Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-24, 13:49
  #1
Medlem
Ngn standuppare som outar en gammalmobbare...

Rätt eller fel, vad tycker ni?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19587153.ab

Ganska fyndigt iallafall
Citera
2014-09-24, 13:57
  #2
Avstängd
Gäddans avatar
Ralf heter han som mobbade. Om jag postar efternamnet också, kan vi ta reda på vilken pizzeria det är?
Citera
2014-09-24, 14:05
  #3
Medlem
Saccards avatar
https://www.facebook.com/ralf.g**tafsson1
** =US
Citera
2014-09-24, 14:10
  #4
Medlem
William Hainess avatar
Rent allmänt (men inte i alla fall)? Fel.

Ja, han kanske mobbade henne en gång i tiden, men det är historia nu. Varför älta?
Citera
2014-09-24, 14:12
  #5
Medlem
Lootpack23s avatar
outar gör hon väl endå inte?
Citera
2014-09-24, 14:12
  #6
Medlem
bra svar från karins sida! men förstår inte hur det hamnar i tidningarna? var det en öppen konversation på fb - typ skriven på tidslinjen alltså?

edit: inte fan ska han behöva hängas ut, dock!
Citera
2014-09-24, 14:12
  #7
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Rent allmänt (men inte i alla fall)? Fel.

Ja, han kanske mobbade henne en gång i tiden, men det är historia nu. Varför älta?
Kändisskap

Är mest orolig att de oskyldiga barnen och flickvännen drabbas.
Citera
2014-09-24, 14:13
  #8
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majs90
bra svar från karins sida! men förstår inte hur det hamnar i tidningarna? var det en öppen konversation på fb - typ skriven på tidslinjen alltså?
Ja, du kan kolla själv om du söker. De har båda öppna sidor.
Citera
2014-09-24, 14:14
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Ja, du kan kolla själv om du söker. De har båda öppna sidor.

Okej! Då är det en annan sak. Hade varit jävligt desperat/ryggdunkssökande av karin att posta konversationen annars...
Citera
2014-09-24, 14:15
  #10
Medlem
nickeheaads avatar
Fel anser jag. Hon är ju inte ett dugg bättre som mobbar honom genom att publicera brevet offentligt. Sedan skedde ju mobbingen för extremt många år sedan när de var barn. Killen ifråga, kanske inte ens är medveten om att han var en mobbare.

Hon visste ju detta skulle få stor spridning, hon utnyttjar sitt kändisskap och är absolut ingen förebild. För mig handlar det om att hon är mediekåt och vill ha uppmärksamhet. Av en "händelse" skall hon ju vara med i Svts stora matslaget nu...Där hon redan basunerat ut att hon är vegetarian men skall laga/äta kött. Allt för uppmärksamhet.
Citera
2014-09-24, 14:18
  #11
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Rent allmänt (men inte i alla fall)? Fel.

Ja, han kanske mobbade henne en gång i tiden, men det är historia nu. Varför älta?
Hon lever för konflikter & uthängningar.
Inte länge sedan hon la ut privata mail från en "kollega" inom Standup som hade konstaterat att det inte gick så bra med biljettförsäljningen till kvinnliga komikers föreställningar.

http://www.unvis.it/www.aftonbladet....cle18914670.ab

Ett ganska typiskt beteende för någon som varit lite utanför under skoltiden, för att sedan flytta till Stockholm & tro sig ha gjort en "klassresa".
Citera
2014-09-24, 14:18
  #12
Medlem
Mest värdigt hade varit att svara gubben i ett pm, även om han skrev på tidslinjen. Men jag står fast vid att svaret från Karins sida var bra. Lite onödigt att göra det öppet dock.

Off topic: bilderna snubben postat på sin opererade tunga på fb gjorde att jag tappade aptiten för resten av dagen.....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback