Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-08, 19:39
  #4489
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Milda makter! Löfven är ju ett vandrande sinnessjukhus! Nu ska han döma Åkesson, Jomshoff och andra ledande SD:are till "särskilda straff" enligt ett inlägg på feministsiten Facebook.
https://www.friatider.se/lofven-vill...organisationer

Som gammal sosse och facksnubbe trodde man inte idiotin kunde gå längre men finns tydligen inga gränser.
Nu måste han smöra för den AFA-ledda amerikanska terrororganisationen BLM som är i full färd med att mörda och vandalisera i USA.
Vill han ge sig på rasism så ska han väl först och främst ge sig på rasisterna i BLM som tvingar folk att knäböja för de svarta muslimerna och kyssa deras nikeskor.
Han är ju värre än en sextokig batikhäxa

Jag tycker det är jättebra att Den Store Ledaren vill förbjuda antisemitiska SSU.
Citera
2020-08-08, 23:08
  #4490
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Milda makter! Löfven är ju ett vandrande sinnessjukhus! Nu ska han döma Åkesson, Jomshoff och andra ledande SD:are till "särskilda straff" enligt ett inlägg på feministsiten Facebook.
https://www.friatider.se/lofven-vill...organisationer

Som gammal sosse och facksnubbe trodde man inte idiotin kunde gå längre men finns tydligen inga gränser. Nu måste han smöra för den AFA-ledda amerikanska terrororganisationen BLM som är i full färd med att mörda och vandalisera i USA. Vill han ge sig på rasism så ska han väl först och främst ge sig på rasisterna i BLM som tvingar folk att knäböja för de svarta muslimerna och kyssa deras nikeskor. Han är ju värre än en sextokig batikhäxa

Det här är ju gammal skåpmat. Utredningen tillsattes för över ett år sedan:

https://www.regeringen.se/pressmedde...rganisationer/

Varför bloggar Löfven om det nu, och framställer det som ett nytt initiativ? Har han glömt vad han själv gjorde i fjol?
Citera
2020-08-10, 08:17
  #4491
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Stefan Löfven motiverar "stöd mot rasismen" utifrån vad Dagens Nyheter publicerar. DN kan publicera vad som helst, lögner om rasistiska brandmän i Boden och utifrån sådana lögner sprider statsministern skattepengar.

Löfven har inga barn. Jag förstår därför inte varför han är anti-svensk. Han är lojal mot S dock, helt klart. Makten åt S och Löfven är nöjd. Men det är det enda han lämnar efter sig. Möjligen kammar han hem miljoner efter sin tjänst som statsminister som han kan ge till sin frus barn.

Stefan Löfven, du är en landsförrädare! Du är ett as.
__________________
Senast redigerad av MagnusBengtsen 2020-08-10 kl. 09:04.
Citera
2020-08-10, 11:39
  #4492
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Stefan Löfven motiverar "stöd mot rasismen" utifrån vad Dagens Nyheter publicerar. DN kan publicera vad som helst, lögner om rasistiska brandmän i Boden och utifrån sådana lögner sprider statsministern skattepengar.

Löfven har inga barn. Jag förstår därför inte varför han är anti-svensk. Han är lojal mot S dock, helt klart. Makten åt S och Löfven är nöjd. Men det är det enda han lämnar efter sig. Möjligen kammar han hem miljoner efter sin tjänst som statsminister som han kan ge till sin frus barn.

Stefan Löfven, du är en landsförrädare! Du är ett as.
Eliten hatar alla sitt eget land. Länder skall utplånas. EU skall ta över i Europa. Löfvens agerande helt i linje med detta.
Citera
2020-08-11, 02:26
  #4493
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slave Mark
En riktig pajas den där Löven
Vete fan om inte pajas också är en för fin titel på honom.
Han får allt börja tala om vem och vilka det är som ska bestämma vad som är rasism och inte, hur var det nu igen ja just det Tors hammare var visst rasistisk också vet dock inte hur det blev med saken.
Rasism och rasist är ord som var starka ord förut men efter att ha misshandlats av politiker media etc i 30 års tid så har de tappat sin betydelse.
Citera
2020-08-11, 08:22
  #4494
Medlem
Slave Marks avatar
Adolf Löven alternativ Pajas Löven vill förbjuda allt som hindrar hen från att behålla makten.
Blir nog svettigt vid deras valstugor kan man ju tänka när valet närmar sig
Citera
2020-08-11, 09:53
  #4495
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slave Mark
Adolf Löven alternativ Pajas Löven vill förbjuda allt som hindrar hen från att behålla makten.
Blir nog svettigt vid deras valstugor kan man ju tänka när valet närmar sig
Om det nu blir något val ja, du kan ge dig den på att om Covid 19 håller i sig ett tag till så kommer han snart att börja svamla om att skjuta upp valet och hoppas på att ingen märker att han kopierat Trump.
Citera
2020-08-11, 11:57
  #4496
Medlem
https://m.youtube.com/watch?v=iItp9CdG0_k

Löfven håller tal om att han är bäst.
Citera
2020-08-18, 18:39
  #4497
Medlem
AndersTengells avatar
någon som sett stefan senaste månaden?

allt jag hittar är något pressmeddelande "till stöd för belarus befolkning" på regeringens hemsida som lika väl kan vara skrivet av hans sekreterare, och några nyhetsartiklar med gamla intervjuer och citat

jag undrar helt enkelt var han håller hus och varför han inte medverkar någonstans, har inte sett han "live" på minst en månad.
Citera
2020-08-19, 14:40
  #4498
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersTengell
någon som sett stefan senaste månaden?

allt jag hittar är något pressmeddelande "till stöd för belarus befolkning" på regeringens hemsida som lika väl kan vara skrivet av hans sekreterare, och några nyhetsartiklar med gamla intervjuer och citat

jag undrar helt enkelt var han håller hus och varför han inte medverkar någonstans, har inte sett han "live" på minst en månad.

Undrar jag med...vilken ledare.
Citera
2020-08-19, 23:15
  #4499
Medlem
En riktig djävla pajas som borde ha ett nackskott för landsförräderi....

Min officiella ståndpunkt!
Citera
2020-08-19, 23:50
  #4500
Medlem
RobRoyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blazaren
En riktig djävla pajas som borde ha ett nackskott för landsförräderi....

Min officiella ståndpunkt!

Obekräftade källor påstår att det redan hänt. Vart är gubbfan? Kan man vara lika osynlig och fortfarande kalla sig för statsminister måste man ställa sig frågan vilken funktion denna egentligen fyller. Vi kan dock vara helt säkra på att MSM inte kommer att ställa en denna ”kontroversiella” fråga.

I likhet med statsministern så blir MSM:s utrymme att framstå som relevanta bara mindre och mindre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback