Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-09-07, 21:30
  #13
Medlem
Saknar en reklam som fasen. Det var den från Indiska när de sitter ett gäng indier på en strand med brasa. En kille lirar Knocking on heavens door på sitar.
Citera
2005-09-07, 21:42
  #14
Avstängd
tavis avatar
Ahahahhah såg nu i VM-kvalet Glocalnets nya
http://glocalnet.se/kampanj/index.jsp

Tryck på flygplan.
Garvade ihjäl mig
Citera
2005-09-08, 02:30
  #15
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Blir grymt irriterad när jag ser den, vet inte varför men tycker dom är så förbanant jobbiga och dryga.

För mig har de trillat över gränsen och blivit roliga eftersom det förmodligen är deras högsta önskan att vara så häftiga som möjligt....

Felixreklamen gillar jag med. "Jamen du har ju ätit den i två veckor nu? Man får väl ändra sig!?"
Citera
2005-09-08, 11:51
  #16
Medlem
Gisburnes avatar
Länsförsäkringars reklamfilmer med Henke Larsson är faktiskt väldigt underhållande. Ni vet, han står och berättar om sitt uttag från bankomaten, på samma sätt som när en fotbollsspelare berättar om sin senaste match.
Citera
2005-09-08, 12:04
  #17
Medlem
Rosenboms avatar
Jag bara älskar adressändringsreklamen med fiskbullarna. "Jag e trööööt på dillsås, nuu flyttar jag!! Åh! Hummersås, finns det plats för en till?"

Och sen Canal+ med killen som leker actionhjälte "From the director of razorblade" är ju underbar!!
Citera
2005-09-08, 12:25
  #18
Avstängd
Irganoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gisburne
Länsförsäkringars reklamfilmer med Henke Larsson är faktiskt väldigt underhållande. Ni vet, han står och berättar om sitt uttag från bankomaten, på samma sätt som när en fotbollsspelare berättar om sin senaste match.



Ja, den är lite rolig. Hanke ser så härligt vanligt nonchalant ut...
Citera
2005-09-08, 12:50
  #19
Medlem
Tesans avatar
Jag skrattar alltid gott när jag ser reklamen med snubben som sparkar på bowlingklotet som kommer nerrullande för backen.
Minns bara inte vad det är reklam för...
Citera
2005-09-08, 12:56
  #20
Avstängd
Desasters avatar
En gammal Norrlands guld reklam. Den när de sitter på en sylta och tar sig en bira när bandet Killer instinct kommer på besök

Oslagbar!
Citera
2005-09-08, 13:26
  #21
Medlem
erikbes avatar
Är det aftonbladet som kör den där en snubbe kan allt om allsvenskan (och om schlager)

Han luktar sig till att det är Håkan Mild för att sedan lyfta Agbar Barsom och säga -Här har vi en liten Agbar
Citera
2005-09-08, 13:36
  #22
Medlem
Gisburnes avatar
Sportbladets reklam:

"Nämen, Chippen! Vad gör du här?!"

--

"Vad tror du om lite muskot i den här"
Citera
2005-09-08, 14:18
  #23
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesan
Jag skrattar alltid gott när jag ser reklamen med snubben som sparkar på bowlingklotet som kommer nerrullande för backen.
Minns bara inte vad det är reklam för...

Nån optikerkedja väl?
Citera
2005-09-08, 14:43
  #24
Medlem
erikbes avatar
Toyotareklamen(?) där en madrasserad kille ber sin polare att klippa till honom med ett järnrör, träffar benen som är oskyddade
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback