Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-09-21, 08:57
  #1
Medlem
cornichoners avatar
Jag har diverse droger hemma och har slarvat bort 2 g pcp nu när jag som mest vill ha det!!! Var påverkad av kokain och LSD, bensodiazepiner medan jag handerade drogerna. Har fan letat i 4 timmar nu, i need it!

Vad har fi för konstiga ställen ni brukar förvara erat på? Jag brukar ha allt i en och samma glasburk med lock för att detta inte ska hänta.

Inga förslag är för konstiga, har t.o.m. letat i toan om de skulle råkat ramla ner där då jag bajsat. Shoot! (spelar ingen roll om det redan är ställen jag letat på, behöver mer och nya ställen!)

Citera
2014-09-21, 09:00
  #2
Medlem
pickledonions avatar
Ibland när jag använder två föremål samtidigt. Säg knäckebröd och smör, så händer det att smöret hamnar i skafferiet och knäckebrödet i kylen. Du kanske har gjort något liknande?
__________________
Senast redigerad av pickledonion 2014-09-21 kl. 09:13.
Citera
2014-09-21, 09:02
  #3
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Du har varit otroligt smart och lagt det i fläktutrymmet bakom kryddhyllan i köket!

Är det inte där så har du öppnat någon gammal cd-skiva i samlingen och lagt det i det utrymmet mellan baksidan och plasten där man klämmer fast skivan.

Finns även en möjlighet att du slängt in det bakom böcker i en hylla.

Kollat under badkaret?

Med största sannolikhet ligger det faktiskt i en ficka i kläderna du har på dig fast du kan svära på att du gått igenom alla fickor flera gånger om.
__________________
Senast redigerad av KvasiOrko 2014-09-21 kl. 09:05.
Citera
2014-09-21, 09:04
  #4
Medlem
Smackbangs avatar
Ring Polisen.

Dom har hundar som kan lukta sig till var knarket är.

Sen kan du röka på tillsammans med polisen.

OBS! ge inget till hunden, det är inte snällt....
Citera
2014-09-21, 09:22
  #5
Medlem
cornichoners avatar
Tack för alla svar! Jar har aldrig haft så bra ordning i köket som jag har nu, plockat ut och in allt igen. Fortsätt kom med genialista förlas åt SWIM som är lite syrad/bensad och saknar sin pcp väldigt mycket nu.

<3
Citera
2014-09-21, 09:27
  #6
Avstängd
Injectionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cornichoner
Tack för alla svar! Jar har aldrig haft så bra ordning i köket som jag har nu, plockat ut och in allt igen. Fortsätt kom med genialista förlas åt SWIM som är lite syrad/bensad och saknar sin pcp väldigt mycket nu.

<3

Kolla kylen/frysen.
Citera
2014-09-21, 09:36
  #7
Medlem
cornichoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Injectionz
Kolla kylen/frysen.
Kollade

Men man vet ju vad man kan hitta på med lite benso och alkohol i blodet, samt lite LSD på det också. Det kan vara VAR som hest i min 70-80 kvm lägenhet. Ni har varit till bra hjälp, jag har även fått städat . Fler tips? Tycker fan jag letat allt men det tror man ju alltid... So hit it sweetheart!

Edit: Jag som hade tänkt mysa under natthimlen... Men nu ger jag fan inte upp. Får förhoppningsvis njuta av morgonsolen istället
__________________
Senast redigerad av cornichoner 2014-09-21 kl. 09:43.
Citera
2014-09-21, 09:46
  #8
Medlem
Smackbangs avatar
Kolla bakom toalettstolen.

Du kanske tänkte dumpa din stach om du fick besök av någon otrevlig...
Med lite otur så kanske du redan dumpat din grejor när du var påtänd och blev paranoid..
Citera
2014-09-21, 10:04
  #9
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Vänd på soffkuddarna, kolla bakom benen på soffan. Mellanrummet i fåtöljen där sitsen möter ryggen, om du har en sån.

Bakom centerhögtalaren vid datorn.

Under mattor.

I dammsugaren.

Tvättkorgen.

Tidningskorgen.

I ditt hår/skägg.

Kassen för tomglas.

I dina kalsonger.

Snusdosan/ciggpaket.

Var det inslaget i folie kan det ligga i ett fågelbo.

Plånboken.

Utanför ytterdörren, tappat det när du tagit upp nycklarna?
Citera
2014-09-21, 10:13
  #10
Medlem
Min erfarenhet av dissociativa är att det är lite som med benso. Om man inte hittar igen det har man mest troligt ätit upp det.
Citera
2014-09-21, 10:14
  #11
Medlem
cornichoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Vänd på soffkuddarna, kolla bakom benen på soffan. Mellanrummet i fåtöljen där sitsen möter ryggen, om du har en sån.- check!

Bakom centerhögtalaren vid datorn. -not checked yet!

Under mattor. -mostly checked, bör säkert undersökas mer

I dammsugaren. dammsugaren ej varit i användning innan införskaffning av knarket

Tvättkorgen. - tömt och kollat alla fickor

Tidningskorgen.- ska kolla

I ditt hår/skägg. check

Kassen för tomglas. - bör kollas

I dina kalsonger. -check

Snusdosan/ciggpaket. - snusar eller röker inte

Var det inslaget i folie kan det ligga i ett fågelbo. - endast varit inomhus hos mig såvitt jag vet

Plånboken. - kollat alla fack

Utanför ytterdörren, tappat det när du tagit upp nycklarna?
- ska kolla


Fantastiska tips! <3 Jag måste sååå få en hitt nuuuu (substituerar med benso och a-php vilket inte alls är lika roligt).

Fler underbara tips? Hen som gav mig ovanstående svar är guld värd! Nu återstår bara att hitta....
Citera
2014-09-21, 10:16
  #12
Medlem
cornichoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Min erfarenhet av dissociativa är att det är lite som med benso. Om man inte hittar igen det har man mest troligt ätit upp det.
Tror inte jag ätit upp det heller, fick tag i det igår och inte haft möjlighet o testa förrän nu. Men jag förstår precis vad du menar =). Den är här någonstans!!!!! storstädning incoming snart förfan!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback