Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-09-08, 01:19
  #1
Avstängd
Tofsens avatar
http://www.apple.com/ipodnano/

Blev lite kär
Citera
2005-09-08, 03:11
  #2
Medlem
BoZz3s avatar
Nja. Hellre en vanlig ipod. Vem bryr sig i den väger några gram mer...kanske en stockholmare, men inte jag!
Citera
2005-09-08, 03:41
  #3
Medlem
Beställde en för 5 minuter sen
Citera
2005-09-08, 09:45
  #4
Medlem
Stockos avatar
4GB och 42gram verkar väldigt mumma. Nu är det väl bara en tidsfråga tills creative kommer med en liknande spelare. Dom kommer väl förmodligen även stämma apple också eftersom creative har patentet på menysystemet som ipod använder.
Citera
2005-09-08, 11:14
  #5
Medlem
Livrädd med stils avatar
Jag äger en Mini och den är nästan för liten för mig. Jag vill gärna ha lite tyngd och efter Nano är en Photo samtidigt så vill man ju gärna kunna se bilderna i rimlig storlek.
Nä, för liten för min smak minsann.
Citera
2005-09-08, 13:51
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stocko
4GB och 42gram verkar väldigt mumma. Nu är det väl bara en tidsfråga tills creative kommer med en liknande spelare. Dom kommer väl förmodligen även stämma apple också eftersom creative har patentet på menysystemet som ipod använder.

Mycket möjligt, men de kommer att få det svårt att konkurera prismässigt. Apple köpte upp halva Samsungs flashproduktion till vrakpris.
Citera
2005-09-08, 22:32
  #7
Medlem
Big Bowsers avatar
Hade jag inte redan haft en iPod Photo 30gb så hade jag köpt denna.
Men att gå ner från 30 till 4gb är inte tänkbart. Hade nog tänkt annorlunda om jag inte haft 30gb.
Citera
2005-09-09, 07:50
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big Bowser
Hade jag inte redan haft en iPod Photo 30gb så hade jag köpt denna.
Men att gå ner från 30 till 4gb är inte tänkbart. Hade nog tänkt annorlunda om jag inte haft 30gb.

Det ena uteslutar väl inte det andra? Jag använder photo'n när jag inte behöver röra på mig så mycket, såsom i bilen eller på semestern vid stranden. Nano är perfekt om man är ute på vift och känner för att ha lite musik i öronen.
Citera
2005-09-09, 08:05
  #9
Medlem
CharlieRs avatar
4gb är väl lite litet. Annars är den söt.
Citera
2005-09-09, 08:48
  #10
Medlem
tewmtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
4gb är väl lite litet. Annars är den söt.
Orkar batterierna ens spela igenom 4GB med musik innan den måste laddas?
Citera
2005-09-09, 09:02
  #11
Medlem
Azraels avatar
Måste säga att jag är imponerad. Det är den första iPoden någonsin som är intressant. De enda minuspunkterna är att den inte har normal hörlurskontakt utan en egen unik samt att den saknar radio. De måste ha fått en sjuhelvetes deal på flashminnena från Sigmatel. Nano kommer att skaka om spelarbranchen rejält.
Citera
2005-09-09, 13:07
  #12
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tewmten
Orkar batterierna ens spela igenom 4GB med musik innan den måste laddas?
Det kan man fråga sig.
Man vill alltid ha mycket att göra.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback