Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2015-04-23, 11:11
  #85
Medlem
kleskens avatar
Köpte det till min Wii U häromdagen för att sedan köpa en Gamecube-controller adapter. Nu finns inte denna adapter hemma hos någon affär jag har hittat, varken på nätet eller i butik. De kommer igen i Juli, men inte fan orkar jag vänta så länge... Någon som vet hur fan jag kan få tag på en?
Citera
2015-04-23, 17:21
  #86
Medlem
Swedos avatar
http://www.retrospelbutiken.se/store...?produkt=15522
Citera
2015-04-26, 11:33
  #87
Medlem
kleskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedo
http://www.retrospelbutiken.se/store...?produkt=15522

Tackar!

Beställde dock från budgetgames.se, får se om den kommer inom 3-5 dagar som de säger, eller om det är bullshit ._:
Citera
2018-03-09, 08:22
  #88
Medlem
Nihennas avatar
Då vart det bekräftat att detta även kommer till Smash, perfekt

Hon Emily som läckte det pratade ju om grejer från både 3DS och WiiU. Undrar om man vågar hoppas på några nya karaktärer som använder fler än en karaktär ā la Ice Climbers? De fanns ju inte kvar t ex för att 3DSen var på tok för svag för att kunna hantera dem (eller något, tycker det låter löjligt men så är jag ingen programmerare heller).

Vilka andra nykomlingar utöver Squid boy/girl vill ni se? Hade varit ballt att se Crash, nu när även Crash-remastern kommer till Switch.
Citera
2018-03-10, 22:00
  #89
Medlem
Femdomfjantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna

Vilka andra nykomlingar utöver Squid boy/girl vill ni se? Hade varit ballt att se Crash, nu när även Crash-remastern kommer till Switch.

Alexandra Roivas Lite udda val, men gillar Eternal Darkness: Sanity's Requiem väldigt mycket, synd att vi aldrig lär få så en andra del. Alexandra kan utföra runskrifts magi och använda diverse tillhyggen.

Travis Touchdown borde vara med, de får censurera blodet med töntig aska som gjordes i det första No more heroes* spelet.

*Gäller Japan/EU utgåvan.
Citera
2018-03-11, 11:12
  #90
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Femdomfjanten
Alexandra Roivas Lite udda val, men gillar Eternal Darkness: Sanity's Requiem väldigt mycket, synd att vi aldrig lär få så en andra del. Alexandra kan utföra runskrifts magi och använda diverse tillhyggen.

Travis Touchdown borde vara med, de får censurera blodet med töntig aska som gjordes i det första No more heroes* spelet.

*Gäller Japan/EU utgåvan.

Det var några oortodoxa val, spännande. Eternal Darkness var ju fantastiskt men tror dessvärre att den IPn har gått i graven.


Nu när det mer eller mindre är "bekräftat" att det handlar om ett nytt spel och inte bara en port så har jag skapat en ny tråd där vi kan diskutera vidare.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback