Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-14, 01:14
  #1
Medlem
Kaviarkommunists avatar
Det här går just nu att beskåda på boulevardblaskan Expressens förstasida, och lär ligga kvar under större delen av dagen. Nu återstår det att se om Aftonbladet hänger på.

Hur tror ni att det här kommer att påverka valrörelsen? Känner ni någon som kan tänkas se det här och tänka "nej men gud, det blir nog en röst på Miljöpartiet trots allt då"?
Citera
2014-09-14, 01:17
  #2
Avstängd
Injectionzs avatar
De får hålla på med sin vänsterextremism bäst de vill, de bara gagnar SD.
Citera
2014-09-14, 01:22
  #3
Medlem
PremiumBananass avatar
om något så är det väl folk som fortfarande besitter lite analytisk tankeförmåga, där detta får droppen att rinna över och de inser att media börjar bli värdig en diktatur, och därav lägger sin röst på SD istället ..
Citera
2014-09-14, 01:24
  #4
Medlem
Vilken tidning kör "Idag röstar vi nej till kommunism"?
Citera
2014-09-14, 01:26
  #5
Medlem
Rösta nej till rasism, rösta på SD.
Citera
2014-09-14, 01:27
  #6
Medlem
WangHaos avatar
Reinfeldt: "Vi kommer inte ha råd med så mycket annat än invandring framöver."

Ni hör väl själva hur det låter, ni som tänkt rösta M, gör er själv en tjänst istället o rösta på SD!
Citera
2014-09-14, 01:29
  #7
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaviarkommunist
Det här går just nu att beskåda på boulevardblaskan Expressens förstasida, och lär ligga kvar under större delen av dagen. Nu återstår det att se om Aftonbladet hänger på.

Hur tror ni att det här kommer att påverka valrörelsen? Känner ni någon som kan tänkas se det här och tänka "nej men gud, det blir nog en röst på Miljöpartiet trots allt då"?
Känner en som reagerade precis så, rent principiellt. Föll för stigman, svartmålningen av ondskans parti.
Citera
2014-09-14, 01:31
  #8
Medlem
Golonkas avatar
Detta är ju höjden av fräckhet! Jag vägrar tro att Mattsson sökt och beviljats tillstånd för den här grejen... Vilket imfamt tilltag, att kladda ner Sveriges officiella byggnader med smutsig reklam för en jävla slasktidning!

Fettsäcken är uppenbarligen maktberusad nu efter alla "scoop" om kommunalrådskandidater från Vingåker, Hallstahammar och Gråbo som man rotat fram med benäget bistånd från kamraterna i Stasi!

Jag hoppas hoppas hoppas att han försökt sig på en kupp och att detta smäller tillbaks rejält. Gärna fängelse och böter, men helst 15% på SD i morgon!
Citera
2014-09-14, 01:38
  #9
Medlem
Blattarias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Detta är ju höjden av fräckhet! Jag vägrar tro att Mattsson sökt och beviljats tillstånd för den här grejen... Vilket imfamt tilltag, att kladda ner Sveriges officiella byggnader med smutsig reklam för en jävla slasktidning!

Fettsäcken är uppenbarligen maktberusad nu efter alla "scoop" om kommunalrådskandidater från Vingåker, Hallstahammar och Gråbo som man rotat fram med benäget bistånd från kamraterna i Stasi!

Jag hoppas hoppas hoppas att han försökt sig på en kupp och att detta smäller tillbaks rejält. Gärna fängelse och böter, men helst 15% på SD i morgon!

Max 3.5% för SD imorgon, dom kommer garanterat åka ur riskdagen och rasister och nazister som du kommer att outas. Ny lag kommer antas där hela FBs användardata kommer ges ut till allmän beskådning .
Citera
2014-09-14, 01:39
  #10
Medlem
Kaixs avatar
Är det verkligen lagligt för media att göra sådana här ställningstaganden? De förknippar ju SD med deras rubrik, detta kan väl inte vara lagligt?
Citera
2014-09-14, 01:43
  #11
Medlem
mikaelss avatar
Den rubriken skulle kunna få mig att rösta på ett rasistiskt parti, om det funnes något.
En slaskblaska, med huliganer i släptåg, vem kan ta dem på allvar, utom innerstadens politiskt korrekta? De är ju som nazisterna och SA.
Citera
2014-09-14, 01:47
  #12
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Rubriken är verkligen basjenödig och underförstått att Expressen försöker få folk att avstå att rösta på SD. Ungefär "Snälla rösta inte på SD, jag ber er!".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback