Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-20, 12:40
  #1
Medlem
Jag skulle ge mycket för att bli pinad/förnedrad/utsatt för smärta av en kille medan en tjej ser på. Är det andra som har liknande fantasier?
Citera
2014-09-20, 15:49
  #2
Medlem
Låter som helt normal S/M fantasi..
Citera
2014-09-20, 18:17
  #3
Medlem
Jag skulle hellre vilja bli pinad och förnedrad av en tjej medans hennes tjejkompis/ar ser på.
Citera
2014-09-20, 21:52
  #4
Medlem
HappyHarrys avatar
Är du kille eller tjej?
Citera
2017-08-02, 17:35
  #5
Medlem
Har ett par gånger blivit bestraffad av olika Masters. Har frågat flera gånger frågat om de inte har någon väninna som vill titta på när jag blir plågad. Hade varit upphetsande. Men det har aldrig funnits någon.
Citera
2017-08-02, 19:50
  #6
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slav1967
Har ett par gånger blivit bestraffad av olika Masters. Har frågat flera gånger frågat om de inte har någon väninna som vill titta på när jag blir plågad. Hade varit upphetsande. Men det har aldrig funnits någon.

Vad har du fått utstå? Och om det nu inte är viktigt att tjejer ser på för att du ska bli upphetsad betyder inte det då att du mest är gay så vad spelar det för roll?
Citera
2017-08-02, 20:11
  #7
Medlem
Jag är hetro men det är nästan omöjligt att hitta en kvinna som vill plåga en. Då får man låta en man göra det men jag tycker om när folk tittar på när jag blir bestaffad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback