2020-07-16, 09:22
Medlem
"Hitintills denna torsdag redovisar DN. tre mord och ett mordförsök." skriver en läsare i DN idag efter misstänkta mordet i Vällingby.

Och i P1 Morgon pratas det just nu om ökat hedersförtryck mot barn i Sverige i coronatider.

Och idioten pratar om respekt för konventioner som Sverige skrivit under idag i Expressen som svar mot M.
Löfven var det absolut värsta som kunde hända Sverige när landet stod i vägkorsningen 2014 efter Reinfeldts härjningar.
Citera
2020-07-16, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Kan ingen skjuta den djävla idioten och göra landet en tjänst?
Känns som om att landet behöver ett nytt statsministermord äntligen, efter 35 är.

Gick tillbaka lite i tråden och såg detta inlägg. Vet f-n om jag inte är böjd att hålla med dig. Men sånt får man inte säga offentligt så det önskar jag inte, men han kunde väl bara dö bort en vacker dag, helst i morgon, i en akut sjukdom.

Ja faktiskt, Löfven har gjort så mycket skada på Sverige att det skulle firas om han plötsligt försvann.
Ta bara det här vidriga trixandet efter två val för att komma till makten och behålla den och därmed lämpa politiken han gick till val på överbord. Sossarnas politik överhuvudtaget gick i sjön.
Och detta tillsammans med hans mycket mediokra huvud där både intelligens, kunskaper och etik lyser med sin frånvaro. (Ja det är oetiskt att önska liver ur någon men jag förstör i alla fall inte Sverige)

Det blir helt enkelt för mycket för att känslorna skall kunna hållas i styr inför den personen.
Senast redigerad av Lantarbetaren 2020-07-16 kl. 09:55.
Citera
2020-07-17, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Gick tillbaka lite i tråden och såg detta inlägg. Vet f-n om jag inte är böjd att hålla med dig. Men sånt får man inte säga offentligt så det önskar jag inte, men han kunde väl bara dö bort en vacker dag, helst i morgon, i en akut sjukdom.

Ja faktiskt, Löfven har gjort så mycket skada på Sverige att det skulle firas om han plötsligt försvann.
Ta bara det här vidriga trixandet efter två val för att komma till makten och behålla den och därmed lämpa politiken han gick till val på överbord. Sossarnas politik överhuvudtaget gick i sjön.
Och detta tillsammans med hans mycket mediokra huvud där både intelligens, kunskaper och etik lyser med sin frånvaro. (Ja det är oetiskt att önska liver ur någon men jag förstör i alla fall inte Sverige)

Det blir helt enkelt för mycket för att känslorna skall kunna hållas i styr inför den personen.
Man får inte men någon måste ju säga det, men jag förstår vad du menar. Han har kört Sverige i botten för egen vinnings skull. Han är så makt kåt att han säljer ut Sverige till första bästa som röstar på honom
Citera
2020-07-18, 06:04
Medlem
Citat:

Jo det kan man ju tycka, men jag säger det igen då vore det bättre med Lövin vid rodret? Han är inte bara idiotisk när det gäller det som du nämner utan också när det gäller att utse ministrar ett parti som balanserar på spärren vad gör då fanskapet jo utser givetvis en av det partiets människor till vice statsminister, men tja jo det var nog smart av honom trots allt det är ju hans ess i rockärmen som garanti på att han inte kommer att bli skjuten..
Senast redigerad av clanton 2020-07-18 kl. 06:08.
Citera
2020-07-18, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Jo det kan man ju tycka, men jag säger det igen då vore det bättre med Lövin vid rodret? Han är inte bara idiotisk när det gäller det som du nämner utan också när det gäller att utse ministrar ett parti som balanserar på spärren vad gör då fanskapet jo utser givetvis en av det partiets människor till vice statsminister, men tja jo det var nog smart av honom trots allt det är ju hans ess i rockärmen som garanti på att han inte kommer att bli skjuten..

Lövin blir inte statsminister om svetsaren kolar vippen. Hennes vice statsminster är bara en tom titel.
Någon ur SAP kliver fram som Carlsson en gång. Lövin kan punktvis ersätta om svetsaren blivit indisponibel några dagar eller så.
Senast redigerad av Lantarbetaren 2020-07-18 kl. 08:18.
Citera
2020-07-18, 10:05
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Lövin blir inte statsminister om svetsaren kolar vippen. Hennes vice statsminster är bara en tom titel.
Någon ur SAP kliver fram som Carlsson en gång. Lövin kan punktvis ersätta om svetsaren blivit indisponibel några dagar eller så.

MP har precis som du säger lurats på konfekten.

Det var Margot Wallström och inte Åsa Romsson som axlade Löfvens post när han var indisponibel efter att ha ätit något dåligt i Etiopien.

Om Löfven bli sjuk i corona tar dvärgen Morgan Johansson över.

https://www.expressen.se/nyheter/joh...sjuk-i-corona/
Citera
2020-07-18, 12:22
Bannlyst
##

Stefan Löfven (fd svetsarn)

Sverige betalar runt 40 Svenska Miljarder till EU Klubben årligen och får tillbaka mellan 15-20 Svenska Miljarder i form av stöd från EU Klubben, måste väl vara en av de sämsta affärsuppgörelsen att signera under. Som att kasta 20 Svenska Miljarder i sjön varje år men samtidigt att få behålla allt i soptunnan som kommer hit.
EU: https://ec.europa.eu/sweden/about-us/eu-presence_sv

Senast redigerad av one4two 2020-07-18 kl. 12:30. Anledning: text
Citera
2020-07-18, 15:35
Medlem
Citat:
jaha Carlsson var ställföreträdande statsminister, så ska vi följa den vägen så blir det Morgan Johansson vilket inte är bättre.
Citera
2020-07-18, 16:54
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av one4two
##

Stefan Löfven (fd svetsarn)

Sverige betalar runt 40 Svenska Miljarder till EU Klubben årligen och får tillbaka mellan 15-20 Svenska Miljarder i form av stöd från EU Klubben, måste väl vara en av de sämsta affärsuppgörelsen att signera under. Som att kasta 20 Svenska Miljarder i sjön varje år men samtidigt att få behålla allt i soptunnan som kommer hit.
EU: https://ec.europa.eu/sweden/about-us/eu-presence_sv

Lugn bara lugn, det är ju en MÄSTERFÖRHANDLARE vi har sänt till mötet!
Stefan kommer nog hem med ett löfte om en korv med mos eller två som plåster på såren...
Citera
2020-07-18, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Lugn bara lugn, det är ju en MÄSTERFÖRHANDLARE vi har sänt till mötet!
Stefan kommer nog hem med ett löfte om en korv med mos eller två som plåster på såren...

Eller hur .. Skönt att det är Val snart, cirkusen börjar väl om ett år, så valfläsket lär väl flyga då...
Citera
2020-07-19, 02:10
Medlem
bl-gr-ns avatar
Löfven är globalist
Nationalism, nationer och homogen befolkning är av ondo i hans ögon.
Därför är det viktigt för honom att ösa pengar ut ur landet och ha en stor invandring av främmande folk/kulturer/religioner.

Liksom Reinfeldt är det för Löfven att all integration av invandrare ska göras genom att svenskar viker sig och anpassar sig för invandrarnas seder och vanor.
På så sätt luckra upp svenskheten och den svenska nationen.

Att svenskarnas tyngande skattebördor förs ut ur Sverige, av staten, är ett sätt för Löfven att göra sig själv ett namn utomlands samt en del av den globalist agendan.

Att Löfven skulle gå emot EU, kommer aldrig att hända, EU är en del av den globalist agendan.
Citera
2020-07-19, 08:52
Medlem
ostwinds avatar
Stefan Löfven är Bilderbergare.Han är köpt.Han jobbar inte för Sverige längre,utan för främmande makt, som vi vet vilka dom är. https://sv.wikipedia.org/wiki/Bilderberggruppen
Senast redigerad av ostwind 2020-07-19 kl. 09:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in