Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-07, 02:46
  #37
Medlem
Glossis avatar
Runka tills du får sår på förhuden. Eller författa något, alltid det jag gjort. Funkat superbra
Citera
2017-04-08, 04:12
  #38
Medlem
Kan bara säga som så det är så himla as trist att ta det ensam men jag har inga val då jag inte känner nån som använder amfetamin
Citera
2021-02-12, 03:47
  #39
Medlem
Jaha, då blir det en bump här!

Vad fan ska jag hitta på? Finns det några kul sidor man kan snöa in sig på, spel eller vad som. Har en hel del skruvmejslar, vet dock inte vad jag vill offra till skruvmanin. Hittade iofs ett trasigt grenuttag innan här hemma, kanske det är något.
Rita kanske, men känner 0 inspiration, har inga idéer. Tar gärna emot förslag.


Onani och porr är ointressant!
Citera
2021-02-12, 13:51
  #40
Medlem
Slipa bort all fog mellan kakelplattorna i badrummet. Det finns en uppsjö av sköna slipblad och spetsar som kan användas till detta. Det dammar utta helvete och resultatet är riktigt dåligt men det är ju resan som är målet. Fyffan vad jag njöt av varenda sekund under denna två veckors långa slipnojja. Slutade med att jag fick ta in en hantverkare som gjorde om hela badrummet. Kan fortfarande (3 år senare) inte se en badrumsfog utan att vilja slipa bort hela skiten. #dremmel #boschdiamantskiva
Citera
2021-02-12, 15:15
  #41
Medlem
avsmakens avatar
Föredrar att vara själv tjackad och fastklistrad vid konsolen i timmar som ett barn.
Citera
2021-02-12, 23:21
  #42
Medlem
ekollonet132s avatar
Själv så har jag producerat musik i stort sett hela dagen, annars kan man runka osv. Nåt du tycker är kul att göra blir 20 gånger´roligare på tjack. Mvh Ekollonet
Citera
2021-03-18, 19:06
  #43
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontorpserik
Slipa bort all fog mellan kakelplattorna i badrummet. Det finns en uppsjö av sköna slipblad och spetsar som kan användas till detta. Det dammar utta helvete och resultatet är riktigt dåligt men det är ju resan som är målet. Fyffan vad jag njöt av varenda sekund under denna två veckors långa slipnojja. Slutade med att jag fick ta in en hantverkare som gjorde om hela badrummet. Kan fortfarande (3 år senare) inte se en badrumsfog utan att vilja slipa bort hela skiten. #dremmel #boschdiamantskiva
Hahahahahaha fan vad jag saknar tjack utav detta inlägget!
Brukade inte göra så galna grejer på täcket på senare dagar, knulla, bryta, släpa hem skräp med en massa byggprojekt i åtanke(kunde blivit tvär bra om jag hunnit så långt)
Annars är det kul att elda när man är ensam, hällrista och klottra/sno färg!
Citera
2021-03-18, 19:21
  #44
Medlem
Jag tog tjack en gång för ungefär ett år sen. Min vän skrev på kvällen och frågade om jag hade något nummer. Min dygnsrytm var helt skev för tillfället och när han skrev fick jag snilleblixten att fan jag kan ju använda tjack för att fixa schemat. Så jag bad min vän komma hem till mig med sitt nyinköpta tjack för ett par linor. Tanken var bara att jag skulle ta en lina så att jag höll mig vaken hela natten, det slutade dock att vi satt och drog hela natten och när min vän sen åkte hem på morgonen lämnade han en fet lina kvar till mig.
Det slutade med att jag satt och runkade i flera timmar samtidigt som jag då och då tog små bumps från den linan han hade lämnat. Min kuk blev helt svullen efter det och jag kunde inte sova förens natten efter igen. Helvete vad kasst jag mådde då. Förstår inte folk som drar tjack eftersom avtändningen är fan det värsta jag varit med om.
Citera
2021-03-18, 19:29
  #45
Medlem
Plaguetongue1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenbridge
Vad brukar ni göra när/om ni tar tjack ensamma? Kom med förslag!

Jag tror alla här tänkte precis samma tanke när dom såg tråden

Men förutom att sitta och tokrunka i flera timmar, vilket brukar vara det enda man kan komma på eftersom man är så jävla kåt. Men datorspel som någon sade eller bara prata med folk och vara social.
Citera
2021-03-18, 20:18
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Runka tills du får sår på förhuden. Eller författa något, alltid det jag gjort. Funkat superbra
Jo, det har ju hänt några gånger, haha.

OnT: Städa, skrivbordskriga eller leta efter något du snart glömt bort vad det är du letar efter egentligen.
Citera
2021-03-30, 23:15
  #47
Medlem
Värsta som finns är ju sällskap vid intag av amfetamin. Lägga ifrån sig telefonen och bli okontaktbar för några dygn framöver är fint. Ha nån idiot som förstör ruset = NEJ
Citera
2021-03-30, 23:58
  #48
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mordaettdjurgardsbarn
Värsta som finns är ju sällskap vid intag av amfetamin. Lägga ifrån sig telefonen och bli okontaktbar för några dygn framöver är fint. Ha nån idiot som förstör ruset = NEJ

Fast det kan ju vara trevligt att snacka skit med någon likasinnad under ruset.

Men helt ärligt så håller jag med dig ändå, tycker det är skönast att vara ensam under alla typer av rus. Men jag är rätt antisocial också.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback