Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-22, 16:06
  #1105
Medlem
8711s avatar
2005:

Kyrkovalet: Sverigedemokraterna

2006:

Riksdag: Sverigedemokraterna
Landsting: Sverigedemokraterna
Kommun: Sverigedemokraterna

2009

Kyrkovalet: Sverigedemokraterna

EU-valet: Sverigedemokraterna

2010:

Riksdag: Sverigedemokraterna
Landsting: Sverigedemokraterna
Kommun: Sverigedemokraterna

2013:

Kyrkovalet: Sverigedemokraterna

2014:

EU-valet: Sverigedemokraterna.

Riksdag: Sverigedemokraterna
Landsting: Sverigedemokraterna
Kommun: Sverigedemokraterna
Citera
2015-05-23, 14:57
  #1106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
På väg hem från min tur på hörnet så observerade jag att vallokalerna hade öppnat, så säkerligen så har flera Flashbackare röstat.

Så vad la du din slutgiltiga röst på?

(Mod kan lägga till röstningsalternativ på denna trådstart - helst på både riks- och kommunalval)

Fp för att jag trodde jag var liberal (fast inte ens Fp är ett liberalt parti) men det insåg jag att jag inte var. En jävla tur att man förändras som person.

Hade jag kunnat rösta idag vet jag inte vad jag hade röstat på ärligt talat. Jag är socialdemokrat-ish politiskt, men jag klarar inte av ministrarna i nuvarande RG/DÖ-regeringen. Alice Bah och Margot Wallström liksom...?
Citera
2015-05-23, 15:02
  #1107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Jag röstade på Liberala partiet. Och då menar jag inte Folkpartiet. Liberala partiet har mycket som tilltalar mig, men andra saker som vi inte är överense om, en sak är dock säker. Staten ska ge fan i vad jag vill göra så länge jag inte skadar någon annan.

Ska staten ge fan i dig om du dör hemma i din lägenhet av kvävning? För det är nämligen staten som skickar en ambulans, för de skattepengar de "stulit" från dig.

Wow, jag är så glad att jag är deprogrammerad från liberalsekten xD
Citera
2015-05-23, 15:04
  #1108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knuule
Enkelt

Riksdag: V
Kommun: F!
Landsting: F!

Passade på att torka av en rejäl klick snor på SD-lapparna

V kan jag förstå, men Fi? Man måste vara helt störd om man vill få igenom deras "politik".
Och nej, "bort med SD" är inget argument till att rösta på radikala Fi. Ju mer accepterat SD blir desto mindre blir Fi-sympatierna, så det är bara löjligt enkelt att se varför folk använder Fi som "motröst"-parti.
Citera
2015-05-24, 05:41
  #1109
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Sket i att rösta och det gjorde jag fan rätt i, DÖ gjorde hela riksdagsvalet till ett spel för gallerierna. Att rösta är att deltaga i spelet, det enda man kan göra nu är gömma undan pengar, flytta utomlands eller beväpna sig.
Citera
2015-05-24, 13:10
  #1110
Medlem
Mr.Sounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ohgr
V kan jag förstå, men Fi? Man måste vara helt störd om man vill få igenom deras "politik".
Och nej, "bort med SD" är inget argument till att rösta på radikala Fi. Ju mer accepterat SD blir desto mindre blir Fi-sympatierna, så det är bara löjligt enkelt att se varför folk använder Fi som "motröst"-parti.

Ja, Knuule visar sin mentala ålder rätt klart så givetvis förstår man hur dessa röstar. Brukar aldrig vara mycket till eget tänkande där, slentrianmässigt barnbeteende dock. Jag röstade så här:

Riksdag: SD
Kommun: SD
Landsting: SD
Citera
2015-06-14, 16:34
  #1111
Avstängd
Riksdag: Svenskarnas Parti
Landsting: Sverigedemokraterna
Kommun: Sverigedemokraterna

EU - valet: Sverigedemokraterna
Citera
2015-06-16, 09:18
  #1112
Medlem
Vänsterpartiet i alla.
Citera
2015-08-29, 13:07
  #1113
Avstängd
Enthroneds avatar
Riksdag: Svenskarnas Parti
Landsting: Svenskarnas Parti
Kommun: Sverigedemokraterna

EU-valet: Sverigedemokrterna
Citera
2015-09-20, 16:49
  #1114
Medlem
Kabexnuvs avatar
Riksdag: Svenskarnas Parti
Landsting: Svenskarnas Parti
Kommun: Svenskarnas Parti

EU-valet: Sverigedemokraterna
Citera
2018-09-22, 03:01
  #1115
Medlem
johanponkens avatar
Blev bara förvånad att ingen svarat Medborgerlig Samling.
För de som röstat med hjärtat på di sma undar jordi.
De hade ett mycket väl utarbetat program, inklusive för invandring.
(Och hade berömvärt inriktningen att de var icke karriär-politiker, vilket gör dem till hjältar, som riskerar jobbet.)
Bland annat att MigVerkets rutiner skulle granskas – och dessutom enskilda tjänstemän!
Och därutöver möjlig utvandring, i det att ärenden som avgjorts skulle åter granskas, ifall de bedömts fel.Men det var där lite kryptiskt. Ingen ytterligare text / beskrivning av eventuell konsekvens.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback