Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-09-20, 16:44
  #13
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto:erotic
Jag har varit på 20 festivaler och sammanlagt sett ungefär lika många bråk som jag ser en normal kväll på krogen. Det är en annan stämning på festival, det är det som är så trevligt.

Jo det är det jag menar att det inte är några slagsmål på festivaler vart än man är det är ju det trådskaparen undrar över. Han frågar om det är mycket slagsmål på festivaler i USA. Men sen har man faktiskt sett slagsmål här hemma också men det beror väl också på vad det är för festival. Tycker det är större chans att åka på stryk på stadsfestivaler typ storsjöyran än vad det är på hultsfred.
Citera
2005-09-20, 16:53
  #14
Medlem
auto:erotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Jo det är det jag menar att det inte är några slagsmål på festivaler vart än man är det är ju det trådskaparen undrar över. Han frågar om det är mycket slagsmål på festivaler i USA. Men sen har man faktiskt sett slagsmål här hemma också men det beror väl också på vad det är för festival. Tycker det är större chans att åka på stryk på stadsfestivaler typ storsjöyran än vad det är på hultsfred.
Sant, jag räknar bara träskfestivaler iofs. Stadsfestivaler känns som en krogkväll i helvetet.
Citera
2018-10-16, 04:23
  #15
Medlem
snabelts avatar
Någon som varit på coachella eller någon annan festival här i USA på senare dagar? Coachella är väldigt lockande.
Citera
2018-10-17, 02:24
  #16
Medlem
snabelts avatar
bump
Citera
2018-10-18, 10:34
  #17
Medlem
Coachella verkar ju ganska nice... någon som vet hur det är med boende i närheten eller transfer från andra ställen?!

Skulle åkt på Ohana i år igen men blev ändrade planer tyvärr. Där måste man dock vara ute i god tid om man vill ha boende i närheten. Går bra med bussar dagtid men kvällstid är det Uber som gäller om man inte har upphämtning.
Citera
2018-10-18, 16:03
  #18
Medlem
Det var ju inte gratis direkt att besöka Coachella!
Trodde jag läste fel när jag började kolla priserna... paket inkl boende snittar på $5000!!!

Jag tror nog att jag står över den festivalen!
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f244562

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback