Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2015-03-21, 22:53
  #49
Medlem
Skebokvarnsvagens avatar
Skulle tro att konserten på Amiralen tar slut ungefär nu. Var på Mejeriet igår. Riktigt bra som vanligt, öste på som fan under ... Biografi. Thåström kastade till och med ut mikrofonen till en i publiken (tror faktiskt inte det någonsin hänt tidigare)!
Citera
2015-03-21, 23:42
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skebokvarnsvagen
Skulle tro att konserten på Amiralen tar slut ungefär nu. Var på Mejeriet igår. Riktigt bra som vanligt, öste på som fan under ... Biografi. Thåström kastade till och med ut mikrofonen till en i publiken (tror faktiskt inte det någonsin hänt tidigare)!
Det var väldigt bra, vi fick Jalle Lorensson på munspel under Ingen sjunger blues som Jeffrey Lee Pierce
Citera
2015-03-23, 10:44
  #51
Medlem
Scherbatskys avatar
Nu har jag landat efter spelningen i Köpenhamn. Det var så jävla bra! Nya skivan är helt fantastisk och får ytterligare en dimension live, och då jag missade förra turnén är jag extremt lycklig över att Beväpna dig med vingar och St Ana katedral spelades. Detta lever jag länge på!
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback