta. Han ser myckey mer naturlig ut i Diaz matcherna

men lugn nu gubben, har känner sig bra för han är tvungen att säga det och på träningarna går det bra. Bulka upp 10 KG så får vi se hur du rör dig på mattan... Ja visst är han stor i FW men han ÄR och har alltid varit FW i UFC thats it. Inget snack. I så fall är Nate WW och inte LW vilket är helt idiotisk logik.

Conor är riktigt bra, men han kommer ha sånna som vill va hipster och rebelliska och hata på honom bara för att hans framgångar är så otroligt bra. Han gör allt rätt. Dessutom genereare han hatare(som du) vilket är bra för sporten och passionen. Cash in.
Citera
2017-02-14, 15:33
  #436
Medlem
McGregor och Mayweather ska nu tydligen ha nått en överenskommelse.
https://www.thesun.co.uk/sport/28592...gas-mega-bout/
Citera
2017-02-14, 17:26
  #437
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azkipo
McGregor och Mayweather ska nu tydligen ha nått en överenskommelse.
https://www.thesun.co.uk/sport/28592...gas-mega-bout/
Jag är skeptisk. Är det inte samma tidning som ljög ihop en story om att "en källa nära McGregor" sagt att han planerade att gå i pension? Vill minnas att McGregor sågade sönder tidningen och deras uttalande...
Citera
2017-02-14, 21:35
  #438
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TODCDFWB
Jag är skeptisk. Är det inte samma tidning som ljög ihop en story om att "en källa nära McGregor" sagt att han planerade att gå i pension? Vill minnas att McGregor sågade sönder tidningen och deras uttalande...

Klart det är sant, det är ju ändå "the sun" =)
Citera
2017-02-25, 16:13
  #439
Medlem
starkefars avatar
Tycker Connor kan hålla sej till MMAn. Han är underhållande och piffar upp stämningen
Citera
2017-03-11, 00:51
  #440
Medlem
rymdsols avatar
Såg precis en video på ''TheMacLife productions''.

Det var en scen där Conor går ut ur sin bil och det regnar ute. Efter honom kommer en personlig vakt som håller ett paraply ovanför Conors huvud och följer honom till en butik. När Conor är klar i butiken går han ut där vakten står väntandes för att återigen hålla paraplyet över hans huvud medans dom går tillbaka till bilen.

Det där kan inte vara hälsosamt. Gillar Conor som fan men det där är för mycket. Inte för att jag har något emot honom men när jag ser det så känns allt bara helt fel. Hela synen är så bisarr. Men som sagt jag gillar han och är ett stort fan så oavsett så hoppas jag han dödar nästa person i ringen. Skojja. Eller åtminstone skadar, lite iaf

https://www.youtube.com/watch?v=ePocUwSHn5w
Citera
2017-03-11, 00:54
  #441
Medlem
rymdsols avatar
HAHA! Humor alltså. Och hur börjar nästa video?

Jo så här:
https://www.youtube.com/watch?v=2pmVTPUrAnk
Citera
2017-03-11, 10:32
  #442
Medlem
Goose420s avatar
Floyd Mayweather announcar att nu är ute ur retirement för en fight mot Conor, vad tror ni? Kommer matchen lyckas bli av?

https://www.youtube.com/watch?v=m2EKIj_pElo
Citera
2017-03-11, 23:35
  #443
Medlem
jag känner conor via 2 länkar och han kommer göra ett uttlanade närmaste 72 timmarna, tror det blir runt måndag eller tisdag kväll, sitt tight
Citera
2017-06-15, 20:22
  #444
Medlem
krakans avatar
Denna märkliga karl... Man är ju inte mästare förrän man har försvarat bältet sägs det. Tror ni han försvarar sitt bälte i ufc? Eller är han nöjd med att ha gått in och trollat alla och blivit snuskigt rik på kuppen?

Jag tror inte han fightas mer i ufc. För mkt att förlora. Khabib Akhilov och Tony Ferguson är farliga så varför inte kliva av, peka på att man blivit farsa och sätter hälsan först. Vem bryr sig om att några fans tycker att man ite är legit liksom. Men jag hoppas att jag har fel.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback